• Beste users,

    De laatste maanden hebben wij opgemerkt dat het erg populair is om usernames te nemen die op elkaar lijken of zelfs identiek zijn, in combinatie met gelijkaardige profielfoto's. Dit gebeurt bijvoorbeeld door het gebruik van een hoofdletter i. Hoewel dit niet in de huisregels is opgenomen, staat op de pagina om je username te veranderen wel het volgende: "Je mag je naam niet expres wijzigen om voor verwarring te zorgen."

    Wij willen nog niet zo ver gaan om deze regel in de huisregels op te nemen, maar we willen jullie wel verzoeken zelf het initiatief te nemen en te voorkomen dat dit nog gebeurt. Ook willen we de mensen die momenteel zo'n usernamen hebben, vragen dit toch aan te passen, zodra het mogelijk is. Het is voor zowel andere users als moderators erg verwarrend als twee of meerdere mensen een naam nemen die maar enkele tekens verschilt van elkaar. Dit kan bijvoorbeeld vervelend zijn voor mensen die je een bericht willen sturen en dit naar de verkeerde persoon sturen. Anderen kunnen op die manier niet bij je terecht, omdat ze niet meer weten wie je bent. Daarnaast is het ook erg verwarrend op het forum. Het kan zelfs zijn dat je mogelijk credits misloopt bij een wedstrijd.
    Mochten we merken dat dit te vaak blijft voorkomen, of als er te veel hinder door veroorzaakt wordt, kan het zijn dat we toch bekijken of er geen regel van gemaakt moet worden.

    Uiteindelijk is het ook gewoon leuk om een unieke naam te hebben die iets bijzonders betekent voor jou!

    Met vriendelijke groetjes,
    De mods


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik vind het zeker irritant, maar ik vind dat users het lekker zelf moeten weten. :'p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Bomenstruik schreef:
    Deed een mod dit zelf niet ook? Enfin, het is echt irritant.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik zie wel in waar het voor problemen kan zorgen, dus ik vind het wel goed dat het aan bod is gebracht. Persoonlijk had ik er niet veel problemen mee, maar was ook niet zo actief de afgelopen maanden en weken, ;p


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ik vond het eigenlijk wel grappig.
    Maar ik was alleen bij het ScinteIIare, Scintellare gedoe.
    Verder heb ik ook iets over Gilderoys gehoord, maar ik ben er dus niet echt op tegen.
    FallenAngel was ook al gezet dus ik heb er gewoon een _ voor gezet.
    Dat zijn soms gewoon de namen waar wij tevreden mee zijn.


    i wanna vincent van gogh cry in a corner

    Ik had er tot dusver weinig problemen van ondervonden, maar voor wie het (nog) niet doorhad kan ik mij voorstellen dat het wat irritant of verwarrend is.
    Snap dat het geen regel is en misschien geen regel kan worden, is wat mij betrefd geen probleem. Maar als het zo duidelijk voor problemen zorgd is het idd een goed idee om er toch even wat aan te doen haha!


    I can't stop 'til the whole world knows my name

    Roosevelt schreef:
    (...)