• Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    De vloek is uitgesproken en iedereen is vergeten wie hij is. Hoe loopt dit af?


    Once Upon A Time (speeltopic) ~7
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178281&page=last&message=66#6263599


    When you believe your dreams come true

    Joseph Lloyd Dombrowski

    'Bedankt Joseph, laten we dan maar de andere gaan zoeken.' Ik keek rond. "Ik zou geen idee hebben waar ze zijn. Bij het huis van de burgemeester kan Ruby wel zijn, maar ik kom daar liever niet al te vaak." Ik keek verontrustend rond. "Ik wil ze hier liever niet tegen het lijf lopen. Evenmin als jou vader, of Jo."


    Regina

    Gold bleef vrij kalmpjes over het feit dat één van zijn eigen dochters hem had geprobeerd te vermoorden. 'En eindelijk zullen we zin wie er sterker is, Pan of ik.' grijnsde Gold. "Iemand die bijna The Dark One heeft vermoord... Zou dat geen goede bondgenoot zijn? Kwestie van een hart eruit rukken en klaar." ik loop alvast richting de deur. "Ik bied me graag aan om dat voor je te doen." glimlachend loop ik de winkel uit. Ik had al een idee waar August zich zou verschuilen.
    Ik meld me af voor nu. Ben pas laat in de avond terug...


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Even leek het alsof hij aan het dromen was, maar vervolgens opent hij zijn ogen. "Vittoria," mompelt hij zachtjes. "Waar is Vittoria?" Ik sloeg mijn ogen neer. Vittoria was dus erg belangrijk voor hem. Een steek van jaloezie schoot door mij heen. Wacht was ik nou jaloers? 'Ik weet niet waar Vittoria is,' mompelde ik. 'Ze is vast wel veilig,' suste ik hem. 'Waarom zou ze dat niet zijn?'


    When you believe your dreams come true


    Elina Kyriakou


    Wanneer ik naar huis loop, besef ik me dat mijn tas nog bij Granny's ligt. Snel ren ik terug naar de zaak om mijn tas te zoeken. Eenmaal aangekomen loop ik met spoed naar de bar.
    "Mevrouw heeft u een zwarte Michael Kors tas gezien?" zeg ik "ik heb hem per ongeluk hier achtergelaten,".
    De vrouw geef mij m'n tas en ik bedank haar vriendelijk.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Jo


    'Goed, verwacht er niet teveel van, ze zijn alles vergeten. Als ze me al herkennen, zal dat niet als Peter Pan, maar als Malcolm zijn.' Ik knikte even,
    "Oké, ik verwacht er niet veel van..." ik stond achter Peter, hem zouden ze dan als eerste zien. Als de deur open gaat zie ik iemand staan, vast een van de broers... daarop volgt een gesprek wat ik niet echt kan volgen, Odi komt er ook bij en zegt dat we naar binnen mogen, 'Ik ken jou' zegt een van de jongens, ik verstijf, gelukkig had hij het niet tegen mij maar ik voelde de zenuwen opkomen. Wat zou Peter gaan doen, wat zou hij zich herinneren?
    Ik went me even naar de jongen en kijk hem doordringend aan, wat gaat er nu om in zijn hoofd?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Rumplestiltskin
    ''Iemand die bijna The Dark One heeft vermoord.. Zou dat geen goede bondgenoot zijn? Kwestie van een hart eruit rukken en klaar.'' ze liep richting de deur terwijl ik haar aan bleef kijken. ''Van mij mag je.'' zei ik. 'Ik bied me graag aan om dat voor je te doen.'' glimlachend liep ze de winkel uit en vijf minuten later liep ik de winkel uit ik draaide het bordje van open naar gesloten, draaide de deur opslot en liep de straat op.'''Op zoek naar Pan, dan maar.'' ik grijnsde.

    Vittoria Gold
    ''Ik zou geen idee hebben waar ze zijn. Bij het huis van de burgemeester kan Ruby wel zijn, maar ik kom daar liever niet al te vaak.'' hij keek verontrustend rond. ''Ik wil zehier liever niet tegen het lijf lopen. Evenmin als jou vader, of Jo.'' ik knikte hij had gelijk. '''Ruby is aan het werk als hulpsherrif dus die is denk ik bij Graham. en maak je geen zorgen ik zal je beschermen.'' ik glimlachte naar hem.


    Graham

    'Ik weet niet waar Vittoria is,' mompelde Ruby. Was ze nou jaloers? Ik kon het niet in me opbrengen. 'Ze is vast wel veilig,' suste ze mij. 'Waarom zou ze dat niet zijn?' Ik schudde voorzichtig mijn hoofd. "Gold," kreunde ik. Ik twijfelde of ik alles tegen kon zeggen. Een ze zou me waarschijnlijk niet geloven en twee ik was vrij zwak. Ik slaakte een diepe zucht en opende mijn ogen weer. "Iemand belde mij," zei ik tegen Ruby in de hoop dat zij wist wie het was.


    Regina

    Ik dwaalde door de stad op zoek naar de motor van August. Ik smeet de deur van Granny's open en liep op Graany af. "August Booth, slaapt die hier?" Granny schudde geschrokken haar hoofd. "Die heeft hier één nacht geslapen, maar heeft vanochtend weer uitgeboekt." Ik balde mijn hand tot een vuist en liep kwaad Granny's uit en tuurde in het rond. Waar kon die verdraaide pop toch zitten? Maar toen bedacht ik me dat ik ooit iets hoorde over een caravan in het bos...


    Do I look like Mother Teresa?

    Vittoria Gold
    Ik zag Regina uit Granny lopen ze zag er niet zo blij uit, maar dat komt wel vaker voor.
    'Daar heb je Regina, misschien weet zei wel waar Ruby zich nu bevind met Graham.'' ik keek Joseph aan en liep daarna naar Regina toe.
    'Regina!' riep ik. hopelijk kon zei helpen.


    Regina

    Regina!' hoorde ik iemand roepen. Ik keek om. Het was slachtoffer één, Vittoria. De wolf die naast haar stond kon me niks schelen. Ik moest dit goed spelen. Ik liep naar de twee toe en keek de wolf met een opgetrokken wenkbrauw aan. "Vittoria," knikte ik. "Wolf," knikte ik richting de wolf. "Jij wilt mijn hulp, ik wil jou hulp. August Booth gezien?" Waarschijnlijk herkende zij geen August, dus beschreef ik hem maar. "Man rond de dertig stoppelbaard met motor en lerenjack?"


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    "Gold," kreunde hij. 'Gold?' Herhaalde ik verbaast. Graham slaakte een diepe zucht en opende zijn ogen weer. "Iemand belde mij," zei hij vervolgens. 'Ben je daarom verongelukt?' Ik keek hem streng aan. Als sherrif wist je hoe gevaarlijk dat kon zijn als je aan het bellen bent tijdens het rijden. 'Je auto is in vlammen opgegaan, je mobiel heb ik niet kunnen redden.' Zei ik vervolgens zachtjes.


    When you believe your dreams come true

    Vittoria Gold
    'Vittoria,'' knikte ze. ''Wolf, jij wilt mijn hulp, ik wil jou hulp. August Booth gezien?'' ik keek haar vragend aan. ''Man rond de dertig stoppelbaard met motor en lerenjack?'' zei ze, ow heette zo die man. 'Vanmorgen zat hij bij Granny maar waar hij nu is weet ik niet. '' Ik kreeg even een ongemakkelijke gevoel bij haar maar ik negeerde het. ''Weet jij waar Ruby is?'' vroeg ik aan haar.

    Regina

    'Vanmorgen zat hij bij Granny maar waar hij nu is weet ik niet. '' Ik slaakte een diepe zucht. Op deze manier had ik niks aan haar. ''Weet jij waar Ruby is?'' ik schudde mijn hoofd. "Ik weet wel waar iets anders is," ik zei het met een grijns en ik een simpele heen en weer beweging zat haar hart in mijn hand. "Rustig aan wolf. Jij hebt mij ook te gehoorzamen anders loopt het niet goed af met Vittoria." ik knijp een enkel keer in haar hart. "Zoek August voor en breng hem naar mij toe." lachend loop ik weg.

    Graham

    'Ben je daarom verongelukt?' Ik zag een strenge blik van Ruby's kant komen. 'Je auto is in vlammen opgegaan, je mobiel heb ik niet kunnen redden.' mijn ogen schoten wijd open net zoals als mijn mond. Ik keek haar verbaast aan. Mijn auto was in vlammen opgegaan en ik lag hier nog levend? Ik schudde mijn hoofd van ongeloof. "Dat kan niet!" ik wil overeind komen, maar vanwege de vermoeidheid val ik alweer neer. "Ik dacht..." ik voelde een traan opkomen. "Ik dacht..." ik maakte mijn zin niet af, maar kneep mijn ogen dicht om de tranen proberen te verbergen.


    Do I look like Mother Teresa?

    Ruby

    Zijn ogen schoten wijf open, net als zijn mond. "Dat kan niet!" Hij wilde overeind komen, maar vanwege de vermoeidheid viel hij alweer neer. "Ik dacht..." Ik zag dat hij het er moeilijk mee had. "Ik dacht..." Hij maakte zijn zin niet af, maar kneep zijn ogen dicht. 'Ssst, het is allemaal goed gekomen.' Ik streelde zijn wang. 'Ik was net op tijd om je er uit te slepen. Maar daar gaan we het niet meer over hebben. Je moet nu rusten.' Heel langzaam boog ik mij voorover. Zachtjes drukje ik een kus op zijn wang. Vervolgens nam ik weer plaats naast zijn bed.


    When you believe your dreams come true

    Vittoria Gold
    Ze schudde haar hoofd. ''Ik weet wel waar iets anders is,'' zei ze met een grijns ik keek haar vragend maar daarna geschrokken aan toen ze met haar hand mijn hart pakte. 'Regina! wat heeft dit te betekenen!' riep ik geschrokken. ''Rustig aan wolf. Jij hebt mij ook te gehoorzamen anders loopt het niet goed af met Vittoria.'' ze kneep een keer in mijn hart waardoor ik even verkrampte. ''Zoek August voor me en breng hem naar mij toe.'' lachend liep ze weg.
    Een traan rolde over mijn wang terwijl ik niks voelde. Ik even naar de wolf en wilde me verzetten om weg te lopen maar het lukte me niet, ik liep weg van de wolf op zoek naar August hopelijk zou hij hulp gaan halen.


    Elina Kyriakou


    Ik loop Granny's uit om deze keer wel naar huis te lopen. Enkel word ik deze keer meegesleurd in een steegje door dezelfde vrouw die me gisteren bijna wurgde.
    "Zo Banshee van me," zegt ze grijnzend "we gaan vandaag afmaken wat gisteren niet is gelukt. Jij zou een hulpmiddel voor de rest kunnen zijn vanwege je contact met de dood. Dat wil ik niet,"
    Vervolgens voel ik die draad in mijn nek snijden. Ik probeer mijn tranen tegen te houden, maar dat mislukt. Vervolgen krijs ik het uit met mijn typische Banshee gil die de hele stad zal hebben gehoord. Na twee minuten val ik bewusteloos neer terwijl het bloed langzaam uit mijn lichaam komt. Ik adem nog, maar met een langzame hartklopping


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina