• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    SadTech schreef:
    (...)

    Heel corrupt. Je mag er niet eens schelden met kut of godverdomme -.-


    Panfu is nog erger :W

    Daar mag het woord 'sukkel' of 'shit' al niet eens.


    26 - 02 - '16

    SadTech schreef:
    (...)

    Heel corrupt. Je mag er niet eens schelden met kut of godverdomme -.-


    Oh god. That's okay, daarom hebben we Quizlet!

    DISCLAIMER: Hiermee bedoel ik niet te zeggen dat Quizlet enkel goed is om je frustaties te uiten door middel van scheldwoorden, je kunt hier enorm veel uiten en scheldwoorden levert daar nu eenmaal een bijdrage aan. Aan alle (crew)leden die zich hierdoor persoonlijk aangevallen voelen, zou ik willen zeggen dat ze bij mij kunnen langskomen en dat ze heerlijke versnaperingen mogen komen eten terwijl we een gezellige film kijken en schelden onderling.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:41 ]


    Heaven is a place that we all have

    Damn it. Waarom mag ik nooit eens lol hebben. (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Iracebeth schreef:
    Damn it. Waarom mag ik nooit eens lol hebben. (no_chears)

    Echt eh? xD

    Edit: ik denk dat ze wel nog een topic zou maken xd.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 19:42 ]


    -

    Nevermind, dat was een snelle ban. Go mods! *O*


    -

    Nu wacht ik eigenlijk wel op een schoonmaakteam 2.0 :W


    26 - 02 - '16

    FindingDory schreef:
    Nevermind, dat was een snelle ban. Go mods! *O*


    Ik moest Truus nog informeren (no_chears) (GM member, help me out)


    Heaven is a place that we all have

    Waarom bannen ze de leuke trolls? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    Waarom bannen ze de leuke trolls? :c


    Heaven is a place that we all have

    Waarom komt iedereen met het argument 'hij heeft een zwak voor meisjes, vooral als ze jonger zijn' wanneer ik het heb over mijn vriendschap met hem? Ja wel, hij is dan maar 26, betekend dat dan dat ik voor andere 26 jarigen die geen eh, 'zwak voor jongere meisjes hebben' niet een waardige vriendin kan zijn? (cat)

    Damn you, Schmidt.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    A Place To Call Home is zo geweldig, ik wou dat er meer mensen waren die het kijken zodat ik kan fangirlen enzo. Wáárom ben ik altijd fan van de onbekendere dingen (no_chears)


    26 - 02 - '16

    Now I'm scared for the future. It's so close.


    Your make-up is terrible

    dat moment als je twee karakters in een boek zo hard shipt dat je bijna overweegt om er fic van te schrijven maar 1) je bent miserabel in schrijven en 2) niemand kent het en 3) niemand zou het lezen


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    dat moment als je twee karakters in een boek zo hard shipt dat je bijna overweegt om er fic van te schrijven maar 1) je bent miserabel in schrijven en 2) niemand kent het en 3) niemand zou het lezen


    This. This. This. This.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28