• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.




    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Regaalwagens zijn echt gevaarlijk :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil niet met school bezig +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tralalalala de NS heeft het echt verkeerd begrepen.


    Slightly drunk.

    Ik zit hier alleen thuis en schrik me halfdood als ik iemand door de achtertuin zie lopen, maar dan blijkt dat een van de buurjongetjes over het hekje is geklommen??? Hij liep een rondje door de tuin, keek mij aan en liep weer dwars door onze planten naar zijn eigen achtertuin. Waarom? :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inge, jij oefent vreemde aantrekkingskrachten uit op je omgeving. Die Corgi ook al.


    Slightly drunk.

    Scandicy schreef:
    Inge, jij oefent vreemde aantrekkingskrachten uit op je omgeving. Die Corgi ook al.


    Pff, ik ben allang blij dat deze niet uit een willekeurige tuin tevoorschijn kwam en mij achtervolgde terwijl hij overal tegenaan plaste, dan. :W


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hoog tijd dat mensen eens gaan beseffen dat staken het LAATSTE middel hoort te zijn. ><


    What would Emma do?

    I can't.


    Mhm?

    Ja tuurlijk. Reageer al je stress maar op mij af, ik heb heb zelf ook geen problemen ofzo.

    Cat. Stop puking please.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Wtf uni. Ik zit pas in mijn tweede jaar. Ik kan mij nog helemaal niet aanmelden voor een master. Waarom krijg ik deze berichten :|


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    Wtf uni. Ik zit pas in mijn tweede jaar. Ik kan mij nog helemaal niet aanmelden voor een master. Waarom krijg ik deze berichten :|


    Zo goed ben je nu eenmaal. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb letterlijk net een halve bak Ben & Jerry's op en ik wil nu naar de appie om een tweede bak te kopen

    Niet alleen is dat ongezond maar ik ben lactose intolerant?? Waarom dit nou


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Square schreef:
    (...)

    Pff, ik ben allang blij dat deze niet uit een willekeurige tuin tevoorschijn kwam en mij achtervolgde terwijl hij overal tegenaan plaste, dan. :W

    Hahaha, zie het al voor me. Buurjongetje dat z'n ding tevoorschijn haalt en de plantjes water geeft. X)

    /
    Neeeeeeeee Kruijswijk neeeee

    [ bericht aangepast op 27 mei 2016 - 15:47 ]


    Slightly drunk.

    Mama zo weer thuiiis. :'D


    Pretty is just a pretty word.