• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 17:31 ]


    obsessive rage


    Peter Pan
    King of Neverland
    ,,It's for a kind of game. A really fun game.''

    'Dat Neverland geen plek is voor jullie.'
    Mijn stem klinkt dreigend, Odi probeert zich los te worstelen als haar hand mijn gezicht raakt. Dit is nu al de tweede keer dat ze me slaat vandaag.
    Ik pak haar hand en knip met mijn vingers, Felix en een paar anderen waaronder Rufius en Devin komen tevoorschijn.
    'Sluit haar op.' beveel ik ze. 'En neem Odi mee. Niemand mag ze vinden, alleen ik.'
    Ze pakken de meisjes vast, Odi kijkt Rufius aan en zou hetzelfde hebben gedaan met Felix als hij niet achter haar stond. Dan kijkt ze naar mij. 'Je speelt vals Mal! Dat is niet eerlijk!' roept ze boos. 'Je bent gewoon bang! Bang dat iemand je zal stoppen, en dat gaat gebeuren ook! Al duurt het een honderd jaar!'
    Dan trapt ze keihard op Felix' tenen en rent ervandoor.


    (Megan mag een stukje doen dat Odi bij haar aankomt wanneer ze wakker wordt. Odi struikelt over je)


    obsessive rage

    (Ik reageer zo, eerst even nar huis en dan verander IK dit bericht Sorry voor de spelfouten, in de auto is niet erg handig om te typen)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Ik moet weg, denk ik. Megan dat is wel goed en morgen doe ik Caitlin erin :p

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 22:22 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    'Dat Neverland geen plek is voor jullie.'
    Zijn stem klinkt dreigend, ik voelde me niet bang maar aangevallen.
    Peter knipt met zijn vingers, een paar Lost Boys komen tevoorschijn.
    'Sluit haar op.' beveelt hij ze. 'En neem Odi mee. Niemand mag ze vinden, alleen ik.'
    Ik word ruw vastgepakt maar ik blijf kalm, de eerste keer dat ik kalm blijf,
    Het ging me een beetje voorbij maar Odi rende ineens weg.
    "Peter, waarom? Waarom wil je me opsluiten, ik kan toch niets voor je doen?" vroeg ik kalm, ik verzette me niet, ik was toch niet sterk genoeg en wou eerst het antwoord weten.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    Peter Pan
    King of Neverland
    ,,It's for a kind of game. A really fun game.''

    Ik begin zachtjes te lachen als Odi weg rent. Mooi, die zal nu bang voor me zij, dan zet ze de tijd in elk geval niet meer door. Als Jo vraagt waarom ik haar opsluit loop ik naar haar toe. 'Omdat het kan.' zeg ik luchtig, al geeft dat geen enkel antwoord en dat is ook precies mijn bedoeling.


    obsessive rage

    Jo


    'Omdat het kan.' zegt Peter luchtig, hij was irritant!
    "Peter, toe nou, waarom niet iemand anders..." vraag ik, extreem kalm voor de situatie waar ik in zit.
    "Ik heb een deal, jij verteld de waarheid aan mij van mijn ouders, mijn zus en waarom ik hier ben en dan doe ik iets voor jouw, jij mag weten wat ik moet doen, afgesproken?" ik wil gewoon de waarheid.


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Peter Pan

    Ik trek een wenkbrauw op. Ik heb helemaal geen trek in een deal en op het moment heeft het geen zin. 'Deal afgekeurd.' zeg ik monotoon. Ik geef de Lost Boys een knikje en ze nemen haar mee, stoppen haar dan in een kooi.
    Zo. Nu zal ze Leslie niet in de weg kunnen zitten, zelfs al wilde die weer terug omwisselen. Wat maakt het ook uit.


    obsessive rage

    Jo


    'Deal afgekeurd." zeg Peter, de Lost Boys nemen me mee "Peter!" schreeuw ik nog maar op dat moment krijg ik een schok.
    Ze stoppen me in een kooi, hoe klein is zo'n kooi! Serieus!
    Verslagen ga ik zitten en kijk om me heen, hier kom ik mijn leven niet meer uit...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    × Kalea-Lilly Brown - Undertale

    Ik zie dat Odi wegrent van Felix.
    Vliegensvlug worden mijn vleugels van tattoo echt en
    race ik op haar af. 'Vlieg lift nodig?' Zeg ik glimlachend en ik pak
    haar armen. Steeds word mijn gezicht serieuzer... 'Is er iets mis?'

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 10:59 ]


    Sometimes is get nervous in social situations, and i talk to myself.

    Megan Dilana Brookelin


    Ik word wakker en ontdek waar ik ben, ik zie Peter Pan en twee
    van zijn Lost Boys die een meisje in een kooi stoppen. 'Nah zeg! Dat
    is gemeen!' Ik sla snel een hand op mijn mond en bedenk me dat ik
    mezelf verraden heb. Ik ren snel weg voordat Peter me in de gaten heeft.
    Ik volg Jo, of Leslie. Weet ik veel. 'Pssst' Sis ik tegen haar en ik laat mijn kleine speld zien.
    Ik kijk of Peter Pan me ziet en sluip dan stilletjes op de kooi af. 'Ik bevrijd je', en met die woorden
    wurm ik de speld in het sleutelgat en draai net zolang tot hij los is...


    (Ik was van plan Jo te bevrijden :o)

    [ bericht aangepast op 19 juni 2016 - 11:36 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    Ik schop hard tegen de kooi aan, er gebeurt echt niets, waarom ik? En waarom weet hij veel van mij? Na nog een paar keer geschopt te hebben geef ik het op. Maar dan ineens komt er een gestalte aanlopen, het is Megan, 'Ik bevrijd je', zegt ze, na heel geprobeerd te hebben gaat die kooi toch eindelijk open.
    "Dankje..." zeg ik zacht als ik eruit ben, "Megan, we zochten je." fluisterde ik en ging door mijn knieën zodat ik haar recht kon aankijken, "Waarom ging je weg?" ik keek haar doordringend aan, wat was er met me aan de hand? Ik voelde me gewoon een grote zus ofzo... vaag...


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Megan Dilana Brookelin

    'Als ik je het hier vertel komen zei hier, en als zei hier komen zit je weer daar.' Ik wijs naar
    het kleine kooitje. 'Wacht eens even!' Ik pak de kooi en jou hand. 'Dat is misschien ooit nodig...'
    En dan ren ik met jou aan de hand het bos in. Ik zie Kalea in de verte vliegen en zwaai.
    'Nou, ik wou Odette vinden, maar ze was verdwenen. Toen heb ik Goudlokje ontmoet, een best
    aardige Mal, hij kan aardig zijn en...' Ik rende nog harder. 'Ik wil niet terug naar het schip, daar is het
    vies en kaal. En Hook is groot.'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Jo


    Ineens word ik meegesleurd door Megan, "Megan stop!" zei ik en ik stopte, "Ik moet Peter nog dingen gaan vragen, hij weet meer over mij en ik wil weten wat, ik kan niet met je mee!" zei ik, "Megan het spijt me maar je moet terug naar Hook!" zei ik. "Beloof me dat je terug gaat naar Hook, oké?"


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Megan Dilana Brookelin



    Ik kijk haar arrogant aan. 'Ja Tuurlijk', zeg ik sarcastisch en ik loop weer het bos in waar ik opzoek ga naar Odi.
    Dan heb ik een plan. Ik loop verder naar het schip van hook, maar zie weer Jo, of Leslie. 'Leslie! Leslie!' Roep ik en ik spring in de lucht.
    'LESLIE!'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Captain Killian Jones Hook

    "Oké, ik heb absoluut geen idee wat er net gebeurde, maar dat zal wel." Zegt Rainbow. Ik draai even weg van Jo om haar kant op te kijken. "En als jij niet ophoudt met schreeuwen, dan heb ik jouw en de Jolly Roger niet meer nodig!" Rainbow keert Jo en mij de rug toe en loopt langzaam weg. "Ik hoop dat jullie hier wegrotten." De hele bemanning viel uit elkaar. Ik wist gewoon dat Pan hier achter zat.
    "Aha Hook, dat ging niet snel... Ja Hook, ik ben een meisje, niet gegdacht?" lachte Jo gemeen, "Ik moet je iets laten zien! Tenminste, als je me loslaat..." zei ze. Jij bent wel de laatste die aan mijn kop moet zeiken. Met mij haak sla ik op haar hoofd waardoor ze flauw valt. "Verdomme Peter! Bloody hell Mate." ik ijsbeerde kwaad rond. "Waar heb ik dit aan te danken. Ik weet dat jij achter zit." ik verzacht me stem. "Peter Pan." mompel ik.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Do I look like Mother Teresa?