• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik heb het lekkerste avondeten ever: lucht...
    De rest zit lekker vis te eten, maar even naar boven roepen is te veel werk.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 18:04 ]

    Hehehehehehehehe, omg. Ik weet gewoon niet.. omg. Ben je nu zo fucking achterlijk? Hehehe. Ooooh, ik heb nog nooit zo hard gelachen. Fuuuck. Ik denk dat je naast je verstand, ook nog je hersens kwijt bent door dat drugsgebruik van je. Gvd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mag ik alsjeblieft dood?


    Caution first, always.


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Wie krijgt er geen taart?


    Iedereen haat me vandaag.


    // LOL

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 18:55 ]

    Grimmie schreef:
    Wie krijgt er geen taart?


    Iedereen haat me vandaag.


    // LOL



    xD


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Haha komt ze nu pas mee. Ja doei.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Toen je een maand zwanger was zei je dat je zou stoppen met roken. Nu, 2 maanden later, rook je nog steeds. En dan maar bang zijn als je aan het bloeden bent. Je kan ook stoppen met roken ofzo. In mijn ogen ben je niet moeder waardig als je niet wil stoppen met roken als je zwanger wil worden of al bent.

    Grimmie schreef:
    Toen je een maand zwanger was zei je dat je zou stoppen met roken. Nu, 2 maanden later, rook je nog steeds. En dan maar bang zijn als je aan het bloeden bent. Je kan ook stoppen met roken ofzo. In mijn ogen ben je niet moeder waardig als je niet wil stoppen met roken als je zwanger wil worden of al bent.


    Mijn moeder heeft gerookt toen ze zwanger was van mij. Ik ben er nog van overtuigd dat ik daardoor astma heb gekregen, maar mijn moeder is zeker niet niet moederwaardig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.


    Bam! dit is 3kb

    Ik vind dit echt onaanvaardbaar. Ooit krijg je spijt van alle dingen die je eruit flapt. Ugh. Respect is ver te zoeken op Facebook, op school of waar dan ook D:


    26 - 02 - '16

    SadTech schreef:
    (...)

    Mijn moeder heeft gerookt toen ze zwanger was van mij. Ik ben er nog van overtuigd dat ik daardoor astma heb gekregen, maar mijn moeder is zeker niet niet moederwaardig.


    Mijn moeder heeft ook gerookt toen ze zwanger was van mij, lol. Lichamelijk ben ik prima in orde, ik was er beter aan toe dan mijn broer bij de geboorte, waarbij mijn moeder niet gerookt heeft, haha. Mijn moeder is toch wel een goede moeder, vind ik.


    Your make-up is terrible

    Grimmie schreef:
    Toen je een maand zwanger was zei je dat je zou stoppen met roken. Nu, 2 maanden later, rook je nog steeds. En dan maar bang zijn als je aan het bloeden bent. Je kan ook stoppen met roken ofzo. In mijn ogen ben je niet moeder waardig als je niet wil stoppen met roken als je zwanger wil worden of al bent.


    Mijn moeder heeft ook gerookt toen ze zwanger was en ik ben prima in orde. Ze is ook nog eens de beste moeder die ik me wensen kan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    ^ Ik snap haar ergens wel tho, ik zou het zelf ook not done vinden. Gewoon omdat ik zelf wil dat mijn kindje in top conditie is. En er is niks mis met jullie drie <3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik snap niet hoe je bereid bent om een shitload aan tijd en geld en moeite aan een kind uit te geven, maar niet om je sigaretten weg te leggen.


    i put the fun in funeral