• Beste users,

    De laatste maanden hebben wij opgemerkt dat het erg populair is om usernames te nemen die op elkaar lijken of zelfs identiek zijn, in combinatie met gelijkaardige profielfoto's. Dit gebeurt bijvoorbeeld door het gebruik van een hoofdletter i. Hoewel dit niet in de huisregels is opgenomen, staat op de pagina om je username te veranderen wel het volgende: "Je mag je naam niet expres wijzigen om voor verwarring te zorgen."

    Wij willen nog niet zo ver gaan om deze regel in de huisregels op te nemen, maar we willen jullie wel verzoeken zelf het initiatief te nemen en te voorkomen dat dit nog gebeurt. Ook willen we de mensen die momenteel zo'n usernamen hebben, vragen dit toch aan te passen, zodra het mogelijk is. Het is voor zowel andere users als moderators erg verwarrend als twee of meerdere mensen een naam nemen die maar enkele tekens verschilt van elkaar. Dit kan bijvoorbeeld vervelend zijn voor mensen die je een bericht willen sturen en dit naar de verkeerde persoon sturen. Anderen kunnen op die manier niet bij je terecht, omdat ze niet meer weten wie je bent. Daarnaast is het ook erg verwarrend op het forum. Het kan zelfs zijn dat je mogelijk credits misloopt bij een wedstrijd.
    Mochten we merken dat dit te vaak blijft voorkomen, of als er te veel hinder door veroorzaakt wordt, kan het zijn dat we toch bekijken of er geen regel van gemaakt moet worden.

    Uiteindelijk is het ook gewoon leuk om een unieke naam te hebben die iets bijzonders betekent voor jou!

    Met vriendelijke groetjes,
    De mods


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik lees dit topic door...

    Eerste reactie:

    Wacht... Er waren VIER Gilderoys?! Geen twee? 0.0 *very confused*


    obsessive rage

    Inktzwart schreef:
    Ik lees dit topic door...

    Eerste reactie:

    Wacht... Er waren VIER Gilderoys?! Geen twee? 0.0 *very confused*


    Gmehehehe, yes :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ImAwesome schreef:
    Fijn dat dit topic er is want ik vind het super irritant.


    Si Deus me Relinquit, ego deum relinquo.

    Gilderoy schreef:
    (...)

    Gmehehehe, yes :Y)


    Straks blijkt het nog dat er een heel leger Gilderoys is....

    Maar by the way, fijn dat dit topic er is, want ondanks dat het grappig is is het ook wel verwarrend ^^


    obsessive rage

    Mh, aan de ene kant vind ik het eerlijk gezegd wel een beetje jammer. Ik kon er namelijk echt om lachen toen ik opeens 4 Gilderoys in het topic zag en ergens anders twee Scintelares (oid) voorbij zag komen x) Maar aan de andere kant begrijp ik ook wel dat mensen het vervelend kunnen vinden, omdat ze ervan in de war raken. Maar goed, ik vond het een geslaagde grap en vind het toch stiekem een beetje jammer dat het over is met de pret haha.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Inktzwart schreef:
    Ik lees dit topic door...

    Eerste reactie:

    Wacht... Er waren VIER Gilderoys?! Geen twee? 0.0 *very confused*


    Dat was precies mijn reactie. Wel grappig op zich, en voor de wvw wedstrijd waaraan ik meedeed maakte het toch niet uit welke Gilderoy (': dus verder weinig last van gehad (':


    It's never gonna happen, Guys.

    Starkbucks schreef:
    Mh, aan de ene kant vind ik het eerlijk gezegd wel een beetje jammer. Ik kon er namelijk echt om lachen toen ik opeens 4 Gilderoys in het topic zag en ergens anders twee Scintelares (oid) voorbij zag komen x) Maar aan de andere kant begrijp ik ook wel dat mensen het vervelend kunnen vinden, omdat ze ervan in de war raken. Maar goed, ik vond het een geslaagde grap en vind het toch stiekem een beetje jammer dat het over is met de pret haha.


    Je kan ook pret maken met niet exact (mogelijk irritant) gelijke usernames though (wbw)


    Happy Birthday my Potter!

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Je kan ook pret maken met niet exact (mogelijk irritant) gelijke usernames though (wbw)


    Jarnes en James, of iets dat precies hetzelfde betekent, Prongs en James. Genoeg opties :Y)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik heb er niet echt problemen mee gehad. Ikvind dit topic vooral handig zodat het geen hype wordt. (:


    Mhm?

    Gilderoy_ schreef:
    (...)

    Je kan ook pret maken met niet exact (mogelijk irritant) gelijke usernames though (wbw)


    Ik moet zeggen, je hebt het als mod diplomatiek opgelost door een andere foto te nemen. Maar serieus, die foto is nog erger dan tien Gilderoy usernames.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Inktzwart schreef:
    (...)

    Straks blijkt het nog dat er een heel leger Gilderoys is....

    Maar by the way, fijn dat dit topic er is, want ondanks dat het grappig is is het ook wel verwarrend ^^


    xd Ik dacht eerst dat de ene mod een tweede of meer account had, maar dat is blijkbaar niet zo.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Gelukkig hebben mijn naamgenootje niet dezelfde profielfoto :)


    You are my piece of paradise.

    Scintellare schreef:
    Gelukkig hebben mijn naamgenootje niet dezelfde profielfoto :)

    En we hebben niet hetzelfde profiel (:

    [ bericht aangepast op 29 mei 2016 - 15:03 ]


    i wanna die with you once or twice.

    Ah kom op, die meen je toch niet? :') ^^


    Pretty is just a pretty word.

    Uhm, denk dat vaak ook het probleem is dat veel usernames al gebruikt zijn door mensen die al jaren niet meer op Quizlet zitten.


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)