• P O P U L A R
    I'll help you be popular! You'll hang with the right cohorts, you'll be good at sports -- know the slang you've got to know.
    So let's start, 'cause you've got an awfully long way to go.

    Op een doorsnee Amerikaanse high school wordt een weddenschap gesloten: lukt het een groepje populaire leerlingen om de muurbloempjes te veranderen in de cool kids? Kunnen de verlegen boekenwurmpjes zich ontpoppen in vrouwenverslindende feestbeesten, lukt het ze de onzekere tienermeisjes om te toveren in zelfverzekerde bombshells?

    SETJES
    To be continued.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2016 - 19:44 ]


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Poshlost schreef:
    Oké, dit zijn de mensen met Romy nog niks heeft, dus let me know.
    Zakiya × Romy vind Zakiya interessant, ik weet alleen niet of dit wederzijds is?
    Jennifer × Romy vind Jennifer wel een lief meisje, maar ze komen totaal niet overeen.
    Joshua × Romy weet niet echt wat ze van Joshua moet denken, ze vind hem wel schattig op een dorky manier, maar heeft nog nooit een gesprek met hem gehad dus daar blijft het ook bij. Ze vind hem nogal onbereikbaar.
    Tyler × Omdat ze beide uit het zuiden van Europa komen, en hij ook wat Italiaans spreekt, zie ik hier wel een vriendschap of meer? :Y)
    Genevieve × Romy houdt ook wel van sporten, misschien kunnen ze work-out buddies zijn?
    Yleah × ??? Sorry, ik ben echt even blank hier haha
    Sven × Romy vind Sven wel interessant, al zal ze het niet zo snel toegeven
    Richard × Doordat Richard zo'n bad boy is, ziet Romy hem wel zitten, maar van de andere kant kan ze hem niet uitstaan omdat de twee heel tegenovergestelde karakters hebben. Misschien een soort van haat-liefde relatie?

    Rick/Richard is trouwens wel echt prachtig goddamn :9~


    Ik ben het hier mee eens!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ohh ik wist niet dat er een praattopic was, hehe.
    Ik ga strakies ook even een indrukken lijstje voor mijn twee personages maken. Als iemand een relatie wil met Sven of Yleah, let me know!

    Pans_Daughter schreef:
    Ohh ik wist niet dat er een praattopic was, hehe.
    Ik ga strakies ook even een indrukken lijstje voor mijn twee personages maken. Als iemand een relatie wil met Sven of Yleah, let me know!

    Check mijn lijstj3 even, daar staan ze tussen :) voor Yleah wist ik alleen niks+


    tya

    Hebben we nog een unpopular rol nodig of een populaire rol? Want dan kan ik die nog wel nemen ^^ als het mag, natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 12:37 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Hebben we nog een unpopular rol nodig of een populaire rol? Want dan kan ik die nog wel nemen ^^ als het mag, natuurlijk.


    Ik moet het even checken. Ik weet in ieder geval dat de rol van ProngsPotter wegvalt ivm geen reactie, maar het lijstje klopt niet helemaal. Zal vanavond kijken. Volgens mij hebben we nog een onpopulaire nodig maar chaoooos sorry haha.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    _AnneFleur_ schreef:
    Ik heb ook even mijn relaties en gedachtes op een rijtje gezet. Disagree?

    {Casey Adelia Levine - Harper mag Casey helemaal niet, ze heeft tot nu toe niet veel met haar te maken gehad, maar de uitstraling die Casey heeft staat Harper totaal niet aan.

    {Romy Flavia Salvati - Harper kijkt op tegen Romy, ze vindt het bijzonder dat Romy zo populair is maar toch tegen iedereen sociaal is. Ze ziet Romy als een waar voorbeeld.

    {Tyler Conrado Lopez - Voornamelijk door het feit dat zij Tyler erg arrogant vind, mag ze hem op geen niet. Een klein beetje arrogantie vindt ze door de vingers te zien, maar ze heeft het gevoel alsof Tyler zichzelf nogal 'awesome' vindt.

    {Reyna Valentina Àlvarez - Harper kent haar van gezicht en wat ze van haar heeft gezien vind ze niet zo leuk.

    {Jule Veronique Coeur Pagina - Jule en Harper begonnen hun schooltijd als vriendinnen. Echter zijn ze uit elkaar gegroeid op het moment dat Jule populair werd en Harper niet.

    {Genevieve 'Jen' Charlotte Williams - Harper kent haar niet, maar heeft haar weleens op school gezien.

    {Zakiya Zenn O'Connor - Harper kent Zakiya niet persoonlijk, maar ziet hem vaak bij de schrijfclub waar ze allebei aan deelnemen.

    {Jennifer Sophia Caldwell - Harper kent haar niet.

    {Michael Grace - Harper heeft hem leren kennen in de tijd dat zij en Jule nog vriendinnen waren, maar dit is te oppervlakkig om een vriendschap te noemen.

    {Joshua Adams Smith - Harper vindt Joshua een aparte verschijning, ze denkt dat er achter die stille jongen een hele lief persoon shuilgaat

    {Yleah Dyani Huntsman - Harper kent haar niet

    {Sven John Lake - Harper heeft nog nooit een woord met hem gewisseld dus heeft ze nog geen mening over hem kunnen vormen.

    {Richard "Rick" McKaine- Ondanks dat Harper hem niet mag, vindt ze toch dat hij wat aantrekkelijks over hem heen heeft.


    Harper staat ook nog open voor vriendschappen??


    Voor mij is dat goed, misschien kan er door de RPG een vriendschap ontstaan tussen Harper en Zakiya als ze eens moeten samen werken ofzo?


    When you spend so long trapped in darkness, you find that the darkness begins to stare back. - Sarah J Maas

    Childs schreef:
    (...)

    Ik moet het even checken. Ik weet in ieder geval dat de rol van ProngsPotter wegvalt ivm geen reactie, maar het lijstje klopt niet helemaal. Zal vanavond kijken. Volgens mij hebben we nog een onpopulaire nodig maar chaoooos sorry haha.


    Edit: er is nog ruimte voor één onpopulaire jongen.


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Childs schreef:
    (...)

    Edit: er is nog ruimte voor één onpopulaire jongen.


    Oh okey, Dankjewel.

    Ik ga dan kijken of ik nog een rol in elkaar kan zetten ^^ als dat mag, natuurlijk.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Guys, ik kom even melden dat ik vanaf vrijdag middag een weekendje weg ben (t/m maandag). Ik denk dat ik tussentijds wel online kan komen om te posten c:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Malikx schreef:
    (...)

    Voor mij is dat goed, misschien kan er door de RPG een vriendschap ontstaan tussen Harper en Zakiya als ze eens moeten samen werken ofzo?


    Ja, is goed!


    chaos makes the muse

    SphinxX schreef:
    (...)

    Oh okey, Dankjewel.

    Ik ga dan kijken of ik nog een rol in elkaar kan zetten ^^ als dat mag, natuurlijk.


    Dat mag!


    I had a few, got drunk on you and now I'm wasted

    Ik ben eigenlijk al klaar met de rol van de unpopular jongen, maar ik heb alles op mijn telefoon getypt ^^ Wanneer ik op de computer ben, ga ik aan de opmaak werken en zal ik het posten. Misschien vanavond nog, maar kan ook morgen.

    Hij heet overigens Matthew en hij is Socially Awkward.. and he's a secret poet ^^ it's his guilty pleasure c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik ben eigenlijk al klaar met de rol van de unpopular jongen, maar ik heb alles op mijn telefoon getypt ^^ Wanneer ik op de computer ben, ga ik aan de opmaak werken en zal ik het posten. Misschien vanavond nog, maar kan ook morgen.

    Hij heet overigens Matthew en hij is Socially Awkward.. and he's a secret poet ^^ it's his guilty pleasure c':



    Duuude for real, wat heb jij met dorky & cute personages?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    (...)


    Duuude for real, wat heb jij met dorky & cute personages?


    Joshua is stoic, stil en een wanhopige hoopje :') Matthew is wat spontaner maar wel socially Awkward and hes a secret poet, hehe :3

    Ik denk echt waar dat ik alleen dorky mensen kan creëren. Nooit heb ik een echte pester of een gemeen persoon kunnen spelen. Of iemand die tenminste zelfverzekerd is :3 Naja, een keertje dan.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Joshua is stoic, stil en een wanhopige hoopje :') Matthew is wat spontaner maar wel socially Awkward and hes a secret poet, hehe :3

    Ik denk echt waar dat ik alleen dorky mensen kan creëren. Nooit heb ik een echte pester of een gemeen persoon kunnen spelen. Of iemand die tenminste zelfverzekerd is :3 Naja, een keertje dan.


    Awhh.. I really like it, though c:
    Ik voel me nu wel echt een all rounder want ik heb geloof ik alles zo onderhand wel gehad, lewl


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."