• Jaaah kindjes<3
    Annelies heeft eindelijk het licht gezien^^ Eerst al ff vooraf; Ik zoek GEENruzie met die topic! But, wat i wil zegenis dat ik eindelijk tot de ontdekking bn gekomen dat Bill géén 100% hetero is *Verstopt zich achter haar stoel* Waarom nu? Wel,dat zal'k i ff opsommen.
    Bill:
    -Draagt nagellak, en welke andere jongen doet dat ook? Juist, geen ^^
    -Hij draagt naar mij weten soms meisjesklere.
    -Hij heeft meisjesmanieren enzo van hoe hij soms doet.
    -Hij draagt vrouwenlaarzen oO
    -Blauwe make-up [/ng vrij normaal]


    Mijn conclusie; Bill is ofwel Bi of homo. [/Don't shoot!]
    Als dit soort topics niet meer mogen, zet er dan maar een slotje op^^

    Owjah; me don't care hea ;-)

    Kissiez<3

    (...)

    maar hij heeft al in elke intervieuw gezegt dat hij hetero is en ook zo'n video boodschp zegt hij duidelijk "Nein ich bin nicht schwul"(geen idee ofda dat juist is geschreven) en er niet voor uit komen waarom niet?? Elton Jhon( whaha wat een voorbeeld x'D) is toch ook homo en hij komt er toch ook voor uit en hij heeft ook sppr veel fans hoor ??(denk ik toch ^^) Maar ik denk niet dat in het contract staat van "ookal ben je homo je zegt dat je hetero bent" dat kan niemand je verplichten je bent wie je bent en daar kan je en MOET je ook niets aan veranderen^^ Duss... Als Bill zegt ik ben Hetero dan geloof ik hem ^^

    xXx
    Tuurlijk staat dat wel in het contract. Echt je wilt niet weten aan wat voor dingen ze zich moeten houden, terwijl het hen kapot maakt.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)

    maar hij heeft al in elke intervieuw gezegt dat hij hetero is en ook zo'n video boodschp zegt hij duidelijk "Nein ich bin nicht schwul"(geen idee ofda dat juist is geschreven) en er niet voor uit komen waarom niet?? Elton Jhon( whaha wat een voorbeeld x'D) is toch ook homo en hij komt er toch ook voor uit en hij heeft ook sppr veel fans hoor ??(denk ik toch ^^) Maar ik denk niet dat in het contract staat van "ookal ben je homo je zegt dat je hetero bent" dat kan niemand je verplichten je bent wie je bent en daar kan je en MOET je ook niets aan veranderen^^ Duss... Als Bill zegt ik ben Hetero dan geloof ik hem ^^

    xXx


    dààr heb je een punt xD
    ook op zo'n speech ding, zegt hij in zo'n sarcastische bui van hem dat hij en tom anorexia hebbe, en dat ze dood in hun kamer liggen en dat hij (bill) ooh zoo gay is, en ik denk nii da hij da zou zegge in zo'n sarcastische speech, als hij het écht zou zijn.. [/mijn mening]


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    WTF? Bill is niet gay! op wat slaagt 't nu? mensenlief .. 's gewoon kinderachtig! natuurlijk is niemand 100% hetero, jullie oowk niet hoor! Maar Gay is hij echt niet .. 't idee alleen al is gewoon belachelijk! hate me, i don't care (A)

    xxx


    Sexy Lips, Good Hips, Perfect Smile, Kaulitz Style! <3

    WTF? Bill is niet gay! op wat slaagt 't nu? mensenlief .. 's gewoon kinderachtig! natuurlijk is niemand 100% hetero, jullie oowk niet hoor! Maar Gay is hij echt niet .. 't idee alleen al is gewoon belachelijk! hate me, i don't care (A)

    xxx
    Ik zal ook nooit roepen dat ik hetero ben terwijl ik weet dat ik dat niet ben x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Woaw. komt er nog een achter. n.n'
    Ik denk eerder dat ik Bi is dan Homo, niks daartegen hoor!

    WTF? Bill is niet gay! op wat slaagt 't nu? mensenlief .. 's gewoon kinderachtig! natuurlijk is niemand 100% hetero, jullie oowk niet hoor! Maar Gay is hij echt niet .. 't idee alleen al is gewoon belachelijk! hate me, i don't care (A)

    xxx


    waarom zou hij nii gay kunne zijn? i mean, ik denk ook wel dat hij hetero is, maar ik sluit het nii uit dat hij evengoed gay kan zijn..
    &&, waarom is het idee belachelijk? zolang bill maar gelukkig is en blijft zingen en bij tokio hotel blijft, denk ik dat alles goed is he..niet?


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    WTF? Bill is niet gay! op wat slaagt 't nu? mensenlief .. 's gewoon kinderachtig! natuurlijk is niemand 100% hetero, jullie oowk niet hoor! Maar Gay is hij echt niet .. 't idee alleen al is gewoon belachelijk! hate me, i don't care (A)

    xxx


    Jij kan het niet weten of ie hetro is, en wij kunnen idd ook niet weten of ie bi/homo is. dat weet alleen hijzelf, en misschien hijzelf ook nog niet. maar komop, kijk naar zijn manieren enzo.

    xo.

    (...)

    Jij kan het niet weten of ie hetro is, en wij kunnen idd ook niet weten of ie bi/homo is. dat weet alleen hijzelf, en misschien hijzelf ook nog niet. maar komop, kijk naar zijn manieren enzo.

    xo.

    Wat hebben manieren nu te maken met iemand zijn geaardheid? Oké, soms is het wel zo... maar hoeveel mannen zijn nu niet verwijfd terwijl ze geen homo zijn. Hoeveel vrouwen hebben geen kortgeknipte haren, dragen mannenkledij of gedragen hun raar? ...


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    Je kan wel leuk gaan zitten zeggen hij is gewoon homo of hij is gewoon hetero, maar we weten het niet, dus ga alsjeblieft niet met elkaar ruzie lopen maken over wat hij is. Niemand behalve Bill weet uiteindelijk wat hij is, dus laat Bill het lekker beslissen, en niet jijzelf.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Je kan wel leuk gaan zitten zeggen hij is gewoon homo of hij is gewoon hetero, maar we weten het niet, dus ga alsjeblieft niet met elkaar ruzie lopen maken over wat hij is. Niemand behalve Bill weet uiteindelijk wat hij is, dus laat Bill het lekker beslissen, en niet jijzelf.


    Ik zeg alleen dat je het niet kan zeggen als je weet hoe bill zich gedraag of hoe hij eruit ziet. >.<


    We could Be the talk across the Town. &#9829;

    -Draagt nagellak, en welke andere jongen doet dat ook? Juist, geen ^^
    Myn broer heeft nagellak op. ja okee Typex xD

    -Hij draagt naar mij weten soms meisjesklere.
    Kvind het best hip.. Maar meisjes achtig is het ook niet

    -Hij heeft meisjesmanieren enzo van hoe hij soms doet.
    Let k niet echt op

    -Hij draagt vrouwenlaarzen oO
    ik draag jongensschoenee ?? problemee ?

    -Blauwe make-up [/ng vrij normaal]
    wat is daar mis mee ? cool tog

    (...)

    dààr heb je een punt xD
    ook op zo'n speech ding, zegt hij in zo'n sarcastische bui van hem dat hij en tom anorexia hebbe, en dat ze dood in hun kamer liggen en dat hij (bill) ooh zoo gay is, en ik denk nii da hij da zou zegge in zo'n sarcastische speech, als hij het écht zou zijn.. [/mijn mening]


    Whaha echt he x'D Zo had ik het nog niet beken en weer een puntje meer ^^

    xXx

    (...)Tuurlijk staat dat wel in het contract. Echt je wilt niet weten aan wat voor dingen ze zich moeten houden, terwijl het hen kapot maakt.


    hhhmmm ik geloof wel dat er soms erge dingen in staan maar zo ver gaat het niet hoor !!! Dat is schending van een of ander recht!!(toch?^^)ik zou eigelijk wel eens zo'n contract willen zien uit nieuwschrierigheid ??? ^^ Als Bill zegt ik ben hetero (en als dat zo is) maar hij moet zeggen van ik ben homo omdat dat in het contract staat gaat hij dat echt niet doen hoor!! (jha ik heb het nu even omgedraait ^^)

    xXx

    (...)

    hhhmmm ik geloof wel dat er soms erge dingen in staan maar zo ver gaat het niet hoor !!! Dat is schending van een of ander recht!!(toch?^^)ik zou eigelijk wel eens zo'n contract willen zien uit nieuwschrierigheid ??? ^^ Als Bill zegt ik ben hetero (en als dat zo is) maar hij moet zeggen van ik ben homo omdat dat in het contract staat gaat hij dat echt niet doen hoor!! (jha ik heb het nu even omgedraait ^^)

    xXx
    Maar natuurlijk staat dat niet in het contract. Luister.. Tokio hotel is commercieel en ze doen er alles aan om meisjes met bosjes voor de jongens te laten vallen.

    Als de geilste jongen van de wereld ineens zegt Ik ben homo.. Dan vallen veel fans af, in ieder geval daar is het management bang voor. En geloof jij nou zelf dat Tom zo'n player is. Die gozer die is in zijn hele leven echt niet met meer dan 7 meisjes naar bed geweest.


    Wie du mir, so ich dir.

    Dé understatement van het jaar. ^^


    Sing the song of the stars for me.