• Tja, de examens zijn inmiddels afgelopen, maar ik wilde toch nog een derde topic aanmaken! Vooral om te vieren met de mensen die geslaagd zijn (*O* *O* *O*), maar ook om de mensen die gezakt zijn een beetje te troosten ((no_chears)(no_chears)(no_chears)), en natuurlijk om elkaar door de herexamens heen te slepen.

    Dus: wat is jullie uitslag? En gaan jullie nog herexamen doen?


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Standal schreef:
    Jezus die herkansing van Nederlands vwo was nog moeilijker dan het eerste tijdvak holy.


    Haha vond je? Ik heb hem ook herkanst maar ik had voor deze een 7.3 terwijl ik voor tijdvak 1 een 4.6 had. Ben niet geslaagd tho, had een 8.9 nodig :')


    Leef je liefde, lief je leven.

    Nonversation schreef:
    (...)

    Haha vond je? Ik heb hem ook herkanst maar ik had voor deze een 7.3 terwijl ik voor tijdvak 1 een 4.6 had. Ben niet geslaagd tho, had een 8.9 nodig :')


    Idk wat ik heb, maar ongeveer een 5 terwijl ik voor tijdvak 1 een 4,8 had, maar ik vond die 45 vragen tov tijdvak 1 met 36 vragen nergens op slaan.


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Standal schreef:
    (...)

    Idk wat ik heb, maar ongeveer een 5 terwijl ik voor tijdvak 1 een 4,8 had, maar ik vond die 45 vragen tov tijdvak 1 met 36 vragen nergens op slaan.


    True! Maar wel veel meer meerkeuze en minder samenvatten :)


    Leef je liefde, lief je leven.

    Nonversation schreef:
    (...)

    True! Maar wel veel meer meerkeuze en minder samenvatten :)


    Die vragen over tekst 1 en 2 samen wtf hahaha


    "One has to learn to read, as one has to learn to see and learn to live," - Vincent van Gogh

    Wiskunde herkansing ging volgens mij wel lekker. ^^


    Thou shallt not stir one foot to seek a foe.

    Net wiskunde B (vwo) herkanst. Ging volgens mij wel goed! Ik had een 5,3 nodig om een 6 te hebben op mijn eindlijst (dan is alles voldoende) en kwam net bij het nakijken op een 6,0 uit. Terwijl ik veel antwoorden ook niet meer wist. Dus volgens mij zit dat wel goed.


    Treat people with kindness

    Ik ben net opgebeld, wiskunde b is een 6,6 geworden. Toppie :)

    Hebben jullie de uitslag van de herkansing/herprovilering al?


    Treat people with kindness

    Nice^

    Ik ben ook net gebeld. Een 7 waarschijnlijk, maar ik vertrouw het niet (en terecht..). Helaas geen 8,1, maar het is wel 3 punten omhoog gegaan.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    6,1 voor mijn herkansing geschiedenis, dus mijn 7 blijft staan! Ik wilde mijn gemiddelde nog omhoog krijgen en dat is dus niet gelukt, maar ach, ik heb zo ook een hele mooie cijferlijst.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Mylintis schreef:
    IK BEN OOK GESLAAGD. EN SUPER INTENS EXTREEM BLIJ. Over het algemeen ook echt met mooie cijfers. (banana)

    Ik ga aardrijkskunde nog herkansen (4,6 gehaald nu). Met 0,2 punt hoger sta ik een 6 gemiddeld in plaats van een 5. Stiekem droom ik van 2,2 punten omhoog, dan sta ik een 7. Dat blijft waarschijnlijk alleen een droom. Maar hey, een mens heeft dromen nodig. :p


    oké jullie systeem zit zó raar in elkaar. Als je nu een vijf heb en je hebt 0,2 hoger en je hebt en zes (waar ik door afrondingen in kan komen), hoe kan het dan dat je nog twee punten hoger moet scoren om een zeven te halen? Want als je dan al op zes zit en je wilt naar zeven moet je toch gewoon één punt meer hebben? Ik snap het niet meer. (no_chears)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    GrandR schreef:
    Nice^

    Ik ben ook net gebeld. Een 7 waarschijnlijk, maar ik vertrouw het niet (en terecht..). Helaas geen 8,1, maar het is wel 3 punten omhoog gegaan.


    Hoezo vertrouw je het niet? XD


    Treat people with kindness

    Urghh ik ben nog steeds niet gebeld (no_chears)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    DeDDDG3maaleenS schreef:
    (...)

    oké jullie systeem zit zó raar in elkaar. Als je nu een vijf heb en je hebt 0,2 hoger en je hebt en zes (waar ik door afrondingen in kan komen), hoe kan het dan dat je nog twee punten hoger moet scoren om een zeven te halen? Want als je dan al op zes zit en je wilt naar zeven moet je toch gewoon één punt meer hebben? Ik snap het niet meer. (no_chears)

    Je hebt het gemiddelde cijfer van je schoolexamens (die je in de vierde/vijfde/zesde) hebt gemaakt, die wordt opgeteld bij het cijfer wat je voor je centraal examen maakt en vervolgens door twee gedeeld. Dus als ze voor haar eindexamen een 4.8 haalt, rondt ze het vak af met een 5.5. Als ze voor haar eindexamen een 6.8 haalt, rondt ze het vak af met een 6.5.
    Ik weet niet wat haar cijfer is voor haar schoolexamens, maar dat zou dan 5.5x2=11-4.8=6.2 zijn. Het is ook niet voor niets dat bijna alle eindexamenleerlingen vaak aan het uitrekenen zijn wat ze voor vakken mogen halen. Afgezien van de 5.5 voorwaarde voor alle eindexamens dan.


    Deep inside, I've never felt alive

    A-attest en geen vakantietaken. Tot september school (:


    I wanna be a wizard!

    Nadine23x schreef:
    (...)

    Hoezo vertrouw je het niet? XD

    Nou. Ze hadden eerst gebeld met 'je moet een herkansing doen, een 6,1 halen' en toen moest ik er zelf maar achter komen dat ze een rekenfout met het combinatiecijfer hadden gedaan en het een 8,1 moest worden. Het is een keer mis gegaan, wie zegt dat het nu niet ook verkeerd is gegaan?

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 12:02 ]


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn