• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    Weiger ik eindelijk simpelweg mijn verjaardag te vieren omdat iedereen het altijd maar vergeet, gaat mijn moeder morgenavond toch allemaal mensen ophalen -zucht-


    Happy Birthday my Potter!

    Neeee! D: Ik ben een vijsje uit mijn bril kwijt. Ik ben brilloos!

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 15:44 ]


    What would Emma do?

    Je zegt dat je wilt dat ik eerlijk ben zodat je me kan helpen, dat ik je kan vertrouwen. Maar pap, iedere keer als ik met jou over mijn problemen heb gepraat voel ik me slechter en slechter. Het enige wat ik wil is een vader die me gewoon knuffelt als ik bijna in tranen uitbarts, niet eentje die vraagt 'leg eens uit wat er in je gebeurd' aps een of andere stomme psycholoog. Godver, nu moet ik alweer janken.

    Wat doet deze schrijver me aan? D:


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oké. Misschien is het toch niet zo'n ramp dat ik maar twee mensen mag meenemen naar die uitreiking. Er is er maar één die mee wil, dat is mijn vriend. Mijn ouders willen al niet eens meer. Leuk man ):

    Ben ik dan zo vreselijk?


    26 - 02 - '16

    Can you like /not/ do that. Het is echt klote dat je gewoon fucking verdwijnt zonder iets te zeggen twee jaar geleden en je je dan elke zoveel maanden weer eens inlogt, je username verandert, op de profielen van je vroegere vrienden kijkt en dan weer weggaat zonder wat te zeggen.


    kindness is never a burden.

    Ik geloof dat ik weet waar dit heen gaat en ik ben er emotioneel niet op voorbereid. Dit boek wordt mijn dood. Mark my words.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Gratis dingen meekrijgen van stage is echt leuk. Dikke Collistar scrub en dergelijken.

    // Vandaag: Ik ga morgen écht weer naar school.
    Morgenvroeg: Ik heb echt geen zin.

    // Noo, ik ga mooi deze hoosbui afwachten en niet in de regen fietsen.

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 16:55 ]

    Nou, ik heb het zo ontzettend verpest dat ik 10 punten heb verspild en nu wil ik ergens er een einde aan maken, maar ik heb het lef niet, en in plaats daarvan heb ik de docent een lieve e-mail gestuurd en scrol ik huilend door quizlet maar nee, alles komt goed. Ik kan niet tegen mezelf liegen. Help, please.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    I don't think you know what that word means.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Komaaaan, werk verder. D:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    I really hate the way I look.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    I really hate the way I look.


    Dat is nergens voor nodig imo. Ik wou dat ik zo mooi was als jou..

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 19:02 ]


    26 - 02 - '16

    Wow. What did I do to deserve thìs?


    What would Emma do?

    De dag lijkt eindeloos te duren. Minuten lijken uren. De tijd lijkt zonder kracht.


    Happy Birthday my Potter!