• ×Once Upon a Time×
    in Neverland


    Ik heb bij Once Upon a Time altijd het gevoel gehad dat er in Neverland een groot deel miste. Omdat ik erachter kwam dat ik niet de enige was, had ik zoiets van "Waarom ook geen RPG?"
    Dus hierbij een RPG van Once Upon a Time in Neverland.

    De verhaallijn kunnen we nog in het praattopic (dat nog komt) uitwerken, voor de rest is het nog niet echt vastgesteld. Dit zodat meerdere mensen het leuk vinden en niet alleen ik ^-^

    Rules:
    ×Geen "next generation karakters" als het kan. Natuurlijk hoef je je niet volledig aan de OUAT verhaallijn te houden, maar dit is gewoon verwarrend, Pan moet niet plots acht zusjes hebben en Rumple niet dertig kinderen. Dus geen familieleden TENZIJ er een logische verklaring achter zit.
    ×Eerst reserveren voor je een rol aanmaakt
    ×Er is geen minimum van woorden per post
    ×Anderen rollen niet besturen, tenzij het een figurant is natuurlijk
    ×Maximaal 4 rollen, dit is veel, omdat het soms onhandig is als er teveel figuranten zijn. Begin maar met 2 en bewaar de rest voor later

    Characters:
    Lost Boys:
    Jongens:
    × Peter Pan - Gereserveerd door Inktzwart
    Meisjes:
    × Gereserveerd voor Lost_Girl
    × Odette "Odi" Straw - Inktzwart
    × Florence Red - Undertale
    × Gereserveerd voor Fictionalworld

    Pirates:
    Jongens:
    ×Hook - HeyItsGraham
    ×Julius O'brain - _Dark_
    ×Chris James - Undertale
    ×
    Meisjes:
    ×Lisa Macaw - Lisadragonrider
    ×Phoebe "Rainbow" Beryl Morgan - Saiph
    ×Jo - JoSnape
    ×Sofia Brookelin - _Dark_

    Other:
    Jongens:
    ×
    Meisjes:
    × Tinkerbell - tinkerbell1
    × Tiger Lily - Lost_Girl
    × Fenne - tinkerbell1
    × Kalea-Lilly Brown - Undertale
    ×


    Lijstjes:

    Lost Boys:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd (lichamelijk en geestelijk):
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:


    Pirates:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Wapens:
    Extra:


    Overig:
    Naam:
    Bijnaam:
    Leeftijd:
    Innerlijk:
    Angsten:
    Uiterlijk:
    Verleden:
    Extra:

    ×Praattopic: Klik
    ×Rollentopic: Klik
    JE MOET ONCE UPON A TIME WEL KENNEN
    (er zijn nu al meerdere rollen gekomen die daar niks mee te maken hebben voorbij gekomen, schrijf je dan gewoon niet in)

    We beginnen als volgt.
    Het is een rustige dag op Neverland, voor zover je het rustig kan noemen tenminste, het blijft Neverland.
    De piraten zijn net aangekomen, en de Lost Boys zitten dichterbij ze dan de meeste van de piraten vermoedelijk hadden verwacht. Dat is het begin.
    De rest kunnen jullie helemaal zelf invullen, veel speelplezier!

    [ bericht aangepast op 2 juni 2016 - 17:31 ]


    obsessive rage

    (Ik word vol genegeerd... Cx)


    obsessive rage


    Odette "Odi" Straw
    Girl with the Red Shoes/Swan Princess
    ,,It's not... Anger, what you feel. It's fear, the fear you wanted to hide.''

    Ik zoek naar een betere uitleg. 'Uitglijden en...' Ik zoek naar de juiste uitleg. 'Vallen op de grond.'


    obsessive rage

    Tigerlily


    Kort kijk ik in de richting die ze aanwees. In een flits heb ik de windrichting waarin ze wees bepaald, zodat ik het zeker zou blijven onthouden als ik later misschien zelf naar de boot op zoek moest gaan. Terwijl ze haar uitleg doet over wat ze hier doet, draai ik mijn hoofd weer in haar richting.
    Op het moment dat ik wil vragen waarom ze dan wel precies de pineut is, komt er een meisje slippend, glijdend en vallend bij ons tot stilstand. Een beetje geschrokken span ik mijn boog weer wat aan en begin al een beweging richting het meisje te maken. De pijl richt ik echter niet op haar. In plaats daarvan zet ik een paar stappen achteruit, zodat ik de situatie wat beter kan overzien. Lisa vroeg wat het meisje hier kwam doen, die komt met een vreemde uitleg over uitglijden en vallen. Eerder had ze wel al iets vernoemd over het wegrennen van emoties. Stiekem word ik wel een beetje nieuwsgierig, maar ik ga er niet verder over vragen.
    "Weet jij over die boot?" vraag ik dan aan het nieuwe meisje. "Of de schaduw?"

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 19:42 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”


    Odette "Odi" Straw
    Girl with the Red Shoes/Swan Princess
    ,,It's not... Anger, what you feel. It's fear, the fear you wanted to hide.''

    'Mals schaduw?' vraag ik. 'Die kinderen ontvoert als hij er zin in heeft? En het schip van Hook? Ik heb gereisd met de schaduw, en een minuut of twee op de boot gestaan...'
    Het meisje ziet er anders uit dan de meeste kinderen hier, haar kleding is ten eerste al niet van een plek die ik ken. 'De naam is Odi. En hoe heet jij?'


    obsessive rage

    Tigerlily


    "Ja!" roep ik uit, wanneer ze het over een ontvoerende schaduw heeft. Eindelijk iemand die weet wat ik bedoel. Het schip is dus blijkbaar van ene Hook. Nou, maakt verder niet uit, ik moet en zal ermee naar huis geraken. Het meisje stelt zich voor en steekt gelukkig haar hand niet naar me uit. Ergens vind ik het ook wel irritant, want nu weet ik niet of het een of andere rare gewoonte is hier of niet.
    Nu ik wat meer antwoorden kreeg, voelde ik me al wat beter op mijn gemak. Dus ontspande ik mijn boog helemaal en deed de pijl weer in de koker. "Tigerlily," stel ik mezelf voor, waarna ik met mijn rechterhand een cirkelvormige beweging maak voor mijn rechter schouder en die eindig met een platte hand. Dat is hoe we elkaar begroeten in mijn dorp. "De schaduw heeft me hierheen ontvoerd. Ik zoek een weg naar huis," leg ik daarna rustig uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Megan Dilana Brookelin


    De prins en zijn prinses waren weg, ik was
    alleen met de heks in het bloemenveld. Ik
    wist niet waar we heen gingen, maar toch liep
    ik mee. Ze liep zo door het donkere deel van Neverland.
    Toen stond ik midden in het bloemenveld, en toen
    stond ik op een klif. Toen ik me omdraaide keek de
    vrouw me recht aan. 'Ga naar Odette, nu.' Is dat een
    advies of een bevel. Ik rende weer het bos in, het normaal
    Neverland. Ineens zag ik iemand staan. Toen ik doorliep
    zag ik wie het was, het vriendje van Odette.
    'Mall.'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    'Mijn oude naam wordt steeds populairder.' zeg ik geïrriteerd. Het kleine meisje komt me vaag bekend voor, dit is vast Megan. 'Voor jou is het Peter.'


    obsessive rage

    Megan Dilana Brookelin


    'Heb ik je beledigd', vraag ik.
    Ik loop naar Peter toe en pak een bloem uit het
    bloemenveld uit mijn haar en geef de roos aan hem.
    'Sorry', zeg ik glimlachend.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    Als het meisje me een roos aan reikt ben ik even verrast. De roos is rood, net zo rood als één van Odi's jurken die ze vroeger zo graag droeg.
    Het meisje kijkt me glimlachend aan, en ik glimlach voorzichtig ook. 'Dankje.' zeg ik.


    obsessive rage

    Megan Dilana Brookelin


    Ik pak zijn hand en doe mijn handen heen en weer.
    Onze armen gaan wiegend heen en weer en ik huppel
    rondjes om hem heen. 'Aangenaam Peter, ik ben Megan!
    Jij hebt een leuke naam Peter!' Ik glimlach breder omdat hij ook
    glimlacht. 'Wil je spelen?'


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    Ik laat het meisje maar wanneer ze wild met haar armen beweegt en me zo laat mee dansen. 'Spelen?' Ik kijk haar aan met een grijns. 'Welk spel had je in gedachten?'


    obsessive rage

    Megan Dilana Brookelin

    Hmmm, ik denk diep na en dan weet ik het.
    Ik spring op en neer; 'Verstoppertje'

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 20:45 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    'Goed. Ik tel tot tien, en wie niet weg is is gezien.' zeg ik met een lachje. Het is grappig dat dit meisje net zo van spelletjes lijkt te houden als ik, en als Odi. Ze zou zo mijn zusje kunnen zijn, als ik er een zou hebben.


    obsessive rage

    Megan Dilana Brookelin


    Ik klim ren weg, maar struikel over een tak.
    Ik zie val op de grond en slaak een gil.
    Ik ga zitten en kijk naar de schaafwond op mijn arm,
    'Peter?' En ik kijk hulpeloos naar de plek waar hij staat.
    'Peter?'

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 21:00 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Peter Pan

    Ik slaak een zucht en loop naar Megan. 'Het is maar een wond.' stel ik haar gerust. 'Het doet even pijn, maar je arm ligt er niet af. Het heelt wel weer.'


    obsessive rage