• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Oke wie had dit gedacht...
    Ik word nu zelfs gebeld of ik wil figureren *In shock*


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    Oke wie had dit gedacht...
    Ik word nu zelfs gebeld of ik wil figureren *In shock*

    Woahh das coool


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Rewritten schreef:
    Oke wie had dit gedacht...
    Ik word nu zelfs gebeld of ik wil figureren *In shock*


    Wie had dat gedacht: van op de bank leren, in een film/serie/toneelstuk figureren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    FUCK DIT BETOOG. ughhhhhh


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    SadTech schreef:
    (...)

    Wie had dat gedacht: van op de bank leren, in een film/serie/toneelstuk figureren.


    Oh merlin niet die *** reclame hahaha

    Wel echt awesome though Rewritten!


    Happy Birthday my Potter!

    GredWeasley schreef:
    NEEEEE WEER EEN VERHAAL IDEE IK WORD GEK VAN MIJN BREIN JE MOET EERST NOG TWEE OPDRACHTEN AFRONDEN VOOR JE KAN SCHRIJVEN STOMME BLONDE DOOS! Ugh ik heb helemaal geen tijd voor 30 verhalen uitwerken. Waarom blijft die lijst maar langer worden? Waarom las ik iets verkeerd en plopt er meteen een hele Wolfstar op in mijn hoofd? I'm so fluffed. *gaat in een hoekje huilen*

    Sorry dat klinkt naar maar jouw gewoonte om fluff ipv fuck te zeggen is echt mijn favoriete onderdeel van het LJH


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Haha, Shangela in Glee. Daarom is series herkijken zo leuk.


    Your make-up is terrible

    The Legend of Korraaaa :3

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 21:28 ]

    Ik wil morgen eigenlijk mijn laptop mee nemen voor de lange trein reis maar dat overleeft hij nooit. MWEH


    "Ignite, my love. Ignite."

    SadTech schreef:
    (...)

    Nee. Niks van dat soort dingen.
    Een kinderachtige preutse site met de naam MyHorsez. Domme wichten zitten daar in het moderatorteam

    True that. En dan te bedenken dat ik er 6 jaar geleden bijna één van was..

    // Hoe ga ik ooit mijn stagebegeleidster zeggen dat ik ben blijven zitten voor de vijfde keer?
    Zal ik maar gewoon vertellen dat ik het moeilijk heb met de zwangerschap van mijn zusje en daar ook nog een depressie aan vooraf ging?
    Straks mag ik niet meer naar het andere filiaal om daar de laatste week te doen en volgend jaar stage te lopen.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 21:35 ]

    Wiarda schreef:
    (...)
    Sorry dat klinkt naar maar jouw gewoonte om fluff ipv fuck te zeggen is echt mijn favoriete onderdeel van het LJH


    Hahahahaha, dan zal ik het er maar braaf inhouden :W


    Happy Birthday my Potter!

    Waarom kost leven zoveel moeite


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    GredWeasley schreef:
    (...)

    Oh merlin niet die *** reclame hahaha

    Wel echt awesome though Rewritten!


    Thank you all :)
    Dat is dus de grote grap, ik zat dus op de bank en was net klaar met leren voor mijn toets voor morgen xD

    Ik dacht eerst dat het iemand was voor reclame dus ik zei nog dat het even niet uit kwam. Toen had ik toch maar gevraagd voor welk bedrijf hij ook al weer belden(aangezien ik het natuuuuuurlijk weer niet goed gehoord had.) En toen was hij van een bedrijf die series zoals Penoza en Spangas maakte. Daar heb ik natuurlijk altijd tijd voor :p


    There's nothing the matter with my face! I got character! ~ Hatchet-face

    Rewritten schreef:
    (...)

    Thank you all :)
    Dat is dus de grote grap, ik zat dus op de bank en was net klaar met leren voor mijn toets voor morgen xD

    Ik dacht eerst dat het iemand was voor reclame dus ik zei nog dat het even niet uit kwam. Toen had ik toch maar gevraagd voor welk bedrijf hij ook al weer belden(aangezien ik het natuuuuuurlijk weer niet goed gehoord had.) En toen was hij van een bedrijf die series zoals Penoza en Spangas maakte. Daar heb ik natuurlijk altijd tijd voor :p

    SPANGAS. SOrry. Gefeliciteerd tho, dat is echt cool!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Eerste eitje bij onze zebravinkjes. Ben benieuwd of het wat wordt, al betwijfel ik het.