• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 3 juni 2016 - 10:21 ]


    Your make-up is terrible

    Anatomy schreef:
    ^ uHH, het is erg dat ik daar dus niks over weet..


    Nee hoor. Er wordt veel verborgen gehouden. Mensen worden "dom" gehouden door de regering en hogere mensen.

    Zie je wel eens veel strepen in de lucht, die lijken op vliegtuigstrepen? Het zijn er dan honderden door elkaar. Dit wordt niet door vliegtuigen veroorzaakt, want het is onmogelijk dat er honderden vliegtuigen binnen 5 minuten langsvliegen. Dit noem je chemtrails(zoek maar op). Deze worden veroorzaakt door HAARP wanneer ze testen uitvoeren in de ionosfeer. Ook heb je hier andere vormen van: Perfecte ronde wolken, lijnrechte wolken en alles dat er net iets té perfect uitziet. Let er maar eens op.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 23:34 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    conclusie niet alle make-upremover is oké om in je ogen te krijgen whoops


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Kan mijn vader even besluiten om bed te gaan zodat ik naar beneden kan, svp?


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Gezellig..


    ~

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Nee hoor. Er wordt veel verborgen gehouden. Mensen worden "dom" gehouden door de regering en hogere mensen.

    Zie je wel eens veel strepen in de lucht, die lijken op vliegtuigstrepen? Het zijn er dan honderden door elkaar. Dit wordt niet door vliegtuigen veroorzaakt, want het is onmogelijk dat er honderden vliegtuigen binnen 5 minuten langsvliegen. Dit noem je chemtrails(zoek maar op). Deze worden veroorzaakt door HAARP wanneer ze testen uitvoeren in de ionosfeer. Ook heb je hier andere vormen van: Perfecte ronde wolken, lijnrechte wolken en alles dat er net iets té perfect uitziet. Let er maar eens op.


    Ik heb ook gehoord dat veel allergie-symptomen door chemtrails kunnen komen. Maar ja, zoek dat maar eens uit.

    Ik heb een tijdje een FB-groep erover gevolgd, maar ik werd zo moe van die mensen die ervan overtuigd zijn dat zelfs hun poep door de regering gemanipuleerd wordt en mensen oproepen met hun berichtjes in caps en slechte spelling.


    Your make-up is terrible

    Ja chemtrails zijn super chemisch. Dus het is vrijwel logisch dat allergieën erdoor ontstaan.

    Wauw... mensen kunnen ook doordraven -.-
    Ze moeten wel realistisch blijven... zucht

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 23:43 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    En dan lig je jezelf weer eens in slaap te huilen


    Slightly drunk.

    Ik hoop dat je dit leest zodat je weet dat je me gekwetst hebt door me als een baksteen te laten vallen. Ik heb blijkbaar nooit zoveel voor jou betekent als jij voor mij. Duidelijk.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Nee hoor. Er wordt veel verborgen gehouden. Mensen worden "dom" gehouden door de regering en hogere mensen.

    Zie je wel eens veel strepen in de lucht, die lijken op vliegtuigstrepen? Het zijn er dan honderden door elkaar. Dit wordt niet door vliegtuigen veroorzaakt, want het is onmogelijk dat er honderden vliegtuigen binnen 5 minuten langsvliegen. Dit noem je chemtrails(zoek maar op). Deze worden veroorzaakt door HAARP wanneer ze testen uitvoeren in de ionosfeer. Ook heb je hier andere vormen van: Perfecte ronde wolken, lijnrechte wolken en alles dat er net iets té perfect uitziet. Let er maar eens op.



    What the hell. Dat is echt heel eng? Dat doet Nederland dus ook?
    Maar dat is dus ook de verklaring van die harde enge geluiden af en toe?


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ugh, ik sta altijd op om dingen voor jou te pakken, je hoeft er niet eens om te vragen. Als ik iets wil, moet ik er altijd om vragen en je wilt het nooit voor me doen. Zelfs als je iets voor ons samen pakt doe je zo. DAN NIET. Dan drink je dat toch lekker niet, ugh.


    Your make-up is terrible

    Wanneer de gespreksonderwerpen op zijn.


    ~

    Tumblr maakt me zo moe soms.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik denk niet dat ik Sourz moet drinken als gewoon drankje.


    Your make-up is terrible

    Iedereen slaapt al


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoi, ik ben Sarita en ik bak een cake om 01.01 s'nachts. What's wrong with me?


    "Ignite, my love. Ignite."