• Wanneer ik naar een random pagina ga op Q, dan komt er een vreemde popup. Net was ik bijvoorbeeld een hoofdstuk aan het lezen, of een quiz aan het doen. En het komt enkel als ik de pagina open, dus direct aan het begin.
    Hebben jullie dat ook? Ik weet niet hoe het bij windows werkt, maar misschien dat als je iets automatisch download, dat je dan best even je bestanden checkt ofzo?



    *Ik heb adblock, maar die ene reclame bij hoofdstukken die zag ik ook. En nu is die er niet meer, maar er is wel een groot wit gat.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2016 - 12:15 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb dat probleem eigenlijk niet en ik heb ook mac.
    Ik zou zeggen dat het aan je browser ligt, maar ik zou het niet zeker weten.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Ik heb dat probleem eigenlijk niet en ik heb ook mac.
    Ik zou zeggen dat het aan je browser ligt, maar ik zou het niet zeker weten.


    Dat kan, ik gebruik firefox. Maar ik vind het wel vreemd eerlijk gezegd. En ik denk ook niet dat het Q ligt, maar ik ben niet blij dat zich iets probeert te installeren op mijn laptop.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Volgens mij is dat iets wat vooral bij firefox voorkomt. Ik denk dat het iets van malware is. Heb je bepaalde browser extenties geïnstalleerd?


    Maflodder -> Rozenthee / "Would you like an adventure now, or shall we have tea first?"

    Ik gebruik ook Firefox. Nee, dat is inderdaad vervelend.
    Maar gebeurt het alleen op Quizlet of ook andere websites?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat kan, ik gebruik firefox. Maar ik vind het wel vreemd eerlijk gezegd. En ik denk ook niet dat het Q ligt, maar ik ben niet blij dat zich iets probeert te installeren op mijn laptop.


    Het ligt aan Firefox.
    Ik kreeg dit;



    En als ik mn muis op de 'creaties' houdt, krijg ik het rijtje van 'Profiel' en andersom


    ~Born Tiger, Not Gonna Live Like a Dog~ Fame, Flash, Light. GIVE IT TO ME!

    Ik zou dan toch eens bij je extenties en plugins kijken. =S


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb hier ook plots last van. Ben al een hele ochtend aan het surfen zonder problemen (niet op Q) en ik wil een reactie op een van mijn quizzen lezen en ik kreeg ook hetzelfde venster met hetzelfde bestand om te downloaden. Ik krijg het voorlopig alleen als ik naar een quiz surf, de rest heb ik nog niet getest, buiten het forum maar daar krijg ik het niet.

    Ik heb ook een Mac en Firefox, maar ik heb geen vreemde extensies of een virus.


    Let the Night embrace you

    Misschien heb ik er geen last van vanwege GM. Misschien is het een bepaalde vervormde reclame?

    Als jullie het morgen ook nog hebben, willen jullie dit dan hier posten? Want als het niet van overgaande aard is, moet Rutger eens kijken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Misschien heb ik er geen last van vanwege GM. Misschien is het een bepaalde vervormde reclame?

    Als jullie het morgen ook nog hebben, willen jullie dit dan hier posten? Want als het niet van overgaande aard is, moet Rutger eens kijken.


    Ik heb het nog steeds. Ik was een quiz aan het maken, en bij de uitkomsten kreeg ik de pop up weer.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik heb het ook nog steeds.

    Ik heb het NIET bij lijstjes, polls, gedichten, vragenlijsten, blogs
    Ik heb het WEL bij stories, quizzen (het komt op de eerste pagina, de pagina van een hoofdstuk, de reactiepagina, ... . Eigenlijk op elke pagina dat met een story of quiz te maken heeft)


    Let the Night embrace you

    Nyx schreef:
    Ik heb het ook nog steeds.

    Ik heb het NIET bij lijstjes, polls, gedichten, vragenlijsten, blogs
    Ik heb het WEL bij stories, quizzen (het komt op de eerste pagina, de pagina van een hoofdstuk, de reactiepagina, ... . Eigenlijk op elke pagina dat met een story of quiz te maken heeft)


    Ja, inderdaad. Enkel stories en quizzen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik zal het doorgeven aan Rutger. Maar vanwege persoonlijke redenen kan hij enkele dagen niet op Quizlet. =S
    Ik hoop nog steeds voor jullie dat het van overgaande aard is.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury