• Omg, ik ben een ontzettend grote thee-drinker en ik heb echt heel veel soorten thuis staan. Het liefst drink ik herbale thee of groene thee, omdat zwarte thee caffeine bevat en aanslag geeft op de tanden. Maar ook zwarte thee drink ik wel eens graag.
    En mijn favoriete theemerk is Clipper. >site van Clipper. Als je goed zoekt kun je hem normaal wel in de thee-afdeling van de supermarkt vinden, maar ik denk niet dat iedere supermarkt die heeft. Volgens mij heeft "mijn" supermarkt die laatst weer uit het assortement gehaald.
    Enfin, ik moest even een topic maken om thee te apprecieren. Drinken jullie graag thee? En welke thee/welk merk/welke smaak? Tell me everything! Laten we gewoon een heel topic maken om enkel te babbelen over thee. :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scypho schreef:
    Ik drink de hele dag door thee en lust enorm veel soorten, voornamelijk van de merken Twinings en Lipton. Alleen heb ik kerst zo'n thee-doos van Lipton gekregen met verschillende theesmaken in, maar daar zitten er zoveel in die VEEL te zoet zijn (zoals bv. blueberry muffin en nog iets met aardbeien), waardoor die gewoon vereeuwigd blijven liggen in die doos x] (buiten mezelf drinkt er hier niemand zoveel thee thuis). Ik verkies dan ook kruidenthee's boven al die veel te ingewikkelde dingen zoals dan die blueberry muffin (sorry for the hate) en macaronsmaak (jup, zit ook in die doos).


    Die smaken wil ik juist eens proberen, haha.


    Your make-up is terrible

    Net een muntthee binnen (bloos)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Ik nam in de winter/herfst standaard een thermosfles thee mee, maar nu word het iets te warm.. :'D

    Ik drink alle thee wel graag, al vind ik de thee uit Egypte wel het lekkerst (ik kan geen Arabisch lezen, dus het merk zal m niet worden)


    wat was dit ookalweer

    Ik hou ook van thee.
    Een van mijn favoriete smaken is autumn storm (van de AH), ik weet echt niet precies wat het inhoudt, maar het smaakt goed.
    En Turkse thee (van die korreltjes) is ook erg lekker, vooral appel.


    Aan niets denken is ook denken.

    Scypho schreef:
    Ik drink de hele dag door thee en lust enorm veel soorten, voornamelijk van de merken Twinings en Lipton. Alleen heb ik kerst zo'n thee-doos van Lipton gekregen met verschillende theesmaken in, maar daar zitten er zoveel in die VEEL te zoet zijn (zoals bv. blueberry muffin en nog iets met aardbeien), waardoor die gewoon vereeuwigd blijven liggen in die doos x] (buiten mezelf drinkt er hier niemand zoveel thee thuis). Ik verkies dan ook kruidenthee's boven al die veel te ingewikkelde dingen zoals dan die blueberry muffin (sorry for the hate) en macaronsmaak (jup, zit ook in die doos).

    Blueberry Muffin en Cupcake (of zo iets), zijn inderdaad heel zoet. Ik hou van suiker in mijn thee, maar dat is is niet nodig bij die twee smaken :')


    Seasons will change, but I shall remain

    Hebben jullie ook altijd last van dat als je een koekje in je thee wilt dippen, opeens je halve koekje afbreekt, zompig wordt en naar de bodem zakt? En dat je dan uiteindelijk eindigt met 1,5 koekje onderin je theemok.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik dip nooit met een koekje in mijn thee, want als er dan kruimels in vallen dan vind ik dat echt vies. :'D


    She's imperfect but she tries

    I'm sooo in love with tea!! Ik heb van mijn beste vriendins moeder echt een prachtige theeset gekregen en ik bestel alleen mijn thee bij tea4you! Die thee is echt geweldig en raad jullie als theelovers echt aan om even op de site te kijken!



    En hier is mijn mooie thee setje en suikerpotje!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Aaaah, dit is echt mijn topic. Ik hou van thee. Het liefst heb ik groene thee met citroensmaak, en anders vind ik fruitsmaakjes. winterthee en CARAMELISED PEAR ook echt heerlijk.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    O, how I love thee.

    Ik ga nu echt al een paar minuten stuk om deze pun I HATE MYSELF HAHAHAHAHA JEZUS.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Mignon schreef:
    Ik dip nooit met een koekje in mijn thee, want als er dan kruimels in vallen dan vind ik dat echt vies. :'D


    Jaaa, inderdaad! Ik vind het zonde van mijn koekje en van mijn thee.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Derks schreef:
    Hebben jullie ook altijd last van dat als je een koekje in je thee wilt dippen, opeens je halve koekje afbreekt, zompig wordt en naar de bodem zakt? En dat je dan uiteindelijk eindigt met 1,5 koekje onderin je theemok.


    Ik dip ook nooit met een koekje in mijn thee. Ik vind het zo vies als die kruimels dan door m'n thee heen drijven alvorens ze naar de bodem zakken. Daar krijg ik echt de kriebels van.
    Nu moet ik daar ook bij zeggen dat ik een glas drinken al gauw vies vind wanneer er iets in drijft/ligt/zweeft - of dat nu het vruchtvlees is bij jus d'orange of de kruimels van een koekje in de thee. (;


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    DRAKENTHEE! Het heet geen drakenthee, maar op de verpakking staat een draak, dus het is drakenthee. :')
    Het is witte thee denk ik? Ook van Clipper. Ze hebben verschillende varianten, maar de Tuinen/Holland&barrett hebben ze nu niet meer en ik weet niet waar ik het anders kan kopen. Ik heb nog 4 doosjes in mijn opslag(want ik wist dat ze weg gingen) en daar doe ik heel zuinig mee^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ben ik serieus de enige die met een koekje in m'n thee dipt? Haha. Nee maar die kruimels vind ik ook vies tho. Maar een koekje met thee is zo lekker.

    Vroeger dipte ik altijd waterijsjes in m'n thee haha. In de zomer. Want dat was zo lekker, vond ik.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Alleen pepernoten, haha.


    Your make-up is terrible