• Als eerste wil ik even zeggen dat ik geen flauw idee heb waar dit hoort, dus heb ik het maar in het offtopic geplaatst.
    En anders mag het verplaatst worden. :Y)

    Okay, nu heb ik een hele belangrijke vraag, dus serieuze antwoorden zijn gewenst (jk, jk):
    Vinden jullie Dumbledore leuker of Gandalf? Ik ga nu namelijk LOTR opnieuw kijken en dat vroeg ik me opeens af—— Of mensen een persoonlijke favoriet hadden tussen hun (en als jullie moesten kiezen, wie dan). Ik ben benieuwd. ^^

    Pick your choice, mhihihi.
    (En als je het leuk vindt om van de poll gebruik te maken, ga je gang. Het hoef niet ^^.)
    Gandalf——


    Dumbledore——



    Persoonlijk ga ik voor Gandalf, ik vind hem zo badass. Al komt Dumbledore daar vlak na.

    Dusss, Gandalf of Dumbledore?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik kan niet kiezen okay?! D:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niemand durft te kiezen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hoewel ik van de lotr-serie hou, moet ik toch voor dumbledore gaan (: zijn quotes zijn goud waard en hij was als een tweede vader voor Harry.
    Dus hierbij stemt Frodo niet voor Gandalf, maar voor Dumbledore (shame on me)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gandalf. For sure.

    Ik ga zoals gezegd toch maar voor Dumby, hij is wel een stuk liever dan Gandalf met zijn mysterieuze woedeaanvallen zo eens in de 19530 jaar.

    Dumbledore!


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik vind ze beide op hun eigen manier leuk. Beide figuren hebben hun charme, om dat zo maar te zeggen (;


    26 - 02 - '16

    Eluveitie schreef:
    Ik vind ze beide op hun eigen manier leuk. Beide figuren hebben hun charme, om dat zo maar te zeggen (;

    Dit. Ik kan niet kiezen tussen die twee.


    Ik wil een tuin vol egels