• Last Message:

    Also, Ik heb er al een tijdje over na te denken in om een WhatsApp groep te openen voor deze RPG, aangezien iedereen zo enthousiast enzo is. (Geen IC Chat!) Maar ik vraag me af of mensen hier behoefte aan hebben of dit leuk vinden? Zo niet, zeg het dan ook. Ik ben anders een beetje bang dat als het verdeeld is en ik het toch aan zou maken, degenen die niet in de groep zitten er een beetje buitengelaten worden, ook al is dit niet de bedoeling.

    GAAT ER NIET KOMEN
    MEDEDELINGEN!
    1 — Ik wil graag een lijst maken van verjaardagen en deze in de beginpost zetten zodat er geen rampen gebeuren van dat ik naar de verjaardag van een personage skip maar niemand het doorheeft en iedereen gewoon schrijft waardoor de verjaardag/dag veranderd moet worden :')
    2 — Ik wil het liefst donderdag skippen naar het feest en zou het fijn vinden als ik niet gesprekken af hoef te kappen die echt belangrijk zijn zeg maar. Je hoeft niks verder af te ronden, maar ik meld het maar even :')

    Durmstrang Birthdays!
    13 januari — Alexander
    20 april — Mae
    6 juli — Zuzana en Claudai
    5 augustus — August
    17 december — Emiel
    21 december — Gabriëla
    30 december — Iza

    Speeltopic 2

    wat vind je van mae? kusjes van de leukste meid van de hele rpg (of is dat iets te zelfverzekerd?)

    33.3% (4 stemmen)
     
    awesome

    8.3% (1 stem)
     
    raar (lik je eigen grote teen)

    16.7% (2 stemmen)
     
    baddest bitch in town (which is a good thing, sort of idk man)

    16.7% (2 stemmen)
     
    stomme stoepvegende troela

    0.0% (0 stemmen)
     
    i'd love to be her friend

    25.0% (3 stemmen)
     
    want to be her (dah iedereen ofc kuch kuch idk what even am i doing bye this was nice love y'all)


    take me back to the basics and the simple life

    Philip schreef:
    (...)

    Hahha calm your tits. I was kidding of course. Ik weet hoe claimerig je bent. Daarom zit ik nog steeds vast in je kelder (A)


    Hehe yes, you're mine (duivel)

    [ bericht aangepast op 21 maart 2019 - 11:53 ]


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Als iemand Aaron een tampon wilt aanbieden; be my guest. Eerste dag is altijd het zwaarst, nietwaar hehe ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Philip schreef:
    Als iemand Aaron een tampon wilt aanbieden; be my guest. Eerste dag is altijd het zwaarst, nietwaar hehe ^^


    Svetlana is always there to help


    Bowties were never Cooler

    PeterMaximoff schreef:
    (...)

    Svetlana is always there to help


    Svetlana got alot of tampons? x'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik stuur em anders, als het echt nood is wel, propt i die tampon in zn mond.

    ~~~~~
    Anyway #TeamAaron for the win
    #AaronVSAlex

    *cheers*


    Aan niets denken is ook denken.

    Philip schreef:
    (...)

    Svetlana got alot of tampons? x'D


    Probs. She gets her period, right?


    Bowties were never Cooler

    Nou ja het lijkt me niet dat ze zwanger is. Of nu al aan de pil is (ach het kan russische voorzorgsmaatregelen)


    Aan niets denken is ook denken.

    XY schreef:
    Nou ja het lijkt me niet dat ze zwanger is. Of nu al aan de pil is (ach het kan russische voorzorgsmaatregelen)


    Zo'n conservatief meisje aan de pil? Nah. Als er een reden is dat ze geen tampons heeft, is het omdat het taboe is, maar voor de rest... nah


    Bowties were never Cooler

    Oh ja je hebt gelijk.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ghehehehe. Misschien is ze wel gewoon zwanger ;)

    Would be interesting, out of character, but interesting


    Bowties were never Cooler

    Haha onverwachte plottwist.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ga zo posten ^^ Hmm wat voor boek zouden Aurora en Gail gevonden kunnen hebben? c: doen we daar iets mee or not? ;3


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    You may decide haha (heb ffe geen idee) Doe dr maar wel wat mee :')


    Aan niets denken is ook denken.

    XY schreef:
    You may decide haha (heb ffe geen idee) Doe dr maar wel wat mee :')



    Ehm okay :') ik zal zo meteen even rondsnuiteren in de hp wikea :') Misschien dat ik daar leuke ideetjes ga vinden voor boeken


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    XY schreef:
    Haha onverwachte plottwist.


    Waarschijnlijk wordt ze wel zwanger als een van de jongens haar in bed weet te krijgen.


    Bowties were never Cooler