• Omg, ik ben een ontzettend grote thee-drinker en ik heb echt heel veel soorten thuis staan. Het liefst drink ik herbale thee of groene thee, omdat zwarte thee caffeine bevat en aanslag geeft op de tanden. Maar ook zwarte thee drink ik wel eens graag.
    En mijn favoriete theemerk is Clipper. >site van Clipper. Als je goed zoekt kun je hem normaal wel in de thee-afdeling van de supermarkt vinden, maar ik denk niet dat iedere supermarkt die heeft. Volgens mij heeft "mijn" supermarkt die laatst weer uit het assortement gehaald.
    Enfin, ik moest even een topic maken om thee te apprecieren. Drinken jullie graag thee? En welke thee/welk merk/welke smaak? Tell me everything! Laten we gewoon een heel topic maken om enkel te babbelen over thee. :9~


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Die Turkish Apple thee is zooooo goddelijk n_n


    26 - 02 - '16

    JamesPotter schreef:
    DRAKENTHEE! Het heet geen drakenthee, maar op de verpakking staat een draak, dus het is drakenthee. :')
    Het is witte thee denk ik? Ook van Clipper. Ze hebben verschillende varianten, maar de Tuinen/Holland&barrett hebben ze nu niet meer en ik weet niet waar ik het anders kan kopen. Ik heb nog 4 doosjes in mijn opslag(want ik wist dat ze weg gingen) en daar doe ik heel zuinig mee^^


    Net als tijgerthee. (Thee met een plaatje met een tijger erop) Volgensmij is tijgerthee een ingewikkeld mengsel van kruiden en suiker, maar er zit zeker kaneel in.


    I'm living in dreamworld, where I make my stories and a dream.

    Tegenwoordig groei ik mijn eigen muntblaadjes in de tuin, heerlijk met wat kaneel of honing :')


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    Derks schreef:
    Ben ik serieus de enige die met een koekje in m'n thee dipt? Haha. Nee maar die kruimels vind ik ook vies tho. Maar een koekje met thee is zo lekker.

    Vroeger dipte ik altijd waterijsjes in m'n thee haha. In de zomer. Want dat was zo lekker, vond ik.


    Ik dip niks. Ik eet de laatste tijd ook bar weinig koekjes en alles though... hooguit taart omdat er iemand jarig is. Ik ga nu aan de thee btw, want ik heb mijn dingen ingeleverd en nu moet ik wachten op feedback dus ik heb even rust en daar hoort lekkere verse engelse thee bij c:


    Happy Birthday my Potter!

    Derks schreef:
    Ben ik serieus de enige die met een koekje in m'n thee dipt? Haha. Nee maar die kruimels vind ik ook vies tho. Maar een koekje met thee is zo lekker.

    Vroeger dipte ik altijd waterijsjes in m'n thee haha. In de zomer. Want dat was zo lekker, vond ik.


    No you're not the only one c;
    Al vind ik de kruimels wel lekker, hahaha


    26 - 02 - '16

    Ik heb vandaag al zeker 4x een mok van 600 ml thee op en een glas met 200 ml thee. En ik ben nog aardig wakker :D lang leve de citroenmuntthee die je laat bijkomen. Merk ook dat ik minder gestresst ben, ook al moet ik nog 4 paragrafen geschiedenis leren en 40 pagina's kunstgeschiedenis.

    Ik denk dat er deze avond nog meer kopjes thee bij gaan komen haha


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Voor iemand die alles een keer wilt uit proberen: dip geen popcorn in je thee. Het smelt en je hele thee is naar de klote x)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Voor iemand die alles een keer wilt uit proberen: dip geen popcorn in je thee. Het smelt en je hele thee is naar de klote x)


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    (...)



    I... I don't now D; Ik was benieuwd of het goed zou smaken. Maarja, ik ben ook degene die dacht dat als je je vinger heel snel door een vlam van een kaars kan halen zonder dat het zeer doet, dat het met een papieren zakdoek ook moet lukken. Note: dat lukt niet. Ik had bijna het huis van mijn oom in de fik gezet


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    (...)

    I... I don't now D; Ik was benieuwd of het goed zou smaken. Maarja, ik ben ook degene die dacht dat als je je vinger heel snel door een vlam van een kaars kan halen zonder dat het zeer doet, dat het met een papieren zakdoek ook moet lukken. Note: dat lukt niet. Ik had bijna het huis van mijn oom in de fik gezet

    Hahaha, is het erg dat ik daar om moest lachen?

    Trouwens, hallo, ik hou van thee. Ik drink het zo ongeveer elke ochtend en elke avond en het is belangrijk in mijn leven. Maar hier komt hetgeen waar velen van jullie me raar om aan zullen kijken: ik gooi melk in mijn thee. Jup, zoals de Britten dan doen. :3
    Verder is één van mijn favoriete smaken thee, de Pickwick herfststorm thee. c:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 10:11 ]


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik drink nu rooibos chocolade vanille thee.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Jouska schreef:
    (...)
    Hahaha, is het erg dat ik daar om moest lachen?

    Trouwens, hallo, ik hou van thee. Ik drink het zo ongeveer elke ochtend en elke avond en het is belangrijk in mijn leven. Maar hier komt hetgeen waar velen van jullie me raar om aan zullen kijken: ik gooi melk in mijn thee. Jup, zoals de Britten dan doen. :3
    Verder is één van mijn favoriete smaken thee, de Pickwick herfststorm thee. c:


    Hahaha nee achteraf gezien was het ook best dom:') ik heb echt hele erge blonde momenten soms:')


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Ik heb van Yogi de choco thee gekocht en het ruikt en proeft als Sinterklaas, lol.


    Your make-up is terrible


    *-*


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben ny precies die thee aan het drinken (green thee van clipper ^^). Zelf drink ik ook nog regelmatig Pukka, die heeft hele bijzondere smaken! Zeker waard om eens uit te proberen :)

    http://www.pukkaherbs.com/pukka-products/pukka-teas/


    Zelf drink ik veel deze thee:

    [ bericht aangepast op 22 juni 2016 - 13:15 ]


    I can't stop 'til the whole world knows my name