• Op het moment voelt quizlet niet meer 100% als mijn veilige thuis en daarom ben ik de afgelopen weken ook minder tot zelfs niet online geweest. Nu ik sinds vanmorgen weer online kwam om nieuwe hoofdstukken te activeren van mijn verhalen bleef ik even online en was ook weer even op het forum (dat was lang geleden).

    Ik heb het idee dat iedereen me niet zo heel leuk meer vindt na al het gedoe op het forum laatst (meerdere users hadden er last van en dat snap ik heel goed) en daarom wil ik graag mijn excuus aanbieden. Het was die keer onder andere mijn schuld dat alles begon en dat het al een tijdje niet zo lekker meer gaat op het forum.

    Na dit alles kan ik voor mijn gevoel niet meer online zijn en actief zijn op het forum alsof er niets gebeurd is. Dus bij deze nogmaals excuses en ik hoop dat alles snel weer leuk is voor iedereen en dat een akkefietje als laatst niet weer voorkomt. Met mij niet en met anderen niet, want Quizlet is toch veel leuker en gezelliger als iedereen elkaar kan verdragen en elkaar in zijn waarde laat. Iemand aardig vinden is een hoog doel, maar normaal doen als je iemand niet mag is al een heel goed streven.

    SPECS schreef:
    Ik weet niet eens over welk akkefietje je het hebt als ik heel eerlijk ben. Ik denk dat je het voor jezelf een stuk groter maakt dan het uiteindelijk is.(: Dat vind ik erg jammer en ik hoop dat je het snel achter je kunt laten.<3

    Dat denk ik ook. Maar ik voelde me we al een tijdje heel vervelend om, gezien het begon met een bericht van mij in het LJH waar een ander op reageerde en dat schoot mij op dat moment in het verkeerde keelgat omdat het een gevoelig onderwerp voor me is, en later helemaal uit de hand liep. En in het LJH las ik toen ook van verschillende users dat ze het erg vervelend vonden.

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 21:07 ]

    Serassi schreef:
    (...)
    Dat denk ik ook. Maar ik voelde me we al een tijdje heel vervelend om, gezien het begon met een bericht van mij in het LJH waar een ander op reageerde en dat schoot mij op dat moment in het verkeerde keelgat omdat het een gevoelig onderwerp voor me is, en later helemaal uit de hand liep. En in het LJH las ik toen ook van verschillende users dat ze het erg vervelend vonden.


    Oei, tja ik kom nooit in het lucht je hart topic.(: Ik weet eigenlijk zeker dat er wel meer users zijn die daar nooit komen, dus ik weet heel serieus niet waar dit over gaat. Het enigste wat ik wel heb meegekregen is dat het ljh topic even dicht is geweest, maar dat boeide mij dus niet zo bijster veel toen.(: Anyways, ik haat je dus niet en vele met mij.^^


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oei, tja ik kom nooit in het lucht je hart topic.(: Ik weet eigenlijk zeker dat er wel meer users zijn die daar nooit komen, dus ik weet heel serieus niet waar dit over gaat. Het enigste wat ik wel heb meegekregen is dat het ljh topic even dicht is geweest, maar dat boeide mij dus niet zo bijster veel toen.(: Anyways, ik haat je dus niet en vele met mij.^^

    Dat was een hele tijd daarvoor al gelukkig. Maar ik denk dat het niet lang had geduurd voordat het laatst ook gesloten werd. (:
    Haha, ik ben blij dat je me niet haat :3

    [ bericht aangepast op 13 juni 2016 - 21:14 ]

    Serassi schreef:
    (...)
    Dat was een hele tijd daarvoor al gelukkig. Maar ik denk dat het niet lang had geduurd voordat het laatst ook gesloten werd. (:
    Haha, ik ben blij dat je me niet haat :3


    Oh nou, dan was het toch nog lang niet zo erg als die keer dat het topic dicht ging!:Y) Waar ik overigens dus ook niks van weet zoals je merkt.8D
    En graag gedaan.=3 <3


    You were born original, don't die as a copy.

    Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar dit over gaat, maar ik vind het wel ongelofelijk rot om te horen dat je met zo'n gevoel rond hebt gelopen. Je lijkt me namelijk echt een tof persoon en ik vind het echt tof van je dat je je excuses zo open op het forum aanbied. Echt waar. Ik hoop dat het nu dan ook op is gelost en dat je je hier weer op je gemak kunt voelen!


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Bruch schreef:
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee waar dit over gaat, maar ik vind het wel ongelofelijk rot om te horen dat je met zo'n gevoel rond hebt gelopen. Je lijkt me namelijk echt een tof persoon en ik vind het echt tof van je dat je je excuses zo open op het forum aanbied. Echt waar. Ik hoop dat het nu dan ook op is gelost en dat je je hier weer op je gemak kunt voelen!

    Dankjewel, dat vind ik heel fijn om te horen :)
    Ik hoop inderdaad ook dat alles snel weer zo is dan voor dat alles.

    GredWeasley schreef:
    Ik weet wel waar dit allemaal over gaat en vind het heel dapper en goed van je dat je hier zo openlijk je excuses voor aanbied. Ik hoop oprecht dat je je snel weer helemaal thuis voelt hier, want dat verdien je zeker.




    DIT! ^
    Gewoon dit!
    (K)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Huh?
    Ik ben niet wakker maar ik heb niks opgevangen :).

    [ bericht aangepast op 14 juni 2016 - 9:39 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik denk dat ik weet waar je het over hebt, maar er zijn altijd meerdere schuldigen in een verhaal. Trap jezelf niet zo de grond in hé(flower)


    26 - 02 - '16

    Dysphoria schreef:
    Blijkbaar is het toch niet zo erg, want niemand weet waar het over gaat. :') Je bent alvast terug welkom.


    ©1998

    Eluveitie schreef:
    Ik denk dat ik weet waar je het over hebt, maar er zijn altijd meerdere schuldigen in een verhaal. Trap jezelf niet zo de grond in hé(flower)

    Dat is waar. Ik was zeker niet de enige. Maar het begon wel met mij, dus ik kan in ieder geval netjes zijn en sorry zeggen (: