• Beste users,

    De laatste maanden hebben wij opgemerkt dat het erg populair is om usernames te nemen die op elkaar lijken of zelfs identiek zijn, in combinatie met gelijkaardige profielfoto's. Dit gebeurt bijvoorbeeld door het gebruik van een hoofdletter i. Hoewel dit niet in de huisregels is opgenomen, staat op de pagina om je username te veranderen wel het volgende: "Je mag je naam niet expres wijzigen om voor verwarring te zorgen."

    Wij willen nog niet zo ver gaan om deze regel in de huisregels op te nemen, maar we willen jullie wel verzoeken zelf het initiatief te nemen en te voorkomen dat dit nog gebeurt. Ook willen we de mensen die momenteel zo'n usernamen hebben, vragen dit toch aan te passen, zodra het mogelijk is. Het is voor zowel andere users als moderators erg verwarrend als twee of meerdere mensen een naam nemen die maar enkele tekens verschilt van elkaar. Dit kan bijvoorbeeld vervelend zijn voor mensen die je een bericht willen sturen en dit naar de verkeerde persoon sturen. Anderen kunnen op die manier niet bij je terecht, omdat ze niet meer weten wie je bent. Daarnaast is het ook erg verwarrend op het forum. Het kan zelfs zijn dat je mogelijk credits misloopt bij een wedstrijd.
    Mochten we merken dat dit te vaak blijft voorkomen, of als er te veel hinder door veroorzaakt wordt, kan het zijn dat we toch bekijken of er geen regel van gemaakt moet worden.

    Uiteindelijk is het ook gewoon leuk om een unieke naam te hebben die iets bijzonders betekent voor jou!

    Met vriendelijke groetjes,
    De mods


    Queer zijn is gewoon alles

    Ben blij dat dit er is. Ben namelijk helemaal verward met Scintellare en ScinteIIare!

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 15:37 ]


    You dare to gaze upon me?

    Junns schreef:
    Ik moest er wel om lachen, vooral omdat ik eerst dacht dat er maar twee Gilderoy's waren, maar er toen gister pas achterkwam dat het er vier waren, waarvan ik er drie dus constant door mekaar had gehaald x)


    Haha, dat dacht ik eerst ook inderdaad!


    -

    Eigenlijk, de grap zag ik niet echt, maar ik ben toch blij dat jullie dit gedaan hebben want Quizlet lijkt me inderdaad actiever! c:


    I wanna be a wizard!

    Was er niet al een modtopic hierover toen t echt dik populair werd om hoofdletter i enzo te nemen? In elk geval: wel goed dat jullie het regelen, mij best als t in het regels komt te staan. (Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 15:57 ]


    -

    Jeetje. Nu weten we het wel hoor over de Gilderoys. Ook niet leuk voor hen om dit steeds van iedereen te lezen. Goed bezig modjes! *O*


    Pretty is just a pretty word.

    Ik ben waarschijnlijk Koos humorloos, want ik begrijp niet wat er grappig aan is om mensen expres in verwarring te brengen. (cat)
    Maar, bedankt voor het topic!


    Your make-up is terrible

    Thank god, finally


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Yay. Dan weet ik weer wie nou wie is haha. :')

    Fijn dat er nu meer duidelijkheid over is en het in vervolg minder verwarrend wordt.


    The truth is out there.

    Fijn dat dit topic er is, ben het er helemaal mee eens!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    I'll get back to JamesPotter when it's possible. Sorry lads:c


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik kan de humor van dubbele usernames wel inzien, maar ik zou het persoonlijk ook wel fijn vinden als het een redelijk eenmalig iets bleef. Het wordt toch vrij snel verwarrend, en ik weet dat het altijd heel onschuldig bedoeld is, maar het zou jammer zijn als het een keer echt voor problemen zou zorgen. Het is beter dat te voorkomen. ^^

    Toen ik eenmaal door had dat het er vier waren, kon ik de Gilderoys nog wel redelijk uit elkaar houden, trouwens. De aantallen forumposts zijn verschillend (en Anna's naam is rood, natuurlijk). :'D
    Het bleef wel erg fascinerend om te zien als jullie gesprekken met elkaar voerden. Jullie hebben echt het perfecte personage gekozen om tegen jezelf te praten, dus complimenten wat dat betreft. :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2016 - 19:37 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Naja het was maar bedoelt als grapje. En als mensen dat niet kunnen/willen begrijpen, not my fault. Want het was niet gemeen bedoelt ofseu, daarvoor is het ook een grapje. En binnenkort mogen de usernames weer veranderd worden en dan zal dat vast wel gebeuren. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is echt verwarrend. Een mod en een gewone user hebben dezelfde profiel naam en profiel afbeelding.


    wees jezelf dan ben je al mooi genoeg

    Jouska schreef:
    Ik ben er ook wel tevreden mee. Eerst vond ik het niet zo'n probleem, maar de laatste tijd zag ik echt steeds meer gedoe rond al die Gilderoys, hahah. *ughe ughe Weerwolven van 2100 ughe ughe*

    Haha ^^


    in love with the fictional characters, I'm sorry

    Wacht.

    ...

    Ik kom er net pas achter dat er vier Gilderoys waren ipv drie. Whoops.


    in love with the fictional characters, I'm sorry