• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 10:21 ]


    Your make-up is terrible

    Iemand pak deze app van me af want blijkbaar ben ik gek op vleeskeuren


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Nog maar een paar weken stage en school, waarvan de laatste weken niet echt meer leren is, aangezien we ook nog uit eten gaan en een barbecue hebben ;')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hongurrrr


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    IK STEL EEN VRAAG. GEEF GEWOON ANTWOORD. Pfft.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Yes, ik ben benieuwd of Alan weer zo'n grote hype krijgt met zijn nieuwe nummer. #LetsHypeAlanWalkersSMTS


    ~

    Faking hel dat lied is moeilijk om te spelen. Jeuj Leah, je speelt twee jaar piano, don't friggin' overestimate yrslf.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wiarda schreef:
    Iemand pak deze app van me af want blijkbaar ben ik gek op vleeskeuren


    Dit is een slechte vraag, maar ik ben zo nieuwsgierig. Welke app gebruik je? Hier ook wanhopige single.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    SonOfGondor schreef:
    (...)

    Dit is een slechte vraag, maar ik ben zo nieuwsgierig. Welke app gebruik je? Hier ook wanhopige single.

    Tinder want ik ben dom

    Het begon als een grap en nu praat ik al de hele avond met een bebaarde geschiedenishippie die ik mijn nummer had gegeven en ik weet niet hoe ik hem beleefd duidelijk kan maken dat ik zijn aandacht leuk vind maar dat dit nooit wat wordt


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    8 hours left


    Heaven is a place that we all have

    ''En wat ben je aan het doen?''
    *Hangt ondersteboven half in, half uit haar bed* ''Nieeeeets''

    Eerlijk waar, volgens mij ben ik echt net een kleuter :'D


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Tinder want ik ben dom

    Het begon als een grap en nu praat ik al de hele avond met een bebaarde geschiedenishippie die ik mijn nummer had gegeven en ik weet niet hoe ik hem beleefd duidelijk kan maken dat ik zijn aandacht leuk vind maar dat dit nooit wat wordt


    Joh ik heb binnenkort ergens een date met iemand van Tinder. Je weet maar nooit waar het op uitloopt. :'D


    OTOFT: Even alleen zijn doet me goed. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    (...)
    Tinder want ik ben dom

    Het begon als een grap en nu praat ik al de hele avond met een bebaarde geschiedenishippie die ik mijn nummer had gegeven en ik weet niet hoe ik hem beleefd duidelijk kan maken dat ik zijn aandacht leuk vind maar dat dit nooit wat wordt


    Ah ja, afschuwelijke ervaringen met die app (vooral omdat ik zelf afschuwelijk ben), ik weet hoe je je voelt. Ik zou je graag wijs advies geven, maar ik heb niets.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    GiIderoy_ schreef:
    (...)

    Joh ik heb binnenkort ergens een date met iemand van Tinder. Je weet maar nooit waar het op uitloopt. :'D


    OTOFT: Even alleen zijn doet me goed. c:

    Haha wel... het kan uitlopen op een stabiele goede leuke gezellige heerlijke relatie ^^ .
    Jep, ik heb een tinder relatie en heb er geen moment spijt van gehad!


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Voiles schreef:
    (...)
    Haha wel... het kan uitlopen op een stabiele goede leuke gezellige heerlijke relatie ^^ .
    Jep, ik heb een tinder relatie en heb er geen moment spijt van gehad!


    Klinkt goed! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    maar waarom is leven niet als anime


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    i put the fun in funeral