• Omg, ik ben een ontzettend grote thee-drinker en ik heb echt heel veel soorten thuis staan. Het liefst drink ik herbale thee of groene thee, omdat zwarte thee caffeine bevat en aanslag geeft op de tanden. Maar ook zwarte thee drink ik wel eens graag.
    En mijn favoriete theemerk is Clipper. >site van Clipper. Als je goed zoekt kun je hem normaal wel in de thee-afdeling van de supermarkt vinden, maar ik denk niet dat iedere supermarkt die heeft. Volgens mij heeft "mijn" supermarkt die laatst weer uit het assortement gehaald.
    Enfin, ik moest even een topic maken om thee te apprecieren. Drinken jullie graag thee? En welke thee/welk merk/welke smaak? Tell me everything! Laten we gewoon een heel topic maken om enkel te babbelen over thee. :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Burritho schreef:
    Ik hou van thee. Ik drink het liefste losse thee, die jezelf in een thee ei moet doen


    Same, maar bij mij valt altijd alles op de een of andere manier door dat theeei heen en dan ligt alles op de bodem en da's wel vies. Maar die thee van Teegeschwender is ook losse thee. Maar ik prefer zakjes want ik ben lui. Maar losse thee is lekkerder.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik lust ook van allerlei soorten thee, maar mijn favorieten zijn toch rooibos (altijd al zo geweest), de gemberthee uit Engeland die le boyfriend heeft, of een supervreemde theemix die ze schenken bij een tentje tegenover mijn universiteit, waar ze echt honderden soorten thee hebben. Het heet De keizers kostbaarheden en volgens internet bevat het het volgende: Een melange van groene en zwarte thee, met rozenbloemblad en zonnebloembloesem en een beetje perzik. Het is echt top in ieder geval


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Groene thee munt vind ik echt superlekker
    Hou helemaal niet van fruitsmaken, fruit en thee klopt niet in mijn hoofd :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Rooibos thee en earl grey zijn mijn favoriet. Soms vind ik bosvruchten thee ook lekker (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik heb voor nieuwjaar een box met 30 verschillende soorten thee gekregen! Heerlijk.^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik heb btw voor mijn verjaardag een mini theepotje gekregen waar je dan losse thee in moet doen dus die ga ik nu proberen met ditmaal earl grey. Heb ook nog breakfast en afternoon thee en rooibos vanilla voor daarin ^^


    Happy Birthday my Potter!

    wie gaat er akkoord met deze nieuwe slogan die ik net heb uitgevonden: 'pinkjes omhoog'?

    ik ben arab en mijn moeder maakt fucking geweldige muntthee

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 12:50 ]


    Heaven is a place that we all have

    omygod ik leef op thee. Ik heb een groot deel van mijn frisdrankconsumptie vervangen door thee. De lekkerste thee die ik ooit heb gehad is Griekse bergthee, verder drink ik veel kruidentheeën uit natuurwinkels zonder toegevoegde troep. Mijn favoriete is Droommix van Jacob Hooy en ik vind Sterrenmix ook heel lekker.
    Verder heb ik in Japan ook heerlijke thee gehad, het heet hochiya en dat dronk ik vaak in de plaats van koffie.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 13:27 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Thee verslaving hiero.

    Ik heb een theecollectie! Drink tegenwoordig vooral losse thee van Simon Levelt, voor 3 a 4 euro heb je al 50 koppen thee.

    Sorry dat ik zo kortaf doe, touchscreen van mijn mobiel is half stuk. MT :p


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Aerate schreef:
    wie gaat er akkoord met deze nieuwe slogan die ik net heb uitgevonden: 'pinkjes omhoog'?

    ik ben arab en mijn moeder maakt fucking geweldige muntthee


    Dat was altijd mijn lievelingsthee. Vroeger ging ik altijd bij een Marokkaans vriendinnetje muntthee drinken. Nu drink ik het enkel nog zonder suiker, haha.


    Your make-up is terrible

    Mmm love it thee!
    Ik lust heel erg graag fruitige smaken zoals bosbessen Peach.
    Trouwens de Arizona blauwe variant is ook thee maar dan koud dus die thee lust ik overigens ook heel graag!


    Life is like the ocean. It can be calm or still, and rough or rigid, but in the end, it is always beautiful

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat was altijd mijn lievelingsthee. Vroeger ging ik altijd bij een Marokkaans vriendinnetje muntthee drinken. Nu drink ik het enkel nog zonder suiker, haha.



    same same alleen drink ik het nu echt non-stop want het is verslavend


    Heaven is a place that we all have

    Ik heb een dure smaak: Simon Levelt. Ik hou van kruiden mengsels thee. (Thee met verschillende kruiden bijv. Chai) Lemon ginger is ook lekker.
    Ik eet het liefst een Cantuccini bij de thee.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2016 - 15:35 ]


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Ik drink de hele dag door thee en lust enorm veel soorten, voornamelijk van de merken Twinings en Lipton. Alleen heb ik kerst zo'n thee-doos van Lipton gekregen met verschillende theesmaken in, maar daar zitten er zoveel in die VEEL te zoet zijn (zoals bv. blueberry muffin en nog iets met aardbeien), waardoor die gewoon vereeuwigd blijven liggen in die doos x] (buiten mezelf drinkt er hier niemand zoveel thee thuis). Ik verkies dan ook kruidenthee's boven al die veel te ingewikkelde dingen zoals dan die blueberry muffin (sorry for the hate) en macaronsmaak (jup, zit ook in die doos).


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?