• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    [ bericht aangepast op 15 juni 2016 - 18:01 ]


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Hitler was echt een beetje een gekke man. Ik bedoel, naast het feit dat hij het een goed idee vond om joden te vernietigen - want ja, als je geen goede plek hebt om ze heen te sturen is de volgende logische verklaring om ze gewoon te laten verdwijnen! Ja toch!
    Nee maar echt. Hij had elk klein detail van het perfecte Linz in zijn hoofd en geloofde er heilig in dat het ook precies zo zou worden als hij het wilde, zelfs toen de oorlog eigenlijk al voorbij was, dacht hij het nog wel te kunnen doen. Daar komt nog bij dat hij zijn hele leven met ene Stefanie Rabatsch had gepland en genuinely dacht dat hij met haar zou trouwen, terwijl hij nooit een woord tegen haar gesproken had.


    Gottegottegot ik doe weer veel te diep onderzoek naar alles. Nieuwe oude obsessie here I come.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ja, want je laptop afsluiten om vervolgens via je mobiel verder te gaan, gaat echt helpen. Ugh. Kill me already


    26 - 02 - '16

    Het is zo warm en ik heb zoveel energie.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    The world hates me, and guess what?!



    I hate the world!!!! :
    D

    Karma must hate me.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ikwilnietnaarschool (huil)

    [ bericht aangepast op 17 juni 2016 - 7:44 ]

    username struggles


    Heaven is a place that we all have

    Ikwilnietnaarschool
    Ikwildietoetsnietmaken

    Wat een sfeer hier op stage. Iedereen is gestrest en boos en ik trek me dat teveel aan en ugh. Huilen dit.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik haat die middelbare school kinderen die mijn buurtbus vol maken omdat hun bus niet is komen opdagen. Jullie waren sowieso al te laat. Ik zou nog op tijd kunnen komen maar nu dus niet meer.

    Ik had al een hekel aan hun maar nu nog meer. Associate schreeuwende kut kinderen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik wil niet hardlopen. Ik wil in bed blijven liggen en verzwolgen in zelfmedelijden. Maar ik moet straks toch de deur open doen voor de klusjesman.


    Your make-up is terrible

    Toch wel een beetje triest dat ik de hele bruiloft lang zo zat van 'hmm, ja, oké, maar ik geef jullie tien jaar voordat het helemaal uit elkaar valt'. Blijkbaar is dit wat je krijgt als vrijwel iedereen in je omgeving gescheiden is.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ER ZIT HIER EEN VLIEG MET ZO GROOT ALS MIJN DUIM EN IK VIND HEM DOOD ENG EN HELP MIJ. ben nier bang voor vliegen maar deze is zo groot en niet bang voor mensen en iew


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    ER ZIT HIER EEN VLIEG MET ZO GROOT ALS MIJN DUIM EN IK VIND HEM DOOD ENG EN HELP MIJ. ben nier bang voor vliegen maar deze is zo groot en niet bang voor mensen en iew

    Er bestaat een uitvinding. Het heet 'vliegenmepper'.

    Aurea schreef:
    (...)
    Er bestaat een uitvinding. Het heet 'vliegenmepper'.


    want die heb ik ook echt bij als ik in de bus zit....


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "Ignite, my love. Ignite."