• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Aurea schreef:
    (...)

    Mooi!

    Dank je wel!

    Bruch schreef:
    (...)

    Oeh I like it Mehri

    Dankjewel sweeetie (flower)

    Did I do anything today? No. Am I proud because of it? Hell No. Is this going to help me? NO Am I still doing this? Yes. Over. And. Over. Again
    Kan ik niet voor één keer gewoon even bereiken wat ik wil?


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    ProngsPotter schreef:
    Did I do anything today? No. Am I proud because of it? Hell No. Is this going to help me? NO Am I still doing this? Yes. Over. And. Over. Again
    Kan ik niet voor één keer gewoon even bereiken wat ik wil?


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    ProngsPotter schreef:
    Did I do anything today? No. Am I proud because of it? Hell No. Is this going to help me? NO Am I still doing this? Yes. Over. And. Over. Again
    Kan ik niet voor één keer gewoon even bereiken wat ik wil?

    Mijn ouders misgunnen mij ijs. Zij haten mij.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    Mijn ouders misgunnen mij ijs. Zij haten mij.

    Dat is verschrikkelijk ;o


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nee, Inge. Taart. Taart. Taart is goed. Taart is beter dan je tot een bolletje opkrullen en nadenken over hoe nutteloos je bent en hoe vreselijk in het onderhouden van sociale contacten met mensen die zoveel beter verdienen en hoe bang je eigenlijk bent voor zondag. Taart.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Some day my prince will come for me
    Save me from this harm that haunts me
    When will I be free, tell me
    Some day he will come for me

    Wanneer Christina haar lyrics alweer te erg bij vorige week vrijdag/zaterdag passen.


    Christina bericht onder spoiler.

    Ik heb er spijt van dat ik die captain America films niet heb gehaald. Aan de andere kant is het wel beter voor m'n portemonnee die vandaag behoorlijk leeg is geroofd hehe..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Oeh Stijn Taverne heeft mijn verzoek op Instagram geaccepteerd :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I don't deserve this life and these people.


    Your make-up is terrible

    Dit is stom. Dit is zo klote flobberwormigstom. Ik wil nu gewoon alleen kunnen zijn, en me even miserabel voelen buiten in de kou en in de regen, en vooral ALLEEN want blijkbaar moet ik allemaal mensen voorliegen over ''hoe goed het met me gaat'' en daar ben ik nu even helemaal klaar mee. Het gaat gewoon even allemaal HEEL KLOTE en dat komt allemaal gewoon omdat ik zO STOM BEN ER NIKS AAN TE VERANDEREN. Ja het gaat slecht, ja ik verpest alle kansen voor mezelf en wat ben ik toch een miserabel lelijk rotmens vanbinnen

    Ik wil gewoon even weg, naar de regen en in mijn eentje. Maar het kan niet, dus zit ik op mijn kamer waar alles een chaos is, heb ik niets voorbereid voor de verjaardag van mijn beste vriendin en loop ik zwaar achter met al mijn werk. Dat heb ik vandaag allemaal bereikt. wat ben je toch weer goed bezig

    [ bericht aangepast op 16 juni 2016 - 22:08 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Ik had een idee en nu is het idee weg


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik wil zo graag die 9.5 gemiddeld staan voor Engels voor het einde van dit schooljaar, maar dan zou ik dus een 10 moeten halen :')
    En die had ik bijna. Stomme cupboard!

    En ik heb een 5.6 voor rekenen! Eindelijk weer eens een voldoende na 3 onvoldoendes c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I feel so happy. STRESSED. But so happy.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )