• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Als je niet in rook wilt zitten, moet je dat ook niet doen. Een paar meter verderop zijn ook bankjes. Je hoeft niet zo asociaal te zijn, kutwijf.


    26 - 02 - '16

    Volgens mij kan ik dit vanavond nog dromen, mits ik vanavond nog leef. 24/7 Laat het Los zingen want zenuwen :W


    Happy Birthday my Potter!

    Tbt die keer dat ik een gifset maakte van Steve in AoU en iemand dat reblogde puur om "I think I’m the only one of all time that just absolutely despises Captain America" toe te voegen. Ah, het internet, zo'n mooie plaats. (krul)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Metallic gellak is net een spiegel. Wow.

    To cut my own bangs, or to not cut my own bangs.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 17:06 ]


    kindness is never a burden.

    Op dit moment wil ik niks liever dan terug naar huis gaan en in mijn bed gaan liggen. Ugh, ik was al zo bang voor dit weekend en dan gaat letterlijk alles nog fout ook. De treinen, waarom ik ging is afgezegd en nu ben ik pissig op iedereen terwijl ik heel hard probeer om niet te hyperventileren.


    Your make-up is terrible

    Please, leer je kinderen niet bij elk klein zandkorreltje in hun schoenen te gaan huilen. En leer ze eens normaal praten in plaats van schreeuwen. Jezus.

    Ware liefde? Ik kan het niet meer aanhoren. Het bestaat niet, liefde is een leugen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat ontzettend vriendelijk van jullie om de hele buurt te laten meegenieten van jullie muziek. Onze glazen zijn al aan het dansen op het ritme van de bas! Geweldig toch?


    Mhm?

    I'm gonna die. Ik heb hardgelopen, niks gegeten, een flesje water gedronken, heb hoofdpijn en ik ben ongesteld terwijl ik in totaal 4,5 uur onderweg ben en moet plassen. Ik had geeneens geld om onderweg iets te kopen. Please kill me now, ik wil niet nog een half uur in de auto met Mitchells broertjes en moeder en dan nog aardig doen tegen zijn vader.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 17:12 ]


    Your make-up is terrible

    Wat? Wat nou weer? Heb ik weer iets verkeerd gedaan? Verbaasd me geen fúck. Met je negatieve kutgepraat en je ik-ben-alles-ego-karakter. Ik ben zo opgelucht als ik van je af ben, na alles wat je me hebt aangedaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Fuck yes, ik ben pro. Ik moet kapper worden.


    kindness is never a burden.

    Ugh. Ik haat deze plek. Ik haat het dat ik wéér helemaal alleen ben. Dit is de gratis frieten niet waard.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Over 4 uurtjes ga ik lekker x-men voor de tweede keer in de bios zien. Ah wat een geweldige beloning na zo'n vreselijke week.