• Dag lieve medestudentjes,

    Voor de Belgen onder ons die op de unif of hogeschool zitten (of de mensen die in België studeren ^^), is de leukste tijd van het jaar weer aangebroken: de blok! En daarna de examens natuurlijk. :'D Het leek Patholoog en mij wel een leuk idee om dit jaar een topic aan te maken waarin we elkaar kunnen steunen als het blokken wat minder goed gaat. (nerd)
    Dus, wat studeren jullie op dit moment? Of beter: wat zouden jullie moeten studeren nu? :W
    Veel succes allemaal!





    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ledecky schreef:
    I'm done. :W



    Of groter :Y)


    "Ik snap de flowchart niet"
    Oh gosh 😂

    Om een of andere reden gaat het studeren niet zo lekker, misschien omdat het zowat dezelfde leerstof is als vorig jaar, maar ik hoop dat ik snel mijn drive terugvind want maandag heb ik mijn eerste examen heb :'D


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Soldat schreef:
    (...)

    "Ik snap de flowchart niet"
    Oh gosh 😂

    Om een of andere reden gaat het studeren niet zo lekker, misschien omdat het zowat dezelfde leerstof is als vorig jaar, maar ik hoop dat ik snel mijn drive terugvind want maandag heb ik mijn eerste examen heb :'D


    Veel succes alvast! Ik heb volgende week nog geen examen, yay. ^^


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Ik heb mijn eerste examen gehad en het is zowaar goed gegaan! :'D


    What would Emma do?

    Gigantoraptor schreef:
    Ik heb mijn eerste examen gehad en het is zowaar goed gegaan! :'D


    Top!

    Ik heb morgen mijn eerste, dus stresss


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Heeel veel succes aan iedereen!!!!

    Vandaag eerste gehad en het ging nog redelijk.
    Maar morgen wordt hel...


    A reader lives a thousand lives before he dies. The man who never reads lives only one.

    Succes allemaal! *O*


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Net eerste examen gehad en eerlijk gezegd denk ik dat het best goed ging. Al was ik wel even in paniek toen ik 4 keer na elkaar antwoordmogelijkheid A had aangeduid (:


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Net eerste examen gehad en eerlijk gezegd denk ik dat het best goed ging. Al was ik wel even in paniek toen ik 4 keer na elkaar antwoordmogelijkheid A had aangeduid (:


    Hahaha, zo herkenbaar. :'D


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    GusWaters schreef:
    Net eerste examen gehad en eerlijk gezegd denk ik dat het best goed ging. Al was ik wel even in paniek toen ik 4 keer na elkaar antwoordmogelijkheid A had aangeduid (:


    Same ^^ mijn eerste examen ging ook best goed, hoewel iedereen zei dat het een super moeilijk examen ging zijn.
    Vertrouw nooit andere mensen die iets negatief te zeggen hebben over het examen :'D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Aan iedere die examens heeft; heel erg veel succes!

    Vraagje, ben ik de enigste die echt een rommeltje is tijdens de blok? Als in, echt meer dan verstrooid. ^^


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ^ Me lol. Like alles wat ik geleerd enzo heb valt dna weg xd u not alone.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik heb mijn handboek voor het eerste examen echt wel onderschat. Niet dat het moeilijk is, maar het gaat gewoon véél trager dan verwacht?! meh, gelukkig heb ik nog wel enkele dagen


    The soul needs autumn.

    Emperor August, your army from Statistics shall reunite this Summer to go through the same hell: STATISTIEKHEREXAMENS. Aka dat wordt buizen opladen

    [ bericht aangepast op 16 jan 2017 - 16:40 ]


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Oooh, succes allemaal! (flower)
    Ik heb binnenkort mijn business marketing examen #dying


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hibari schreef:
    Emperor August, your army from Statistics shall reunite this Summer to go through the same hell: STATISTIEKHEREXAMENS. Aka dat wordt buizen opladen


    statistiek is echt een hel-vak.


    The soul needs autumn.