• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 14:02 ]

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat is de Q-cabin?


    Dit topic


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Dit topic


    Oh, dat is super leuk! Veel succes iedereen, btw.

    Yes, 4k gerend in één keer. Ik ga wel vooruit, dat is leuk om te zien. ;3


    Your make-up is terrible

    Metamorphoses schreef:
    (...)

    Vond het alleen heel toevallig dat het één minuut gepost was na de Q-cabinpost (krul)

    Maar ja, we kunnen beiden niets bewijzen. Mijn excuses dan.


    De volgende keer zou ik wel nadenken voordat ik iets post, dat er zoveel tijd tussen zit want ik zou er maar iemand mee aanvallen... (krul)

    Nee klopt kan je niet. Maar dat jij je aangesproken voelt zegt al veel vind ik maar ach, ik kan ook niet bewijzen. Excuses geaccepteerd.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Assassin schreef:
    (...)

    Oh, dat is super leuk! Veel succes iedereen, btw.

    Yes, 4k gerend in één keer. Ik ga wel vooruit, dat is leuk om te zien. ;3


    NaNo is inderdaad leuk! ^^


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Oké Facebook, calm the fuck down. Dat je me een beveiligingstest laat doen omdat er iets of iemand zich vanuit Japan op mijn account heeft aangemeld, snap ik nog. Maar je hoeft me geen tagban te geven als ik niks verkeerds heb gedaan. Je zou beter het IP-adres controleren van mij hacker aangezien je me toch een concrete plaats kan geven en het computermerk.


    kindness is never a burden.

    Omwille van zwemmende egels wil ik een wapenstilstand aanvragen voor alle conflicten binnen en buiten internet zodat we samen in harmonie kunnen genieten van deze dieren want KIJK DAN :3





    Vanaf vrijdag mag ik geld vragen voor gellak manicures. F yeah. (: Beb ik toch íéts bereikt in mijn leven.

    I'm done.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Die profielfoto met "kattenpootjes", ik kan het alleen maar als geslachtsdelen zien :S

    // vanavond wedstrijd uitwerken en ik hoop zo dat het aanslaat hier :3

    Bedankt voor het verpesten van mijn plezier.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Het enige dat ik jammer vind aan deze reeksen is dat sommigen echt overpowered zijn.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Villainess schreef:
    Omwille van zwemmende egels wil ik een wapenstilstand aanvragen voor alle conflicten binnen en buiten internet zodat we samen in harmonie kunnen genieten van deze dieren want KIJK DAN :3







    Ik ben zo dol op egels ahh. Stekelige badeendjes. (bloos)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    En weer vergeten jullie dat ik ook iets moeten eten vandaag... Moest je nou echt al het brood meenemen?


    Your make-up is terrible

    Die egels zijn echt veel te schattig (bloos)


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    Die egels zijn echt veel te schattig (bloos)


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.