• Tja, de examens zijn inmiddels afgelopen, maar ik wilde toch nog een derde topic aanmaken! Vooral om te vieren met de mensen die geslaagd zijn (*O* *O* *O*), maar ook om de mensen die gezakt zijn een beetje te troosten ((no_chears)(no_chears)(no_chears)), en natuurlijk om elkaar door de herexamens heen te slepen.

    Dus: wat is jullie uitslag? En gaan jullie nog herexamen doen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik moet nog drie examens :/


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    @Founder en Hadetjeuhxx. Het gaat hier om de Nederlandse eindexamens die aan het einde van het middelbaar plaats vinden, en niet algemeen examens aan het eind van het schooljaar.

    Gefeliciteerd aan iedereen die geslaagd is! En iedereen die niet geslaagd is en moet herkansen of (bijna) gezakt is; het is niet het einde van de wereld. Ik heb een jaar moeten overdoen in het vijfde en een vriendin van mij was gezakt, dus hebben we samen het eindexamen jaar (nog eens) gedaan. Als je een oppepper wilt van een iemand die hetzelfde heeft gehad, kun je me altijd pb'en.

    Waar ik eigenlijk benieuwd naar was, is wat jullie plannen zijn hierna. So tell me! :D


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ga psychologie studeren in Utrecht. Hartstikke leuk! Verder gewoon lekker vakantie vieren.
    Ik verbaas me wel over de geslaagden die nog gaan herkansen. Waar halen jullie de motivatie vandaan :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    Ik ga psychologie studeren in Utrecht. Hartstikke leuk! Verder gewoon lekker vakantie vieren.
    Ik verbaas me wel over de geslaagden die nog gaan herkansen. Waar halen jullie de motivatie vandaan :'D


    Ik had dat ook gedaan, ik was niet tevreden met mijn laag punt voor fysica of chemie. :') De motivatie; het kan enkel beter, niet slechter. En: het is toch al gehaald, no pressure man.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben geslaagd! Ik ga wel Nederlands herprofileren. Die 4,4 kan beter.

    En ik ben voor de 2e keer afgewezen voor de kunstacademie : (


    --

    Ik ga volgend jaar Engels studeren in Leiden! Ik ga een 7 voor geschiedenis herkansen omdat ik hoop dat ik er nog een 7,5 gemiddeld van kan maken, haha. Inderdaad gewoon omdat de hoogste telt, dus waarom niet? Misschien is de normering deze keer hoger, en heb ik mazzel. Ik ga ook echt niet heel hard meer leren, maar die drie uur kan ik best missen, haha.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Zelf ga ik na heel lang twijfelen tussen 2 studies Bestuurskunde doen in Rotterdam. (:


    ~ It's impossible to forget someone who gave you so much to remember ~

    Ik ga Fine art aan de HKU studeren ^^ Autonoom kunst dus.

    Ik ben inderdaad ook wel verbaasd over de mensen die alsnog gaan herkansen. Ik wilde misschien AK nog herkansen, (enige onvoldoende) maar toen ik na drie weken weer op school aankwam voor mn cijferlijst dacht ik echt: LOL NOPE DOEI


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Beseffen dat je 6 examens onder de 5,5 hebt gehaald, maar dat je gemiddelde je red en je maar 0.6 hoger hoeft met de herkansing... Ik heb best veel geluk!

    [ bericht aangepast op 18 juni 2016 - 21:56 ]

    Ik wil in februari naar University College Utrecht, of misschien Amsterdam. Ik was in ieder geval te laat met inschrijven voor komend semester omdat ik nog niet kon kiezen wat ik wilde. Dus ik heb nog even om wat andere dingen te doen die ik leuk/nuttig vind --> (vrijwilligers)werk, reizen, rijbewijs, talen leren, etc.


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    IK BEN OOK GESLAAGD. EN SUPER INTENS EXTREEM BLIJ. Over het algemeen ook echt met mooie cijfers. (banana)

    Ik ga aardrijkskunde nog herkansen (4,6 gehaald nu). Met 0,2 punt hoger sta ik een 6 gemiddeld in plaats van een 5. Stiekem droom ik van 2,2 punten omhoog, dan sta ik een 7. Dat blijft waarschijnlijk alleen een droom. Maar hey, een mens heeft dromen nodig. :p


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Morgen mijn (vrijwillige) herkansing voor wiskunde (ben al geslaagd)... Maar de motivatie is ver te zoeken.. Ik heb nog niks gedaan :O


    Treat people with kindness

    Nadine23x schreef:
    Morgen mijn (vrijwillige) herkansing voor wiskunde (ben al geslaagd)... Maar de motivatie is ver te zoeken.. Ik heb nog niks gedaan :O

    begrijpelijk.. te begrijpelijk (: al is hij voor mij minder vrijwillig


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Nadine23x schreef:
    Morgen mijn (vrijwillige) herkansing voor wiskunde (ben al geslaagd)... Maar de motivatie is ver te zoeken.. Ik heb nog niks gedaan :O

    Same here :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jezus die herkansing van Nederlands vwo was nog moeilijker dan het eerste tijdvak holy.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh