• Jaaah kindjes<3
    Annelies heeft eindelijk het licht gezien^^ Eerst al ff vooraf; Ik zoek GEENruzie met die topic! But, wat i wil zegenis dat ik eindelijk tot de ontdekking bn gekomen dat Bill géén 100% hetero is *Verstopt zich achter haar stoel* Waarom nu? Wel,dat zal'k i ff opsommen.
    Bill:
    -Draagt nagellak, en welke andere jongen doet dat ook? Juist, geen ^^
    -Hij draagt naar mij weten soms meisjesklere.
    -Hij heeft meisjesmanieren enzo van hoe hij soms doet.
    -Hij draagt vrouwenlaarzen oO
    -Blauwe make-up [/ng vrij normaal]


    Mijn conclusie; Bill is ofwel Bi of homo. [/Don't shoot!]
    Als dit soort topics niet meer mogen, zet er dan maar een slotje op^^

    Owjah; me don't care hea ;-)

    Kissiez<3

    (...)
    Ik zie hem wel met een meisje gaan...
    maar das mijn mening :')


    Ik zie hem ook wel met een meisje gaan ^^


    Even bad men love their mothers -

    (...)

    Lees jy mijn gedachten ofseu?


    heel stiekem wel, ja. =]


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    haha eigelijk wel grappig iedereen zit zo te zeggen (of toch een deel) van bill i homo e, Bill heeft al 10.000 keer gezegt dat hij hetero is en dan die mense maar nee hij is homo xD dus eigelijk mag Bill al zelf niet meer kiezen of wat??? Belachelijk x'D!!!

    Dus mensen leer ermee leven Bill is en blijft HETERO tot Hij zelf zegt (en ik bedoel uit ZIJN MOND en niet in een of ander roddelblaadje)Dat het niet zo is !!!! Btw waarom blijven jullie zulke topics opstarten ??? o.0

    xXx

    (...)

    Mens, houden van is een groot woord dat weet ik en sorry daarvoor.
    Hij is gewoon nog goed !
    Wat word ik hier moe van


    Wat nou mens
    Ik stelgewoon een vraah >,<
    Wees niet zo sne p je tenn getrapt.

    ik denk dat de enige die dat écht weet, Bill is
    en ik denk ook dat je je er nog over zult verbazen over het feit hóéveel meisjes achtige jongens er op deze aarde rond lopen

    Bill is gewoon niet zoals elke jongen. Dat maakt hem nou juist zo leuk. En al zou hij Bi of Homo zijn, dat maakt hem niet minder lekker hoor. Jij hoeft er toch niet zo bij te lopen? Waar maak je je dan ingodsnaam druk om. Laat die jongen lekker, en maak je niet zo druk. Hou het lekker voor je of je Bill homo vind ofniet.


    Omdat ik je gewoon niet kan vergeten (LL')

    (...)

    Wat nou mens
    Ik stelgewoon een vraah >,<
    Wees niet zo sne p je tenn getrapt.


    Sorry ben een beetje geïrriteerd ^^


    Even bad men love their mothers -

    haha eigelijk wel grappig iedereen zit zo te zeggen (of toch een deel) van bill i homo e, Bill heeft al 10.000 keer gezegt dat hij hetero is en dan die mense maar nee hij is homo xD dus eigelijk mag Bill al zelf niet meer kiezen of wat??? Belachelijk x'D!!!

    Dus mensen leer ermee leven Bill is en blijft HETERO tot Hij zelf zegt (en ik bedoel uit ZIJN MOND en niet in een of ander roddelblaadje)Dat het niet zo is !!!! Btw waarom blijven jullie zulke topics opstarten ??? o.0

    xXx


    Wij starten zulke topics om te discuseren. (:
    hmmmm, ik ben het niet helemaal met dat laatste eens. Bill zou het niet kunnen zeggen, dus eigenlijk is die uitspraak geen feit. Ze hebben een contract en hij zou niet uit de kast kunnen komen zolang ze deze hebben. Er zijn teveel fans die denken echt iets met hem ooit te krijgen.

    x.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    (...)

    Wat nou mens
    Ik stelgewoon een vraah >,<
    Wees niet zo sne p je tenn getrapt.

    Wie is er nu op zijn tenen getrapt?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Bij sommige mensen merk ik het niet op dat ze gay zijn, ookal dragen ze bijvoorbeeld make up. Bijvoorbeeld Jared Leto? Maargoed, bij Bill is het gewoon zo duidelijk. Het zal me dús echt wel verbazen als hij een relatie krijgt met een óf andere artieste. Niet dat hij het zal bekennnen ofzo^^'
    Conclusie: Ben het helemaal met je eens.:'D
    x.(K)


    ok

    Whaha omg, je vergeet een hele belangerijke x]

    Hij zoent met jongens x].. dat verklaart meestal ook wel een beetje dat je niet 100% hetero bent ofzo x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Whaha omg, je vergeet een hele belangerijke x]

    Hij zoent met jongens x].. dat verklaart meestal ook wel een beetje dat je niet 100% hetero bent ofzo x]

    Met welke jongens dan?


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    ik weet het nii.. ik denk bii ofzow, maar ook zeker nii 100 % homo [/denk ik]
    & btw, je stelling kloppen nii helemaal, want als ik me nii vergis..ziet pete wentz er qua uiterlijk ook best wel homo/bi uit, en da is ie ook nii!
    maar oké, hij kàn homo of bi zijn, maar wie boeit dat nu? ik bedoel, wie van hier gaaat hem ooit kunnen krijgen als vriendin ofzo? jep, niemand xD
    't is wel intresant als je het nu eindeljk zou wete wat hij is, bi, homo of hetero, maar het is niet hét belangrijkste dat er is he, ofwel?

    maar goed, wat ik dus wil zeggen ; hij kan even goed hetero zijn xD
    [/mijn mening :Y)]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    (...)

    Wij starten zulke topics om te discuseren. (:
    hmmmm, ik ben het niet helemaal met dat laatste eens. Bill zou het niet kunnen zeggen, dus eigenlijk is die uitspraak geen feit. Ze hebben een contract en hij zou niet uit de kast kunnen komen zolang ze deze hebben. Er zijn teveel fans die denken echt iets met hem ooit te krijgen.

    x.


    maar hij heeft al in elke intervieuw gezegt dat hij hetero is en ook zo'n video boodschp zegt hij duidelijk "Nein ich bin nicht schwul"(geen idee ofda dat juist is geschreven) en er niet voor uit komen waarom niet?? Elton Jhon( whaha wat een voorbeeld x'D) is toch ook homo en hij komt er toch ook voor uit en hij heeft ook sppr veel fans hoor ??(denk ik toch ^^) Maar ik denk niet dat in het contract staat van "ookal ben je homo je zegt dat je hetero bent" dat kan niemand je verplichten je bent wie je bent en daar kan je en MOET je ook niets aan veranderen^^ Duss... Als Bill zegt ik ben Hetero dan geloof ik hem ^^

    xXx

    (...)
    Met welke jongens dan?
    Ten eerste dat ga ik jou niet zeggen x] en ten tweede, met een beetje logisch nadenken kom je heel ver ';)


    Wie du mir, so ich dir.