• Het was een mooie dag in Storybrooke, alle vloeken waren verbroken en de doden waren weer tot leven gekomen. Mensen uit alle werelden waren samen, kinderen speelde buiten en volwassenen kletsen samen.

    De dagen werden slechter er liep een moordenaar rond die ze niet kunnen pakken, tegelijkertijd belanden er veel mensen in het ziekenhuis, er zijn vloeken bezig. Zouden ze het nog wel kunnen redden?

    De vloek is uitgesproken en iedereen is vergeten wie hij is. Hoe loopt dit af?


    Once Upon A Time (speeltopic) ~7
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=178281&page=last&message=66#6263599


    When you believe your dreams come true

    Rumplestiltskin
    'Dus je hebt complete macht over mij, wat wil je er mee doen?' Ik grinnik even. 'Ik wil dat je mensen voor me vermoord lk.' Ik wachtte even.
    'Graham, Ruby, Pan.' Ik dacht nog even na. 'Die wolf en Vittoria.' Ik grijnsde


    August


    Nadat ik had verteld ik geloofde in magie keek Ruby mij verbaast aan. 'Heb je nu alweer drank op ofzo? Magie?' Zo'n antwoord had ik helaas al verwacht, maar ik was hier op voorbereid. "Magie heeft verschillende vormen," zeg ik vrij serieus. Dan merk ik dat ik haar eerste vraag had overgeslagen. "Ik ben honderd procent nuchter," zeg ik lachend. "maar zoals ik dus zei... Iedereen gelooft toch wel in iets." ik kijk Ruby vragend aan. "In een God, leven na de dood, sprookjes of magie." Ik vouw mijn armen over elkaar en leg deze vervolgens op de bar neer. "Je kan bijvoorbeeld ook geloven in liefde op het eerste gezicht." wanneer ik dit zeg kijk ik strak vooruit.


    Voor Emma ff Vittoria inbeelden
    Graham


    Vittoria gaf een klein knikje. 'Ja, je hebt vast gelijk.' ze glimlachte naar me, maar niet zoals ik eerst deed. Ruby was nog steeds in gesprek met die man en begon er een raar gevoel bij de krijgen, maar Vittoria speelde hier ook een rol in. "Wie houd ik hier nou voor de gek?" mompelde ik zachtjes ik liep naar Vittoria toe zette mijn handen tegen haar wangen aan en zoende haar weer op de mond, zonder schaamte dat Ruby het zou zien.


    Do I look like Mother Teresa?

    Jo
    'Ik wil dat je mensen voor me vermoord, Graham, Ruby, Pan, Die wolf en Vittoria.'
    Ik voelde een golf van irritatie overkomen, "Dus je flipt hem helemaal als ik Graham vermoord en nu moet ik het nog een keer doen!? Ik moet hem dus toch vroeg of laat vermoorden maar het was niet goed toen ik het daarnet deed!?" zei ik boos en stond op, "Wat is er mis met jou!"

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 19:22 ]


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Joseph Lloyd Dombrowski

    Ik luisterde aandachtig. 'Ik wil dat je mensen voor me vermoord Ik, Graham, Ruby, Pan, die wolf en Vittoria.' Ik hoorde "die wolf", wat me niet bepaald blij maakte. Ik rende naar buiten, waardoor ik zowat alles om stompte tussen mij en de deur. Ik rende en rende, richting het politiebureau, waar ik Vittoria hoopte te vinden. "Awoehoehoe!" Riep ik van zodra ik binnen was. Maar ik kreeg geen reactie. Dus ik bleef wachten. Ik ging buiten naast de deur zitten, zoals een echte waakhond.



    Ruby

    "Magie heeft verschillende vormen," zegt hij vrij serieus. "Ik ben honderd procent nuchter," beantwoord hij lachend mijn eerste vraag, ook ik moet lachen. "maar zoals ik dus zei... Iedereen gelooft toch wel in iets." hij kijkt mij vragend aan, waarop ik knik. "In een God, leven na de dood, sprookjes of magie." Hij vouwt zijn armen over elkaar en legt deze vervolgens op de bar neer. "Je kan bijvoorbeeld ook geloven in liefde op het eerste gezicht." wanneer hij dit zeg kijkt hij mij niet aan. Wilde hij hier nou mee zeggen dat hij verliefd op mij was? Ik wist niet hoe ik moest reageren. Als ik richting Graham kijk zie ik dat hij Vittoria vast pakt en haar vervolgens begint te zoenen. Mijn mond viel open van verbazing. Wat is hij nou aan het doen? Hij en Vittoria? en zomaar in het openbaar onder werktijd? Nou als hij het mag, mag ik het ook. Ik draai mij weer om naar August. 'Ja, daar geloof ik ook wel in,' zeg ik zachtjes. Ik leg mijn hand op zijn kin en draai zijn hoofd naar mij toe. Vervolgens zoen ik hem vol passie. Het voelde geweldig, het kusje van gisteravond stelde hierbij niets voor. Als ik de zoen beëindig kijk ik hem glimlachend aan. 'Vertel mij meer over die magie.'


    When you believe your dreams come true


    Elina Kyriakou


    Het is een tijdje geleden dat ik me buiten op de straten vertoonde. Ik ben niet buiten geweest sinds Maria-Elena is verhuisd naar Tallin, om onze echte ouders te ontmoeten. Ook wou ze weg omdat ze zich hier niet veilig voelde, waar ik haar helemaal gelijk mee in geef. Ik voel me ook niet veilig, maar ik blijf toch hier. Ik loop in de straten van Storybrooke gekleed in een bloementjes jurk met leren jas eroverheen. Daaronder draag ik kleine laarsjes, die bruin zijn. Mijn haar is nog steeds hetzelfde, lang maar krullend en mijn ogen zijn niks veranderd. Enkel aan mijn make-up, die duisterder is kan je zien dat ik anders ben. Ik voel me namelijk leeg van binnen sinds mijn zus haar vertrek naar oost-Europa. Ik loop naar Granny's waar ik voor het eerst in tijden weer naar binnen loop. Ik bestel daar een bosbessensmoothie en daarna drink ik hem op terwijl ik aan de bar zit.

    na een hele tijd inactiviteit, is de Banshee terug!


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina

    Rumplestiltskin
    'Toen was ik nog niet klaar met hem, nu ga ik anders doen.' Zei ik toen ze opstond en boos tegen me deed. Ik lachte krankzinnig. 'Burn thema all Jo, Burn them alle.'

    Vittoria Gold
    'Wie hou ik hier nu voor de gek?' Hoorde ik Graham mompelen. Graham liep naar me toe zetten zijn handen tussen mijn wangen en zoende mij, ik beantwoorde zijn zoen, allerlei gevoelens gingen door me heen positieve gevoelens. Eindelijk dacht ik.

    Jo


    'Burn thema all Jo, Burn them alle.'
    Boos keek ik naar Rumple, "Ik dacht dat je misschien zou veranderen, maar nee, je blijft altijd zo, zo gemeen, zo harteloos, zo liefdeloos..." zei ik boos maar bleef hem aankijken.
    Ik ging zitten en pakte bijna het enige voorwerp dat nog heel was vast, een gitaar, en begon te spelen,
    We are young, we are gold
    Trying things we didn't know
    Looking at the sky, see it come alive
    All our fears became our hopes
    Climbed out every locked window
    We rode the lion's mane and fell upon the rain

    We can reach the constellations
    Trust me, all our dreams are breaking out

    No, we're never gonna turn to dust,


    Yeah, all we really need is us
    Don't be scared to close your eyes
    No, we're never gonna die, we'll be the stars
    Oh, no, we're never gonna step too far
    Yeah, we're holding on to who we are
    When it's time to close your eyes
    They will see us in the sky,
    We'll be the stars!

    Oh ooh ooh oh oh
    We'll be the stars!
    Oh ooh ooh oh oh
    We'll be the stars!

    Let me in, hold me close
    Fill my heart with simple notes
    So when it's hard to see,
    They are there, reminding me
    Take my breath, and hold me high
    So I can feel the city lights
    Glowing under me
    It's in our reach, we're breaking out

    No, we're never gonna turn to dust,
    Yeah, all we really need is us
    Don't be scared to close your eyes
    No, we're never gonna die, we'll be the stars
    Oh, no, we're never gonna step too far
    Yeah, we're holding on to who we are
    When it's time to close your eyes
    They will see us in the sky,
    We'll be the stars!

    Oh ooh ooh oh oh
    We'll be the stars!
    Oh ooh ooh oh oh
    We'll be the stars!

    We can reach the constellations
    Trust me, all our dreams are breaking out

    No, we're never gonna turn to dust,
    All we really need is us
    We'll be the stars

    Oh, no, we're never gonna step too far
    Yeah, we're holding on to who we are
    When it's time to close your eyes
    They will see us in the sky,
    We'll be the stars!

    Oh ooh ooh oh oh
    We'll be the stars!
    Oh ooh ooh oh oh
    We'll be the stars!

    Oh ooh ooh oh oh
    We'll be the stars!
    Oh ooh ooh oh oh
    We'll be the stars!


    Ik keek Rumple aan, zou hij iets van de tekst snappen?


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]


    August

    Er kwam geen reactie van Ruby, wat ik had verwacht. Ik was weer de geheimzinnige man. Ik volg de blik van Ruby en zie dat de sheriff blijkbaar een vriendin heeft Ruby's mond viel open van verbazing. Was dit jaloezie? 'Ja, daar geloof ik ook wel in,' zegt ze zachtjes. Ik voel haar hand op mijn kind en ze draai mijn hoofd van Graham en Vittoria weg en richting haar toe. Zonder dat ik het verwacht zoent Ruby me volop en het blijft niet bij een korte. Wanneer de zoen stopt kijkt ze mij lachend aan. 'Vertel mij meer over die magie.' Ik wreef met mijn hand in mijn nek. Misschien een klein beetje uit schaamte. "De sterkste vorm van magie wat er is, is de kus van True Love," zeg ik met een glimlach. Na de zoen heb ik Ruby niet meer aangekeken. "Ben benieuwd of er iets zou gaan gebeuren." en ik liet me iets onderuit zakken.


    Graham

    De zoen met Vittoria was geweldig. Ondanks dat ik mijn ogen dicht had, wist ik dat Ruby het gezien had. Ik voelde het gewoon en ik was benieuwd naar haar reactie. Met mijn hand streek ik langs haar wang. "Ik zit momenteel in diensttijd. Zie ik je na werk?" vraag ik hoopvol. "En blijf uit de problemen." zeg ik lachend. Ik pak mijn jas en tik Ruby op haar schouder. "Pauze voorbij Sheriff." ik knipoog naar Vittoria en loop Granny's uit.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 20:05 ]


    Do I look like Mother Teresa?



    Ruby

    "De sterkste vorm van magie wat er is, is de kus van True Love," Hij wrijft met zijn hand in zijn nek. "De sterkste vorm van magie wat er is, is de kus van True Love," zegt hij met een glimlach. Weer kijkt hij mij niet aan, wat is dat toch met hem? "Ben benieuwd of er iets zou gaan gebeuren." Hij laat zich iets onder uit zakken. 'Wat?' vraag ik. Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Dus je beantwoordt mijn zoen alleen omdat je benieuwd was of er iets zou gebeuren?' zeg ik verontwaardigd. Dit was ook te mooi om waar te zijn. Ik kijk om als iemand mij op de schouder tikt. "Pauze voorbij Sheriff." waarna hij Granny's uitloopt. 'Doei August,' Nijdig loop ik weg. Mannen, wat moest je er nou mee? Als ik in de auto stap blijf ik voor mij uit staren. 'Dus, jij en Vittoria?' vraag ik maar om de stilte te doorbreken. Ik snapte niet dat Vittoria mij nooit iets verteld had over haar en Graham, ik snapte ook niet wat ze in hem zag.


    When you believe your dreams come true


    Elina Kyriakou


    Ik dronk rustig mijn drinken op totdat ik weer stemmen hoor. Deze keer zijn het Estisisch stemmen.
    "Ma ei pea seda tegema," hoor ik de stem zeggen. Wat moet diegene doen?
    "Sa ei saa teha , et tean ise," zegt vervolgens een andere stem en voordat ik kan nadenken krijg ik het ontiegelijk benauwd. Ik reken gauw af en ren direct naar buiten naar een steegje. Ik hou mijn hoofd tussen mijn knieën terwijl ik rustig probeer te ademen in de hoop niet te doen waar ik goed in ben, waarmee ik gillen bedoel.
    "Rustig aan Ellie," fluister ik naar mezelf "Het moet je lukken om niet helemaal gek te worden,". Vervolgens hoor ik in mijn hoofd een gil en ik doe mijn best om niks te zeggen. Ik bijt in mijn arm, zodat het gegil beperkt is en daarna haal ik rustiger adem.


    ‘You must go on’. thrishanakru —> Gashina


    August

    'Wat?' vraagt Ruby, terwijl ze haar wenkbrauw optrekt. 'Dus je beantwoordt mijn zoen alleen omdat je benieuwd was of er iets zou gebeuren?' zegt ze verontwaardigd. "Nee, zo bedoel ik het niet..." Ik zie dat de Sheriif haar op haar schouder tikt."Pauze voorbij Sheriff." ik laat een diepe zucht uit mijn longen ontsnappen. 'Doei August,' ik keek Ruby na, terwijl ze Granny's uitliep. Ik had het verpest.


    Graham

    Ik zit al in de auto wanneer Ruby de auto uit stapt. Ze blijft voor zich uit staren. 'Dus, jij en Vittoria?' dit was de vraag die ik had verwacht. Ik keek Ruby aan. "Sorry Ruby, maar jij en ik gaat niet lekker de laatste tijd." ik start de motor en rijd weg. "Ik weet niet wat jij de laatste dagen hebt, maar je doet echt anders." ik besefte nu pas dat ik het op de wreedste manier had uitgemaakt.

    vraag ik maar om de stilte te doorbreken. Ik snapte niet dat Vittoria mij nooit iets verteld had over haar en Graham, ik snapte ook niet wat ze in hem zag.

    [ bericht aangepast op 23 juni 2016 - 20:43 ]


    Do I look like Mother Teresa?



    Ruby

    Hij kijkt mij aan. "Sorry Ruby, maar jij en ik gaat niet lekker de laatste tijd." Hij start de motor en rijd weg. "Ik weet niet wat jij de laatste dagen hebt, maar je doet echt anders." Verbaast kijk ik hem aan. 'Wat?' Ik ben even geshockeerd. 'Jij en ik? Waar heb je het in vredesnaam over? We hebben nog nooit iets gehad.' Ik weet niet zo goed of ik moet lachen of boos worden. Wat haalt die jongen zich in zijn hoofd. 'Sorry hoor, ik doe vreemd de laatste dagen? Volgens mij bedoel je jezelf.' grinnik ik. 'Jij en ik gaan niet lekker de laatste tijd,' herhaal ik zijn woorden mompelend. 'Ik zal mijn best doen om wat collegialer te doen, nou goed?'


    When you believe your dreams come true


    Graham

    'Wat?' Ruby kijkt me verbaast aan lijkt geshockeerd. 'Jij en ik? Waar heb je het in vredesnaam over? We hebben nog nooit iets gehad.' Nu was het mijn beurt om geshockeerd te zijn. 'Sorry hoor, ik doe vreemd de laatste dagen? Volgens mij bedoel je jezelf.' ze grinnikte er zelfs bij. 'Jij en ik gaan niet lekker de laatste tijd,' herhaalt ze mijn woorden mompelend. 'Ik zal mijn best doen om wat collegialer te doen, nou goed?' Ik trap volop de rem en stop de auto. "Wat is jou probleem? Was de zoen niet goed, de seks niet goed? Is August gewoon in het algemeen beter? Wat heb ik verkeerd gedaan. Blijkbaar iets heel groots want het lijkt erop dat jij het al een tijd geleden heb uitgemaakt." woedend keek ik Ruby aan.


    Do I look like Mother Teresa?



    Ruby

    Ik schiet naar voren als Graham volop de remt gaat. "Wat is jou probleem? Was de zoen niet goed, de seks niet goed? Is August gewoon in het algemeen beter? Wat heb ik verkeerd gedaan. Blijkbaar iets heel groots want het lijkt erop dat jij het al een tijd geleden heb uitgemaakt." hij kijkt mij woedend aan. Mijn ogen worden groot. 'Wij hebben nog nooit gezoend en al helemaal geen sex gehad. Hoe kom je daar bij?' schreeuw ik terug. Het idee alleen al. Bovendien hoef ik zijn fantasieën die hij blijkbaar van mij heeft niet te horen. 'Heb je mij net niet gehoord? Wij hebben nooit een relatie gehad. Je bent al jaren mijn collega, maar nu ga je echt te ver.' Ik maak mij gordel los en stap uit. Ik zie dat we midden in het bos staan, vlakbij de trollenbrug. Nijdig loop ik weg, hij bekijkt het maar.


    When you believe your dreams come true