• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Zucht, ik weet heus wel dat mensen betere dingen te doen hebben dan met mij praten, maar antwoord alsjeblieft. Ik weet dat er iets mis met me is en dat iedereen dit doet, maar ik zou zo graag één lopend gesprek hebben/


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wasikowska schreef:
    (...)

    This. This. This. This.


    fren jij schrijft allesbehalve miserabel


    Heaven is a place that we all have

    Blegh, hard je muziek willen luisteren met oordopjes in je oren, maar tegelijk weten dat het telefoon elk moment kan rinkelen. D:


    -

    Het probleem met Russisch op Duolingo is dat iedere tweede zin klinkt als iets wat ik op een bepaalde manier eventueel in een Bucky fic zou kunnen verwerken. (krul)

    (I know him. / Everything is fine. This is not your problem. / None of your business. / Your guy/boyfriend / I KNOW HIM)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zoveel werk :c


    "Ignite, my love. Ignite."

    Twee voetbalwedstrijden op hetzelfde tijdstip. Welke moet ik nu kijken? o.o


    kindness is never a burden.

    Me: hmmmmmm ik heb het idee dat de eerste paar hoofdstukken van mijn verhaal wel ok zijn maar daarna niet meer zo.... idk?????

    Lezer: *comments alleen op de eerste paar hoofdstukken*

    Me: *iNternAl sCREAmiNg*


    There is freedom in the dark.

    jup ik wil die fic schrijven
    ga ik verder raken als hoofdstuk 12? misschien
    zal het succesvol zijn? meh
    ga ik hem activeren? nope

    @Marmoreal, degene met de meeste hype.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 20:04 ]


    Heaven is a place that we all have

    Hoe komt het toch dat mensen het woord kanker zo explosief zeggen, terwijl ze het niet gebruiken als scheldwoord. Zelf heb ik daar ook last van en het is zo naar. Het zal wel door de 'K' komen, want dat is zo een agressieve letter.
    Iemand die het antwoord weet?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Per ongeluk een nieuw ship wow ik wist niet dat er personages waren in mijn verhaal die ik opeens kon matchen maar ik hoor kerkklokken jongens whoah


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik dacht... dat we beste vrienden waren. Voor 0,001 week dacht ik dat, maar nu weet ik ineens weer waarom ik na mijn eerste en mijn laatste nooit meer een beste vriendin heb gehad. Ik heb de afgelopen 6 jaar ook zonder overleefd, de rest van mijn leven kan ik het ook wel... Soort van. *sigh*

    SadTech schreef:
    Hoe komt het toch dat mensen het woord kanker zo explosief zeggen, terwijl ze het niet gebruiken als scheldwoord. Zelf heb ik daar ook last van en het is zo naar. Het zal wel door de 'K' komen, want dat is zo een agressieve letter.
    Iemand die het antwoord weet?


    Kanker is gewoon kut. See, de 'k' weer ;D


    Heaven is a place that we all have

    Fuck.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    oke ik doe het gewoon. wie kent: de kronieken van de verrezen wereld van Licia Troisi


    Heaven is a place that we all have

    Ik had al die tijd gelijk over het einde van Remember Me.


    "Ignite, my love. Ignite."