• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    Wedstrijd in elkaar zetten gaat lekker. Is wel meer werk dan ik verwachtte.

    Iracebeth schreef:
    (...)

    Dat is nergens voor nodig imo. Ik wou dat ik zo mooi was als jou..


    Naaah.


    Your make-up is terrible

    Ik word echt zwaar ge-okayd hier... Dit is niet leuk.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik ben benieuwd of zuur-base druppels gaan werken om het drinken/water neutraler te maken en gezonder.

    Yeeeyyy de opdracht enzo is er, maar nu zit ik vast :x


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Mensen zijn zo snel op hun teentjes getrapt (zeker op tumblr). Een mannelijk, homoseksueel personages shippen met een vrouw kan dan wel zijn wat jullie in jullie diepste fantasieën willen zien gebeuren, maar dat zorgt er ook wel voor dat het feit dat hij homo is, wordt genegeerd. En aangezien in deze maatschappij vaak wordt gezegd dat gay zijn een 'fase' is, denk ik niet dat dat moet gestimuleerd worden door openlijke homoseksuele jonge personages met een vrouw te shippen (en dus hun seksuele geaardheid te negeren). (Ik ga dit obviously nooit op tumblr ga zetten, want ik ben een 'wannabe social justice warrior' en een 'bully', so great Tumblr. Thanks for that. Now calm the fuck down.)


    kindness is never a burden.

    Civil schreef:
    Mensen zijn zo snel op hun teentjes getrapt (zeker op tumblr). Een mannelijk, homoseksueel personages shippen met een vrouw kan dan wel zijn wat jullie in jullie diepste fantasieën willen zien gebeuren, maar dat zorgt er ook wel voor dat het feit dat hij homo is, wordt genegeerd. En aangezien in deze maatschappij vaak wordt gezegd dat gay zijn een 'fase' is, denk ik niet dat dat moet gestimuleerd worden door openlijke homoseksuele jonge personages met een vrouw te shippen (en dus hun seksuele geaardheid te negeren). (Ik ga dit obviously nooit op tumblr ga zetten, want ik ben een 'wannabe social justice warrior' en een 'bully', so great Tumblr. Thanks for that. Now calm the fuck down.)


    Maar dat doen wij toch ook bij hetero's? Ik bedoel, One Direction shippen ze ook met elkaar. Dat komt in mijn ogen op hetzelfde neer.
    Gewoon in het algemeen, niet dat jij dat specifiek doet.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Maar dat doen wij toch ook bij hetero's? Ik bedoel, One Direction shippen ze ook met elkaar. Dat komt in mijn ogen op hetzelfde neer.
    Gewoon in het algemeen, niet dat jij dat specifiek doet.


    Hetero's mag je op die manier onderdrukken omdat ze geen minority zijn. (cat) Mag je ook niks van zeggen, shht.


    Your make-up is terrible

    Burritho schreef:
    (...)

    Maar dat doen wij toch ook bij hetero's? Ik bedoel, One Direction shippen ze ook met elkaar. Dat komt in mijn ogen op hetzelfde neer.
    Gewoon in het algemeen, niet dat jij dat specifiek doet.


    Ik kan hier een heel boek over schrijven, joh, maar dat ga ik niet doen, haha (:

    // Ik moet echt leren en sporten en productief zijn, maar ik wil nieeeeeet. Ugh.


    kindness is never a burden.

    Woh, that plottwist though.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Assassin schreef:
    (...)

    Hetero's mag je op die manier onderdrukken omdat ze geen minority zijn. (cat) Mag je ook niks van zeggen, shht.


    Ohja, shit, vergeten.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Nog 42 uur en dan weet ik mijn vonnis. Maybe I should just kill myself already.

    Ik heb een heeeeel leuk introooo


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    *plant rijles op het moment dat N-termen bekend worden*
    nice


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Mensen die hun muziek zo hard zetten dat je de tekst bijna kunt volgen. Like why?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered