• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je lijstje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wiarda schreef:
    Per ongeluk een nieuw ship wow ik wist niet dat er personages waren in mijn verhaal die ik opeens kon matchen maar ik hoor kerkklokken jongens whoah


    Ik doe mijn best maar het enige wat ik tot nu toe heb is Chantal x de kabouters.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Ik doe mijn best maar het enige wat ik tot nu toe heb is Chantal x de kabouters.

    Shit die is nog veel beter
    je zit wel goed met Chantal tho

    // dit hoofdstuk is eindelijk AF maar hij is 11K?? En ik moet nog een stuk of vier hoofdstukken dit is echt niet goed meer hoor


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    JamesPotter schreef:
    Fuck.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    'Laten we er naar toe racen! Wedden dat ik eerder ga aankomen?' zei de magiër op een spottende - sociaal acceptabele - toon. 'Doe vooral je best, Sennar,' antwoordde Nihal. Natuurlijk liet de krijgster Sennar niet antwoorden en Nihal begon te spurten naar het stadje dat de magiër had aangewezen. 'Nihal! Wacht,' zei de magiër en van zodra hij was aangekomen, keek hij Nihal diep in de ogen. Hij wreef over haar kruin en drukte er een kus op. 'Nihal?' vroeg hij. 'Ja, Sennar?' zei het meisje. 'Ik ga je inhalen!' schaterde hij terwijl hij verderspurtte.


    hier staan waarschijnlijk énorm veel fouten in


    Heaven is a place that we all have

    Bridgeeeeeet. and Daniel Cleaver. Yumm.

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 20:48 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Ik begin echt mijn plezier te verliezen in Howrse
    Je mag niets
    Ik mag geeneens een sarcastische opmerking maken als iemand een domme vraag stelt of een spelfout maakt in zijn titel :/

    [ bericht aangepast op 20 juni 2016 - 20:59 ]

    Ik wil dit zo graag schijven maar het is OP en niemand leest OP meh.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Plus Colin Firth aka Mark Darcy aka my future husband.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Laat me ff huilen.


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Oh. OH. Je had het druk. Nee tuurlijk, dan snap ik het. Het is ook niet dat ik midden in mijn examens twee kaartjes stuurde en tijd maakte om te bellen en iedere dag te appen. Het is begrijpelijk dat je geen tien minuutjes kon opbrengen om iets te doen.

    Doe niet zo zielig. Bereik je niets mee.

    Rauch schreef:
    Ik wil dit zo graag schijven maar het is OP en niemand leest OP meh.


    Ik lees juist geen FF ;')
    Op is vele malen leuker.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aurea schreef:
    Ik begin echt mijn plezier te verliezen in Howrse
    Je mag niets
    Ik mag geeneens een sarcastische opmerking maken als iemand een domme vraag stelt of een spelfout maakt in zijn titel :/


    Bedoel je Howrse of MyHorsez? Want Howrse heeft geen forum, toch? Ik heb hem nog niet gevonden in ieder geval. Of bedoel je het in de zin van op hun manege en spelerspagina?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NEEEEE WEER EEN VERHAAL IDEE IK WORD GEK VAN MIJN BREIN JE MOET EERST NOG TWEE OPDRACHTEN AFRONDEN VOOR JE KAN SCHRIJVEN STOMME BLONDE DOOS! Ugh ik heb helemaal geen tijd voor 30 verhalen uitwerken. Waarom blijft die lijst maar langer worden? Waarom las ik iets verkeerd en plopt er meteen een hele Wolfstar op in mijn hoofd? I'm so fluffed. *gaat in een hoekje huilen*


    Happy Birthday my Potter!

    Mentys schreef:
    Laat me ff huilen.

    Ik huil ff mee


    LaAt ZiEn WiE jE bENt