• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nog maar twee verslagen dit weekend en dan heb ik vakantie! (:


    "Take my advice; I don't use it anyway."

    Slecht idee dit. Slecht idee.


    26 - 02 - '16

    Oh my. Ga ik dit doen? Ik ga dit doen. Ik ga het gewoon inleveren en kijken wat het word. Wtf am I doing. Someone needs to stop me.

    Nee. Ik ga het toch niet doen.
    Jawel, gewoon doen, anders krijg je spijt.
    Maar ik weet niet eens of ik dit vol ga houden! Denk aan je mentale gesteldheid.
    Nou en, je wil het toch graag.
    Ik ben hier niet geschikt genoeg voor.
    Dan kiezen ze je toch niet. Hup! *schop onder kont*

    Oh, de dilemma's van de modverkiezingen.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 23:10 ]

    Villainess schreef:
    Oh my gawd. Ga ik dit doen? Ik ga dit doen. Ik ga het gewoon inleveren en kijken wat het word. Wtf am I doing. Someone needs to stop me.

    Nee. Ik ga het toch niet doen.
    Jawel, gewoon doen, anders krijg je spijt.
    Maar ik weet niet eens of ik dit vol ga houden! Denk aan je mentale gesteldheid.
    Nou en, je wil het toch graag.
    Ik ben hier niet geschikt genoeg voor.
    Dan kiezen ze je toch niet. Hup! *schop onder kont*

    Oh, de dilemma's van de modverkiezingen.

    Je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan! Als je het echt graag wilt, vooral doen! c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Villainess schreef:
    Oh my. Ga ik dit doen? Ik ga dit doen. Ik ga het gewoon inleveren en kijken wat het word. Wtf am I doing. Someone needs to stop me.

    Nee. Ik ga het toch niet doen.
    Jawel, gewoon doen, anders krijg je spijt.
    Maar ik weet niet eens of ik dit vol ga houden! Denk aan je mentale gesteldheid.
    Nou en, je wil het toch graag.
    Ik ben hier niet geschikt genoeg voor.
    Dan kiezen ze je toch niet. Hup! *schop onder kont*

    Oh, de dilemma's van de modverkiezingen.


    Stop even met jezelf de grond in te trappen, ja? Jij maakt net zoveel kans als iedereen, tenzij je - je niet inschrijft natuurlijk. Schrijf je gewoon in. Niet geschoten is altijd mis! ;3

    Alsof ik wel geschikt zou zijn ofzo.


    26 - 02 - '16

    Goed Sarita. Nog een weekje bikkelen en dan zou je gewoon klaar kunnen zijn met school. Het is even wat werk dat je nog moet verrichten maar het niet onmogelijk. Even bikkelen, je gaat dit jaar gewoon halen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Door vandaag wil ik eigenlijk helemaal niet meer naar stage...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jip je moet morgen om half zes op en een exAMEN MAKEN WAAROM BEN JE NOG WAKKER (EN WAAROM STUCKY FIC AAN HET SCHRIJVEN??? JE HEBT ZO VEEL DINGEN DIE JE AF MOET MAKEN JIP SHHT)

    ik heb nul discipline help


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Thymbraeus schreef:
    (...)
    Je kan beter spijt hebben van de dingen die je wel hebt gedaan dan van de dingen die je niet hebt gedaan! Als je het echt graag wilt, vooral doen! c:


    Dat is een mooie!


    Your make-up is terrible

    Holy shit. Holy shit. Holy shit. Holy shit. Dit is zo goed.


    Caution first, always.

    Wiarda schreef:
    Jip je moet morgen om half zes op en een exAMEN MAKEN WAAROM BEN JE NOG WAKKER (EN WAAROM STUCKY FIC AAN HET SCHRIJVEN??? JE HEBT ZO VEEL DINGEN DIE JE AF MOET MAKEN JIP SHHT)

    ik heb nul discipline help


    *speelt je geweten*

    Je gaat nu op het "opslaan" knopje drukken. En dan op het rode kruisje in de hoek. En dan op het uit-knopje. Dat kan je. Uit. Heeelemaal uit en dangaan slapen. Slapen is echt fijn. Slaaaaaapp

    //
    Fuck dat was een spin op mijn arm en een grote ook. Brrrrrr


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    SadTech schreef:
    Door vandaag wil ik eigenlijk helemaal niet meer naar stage...


    Hoelang moet je nog?


    "Ignite, my love. Ignite."



    130 euro and still counting. I'm a mess.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Villainess schreef:
    Oh my. Ga ik dit doen? Ik ga dit doen. Ik ga het gewoon inleveren en kijken wat het word. Wtf am I doing. Someone needs to stop me.

    Nee. Ik ga het toch niet doen.
    Jawel, gewoon doen, anders krijg je spijt.
    Maar ik weet niet eens of ik dit vol ga houden! Denk aan je mentale gesteldheid.
    Nou en, je wil het toch graag.
    Ik ben hier niet geschikt genoeg voor.
    Dan kiezen ze je toch niet. Hup! *schop onder kont*

    Oh, de dilemma's van de modverkiezingen.


    Volgens mij ben je er echt super geschikt voor meid! Gewoon doen, als het niets is, dan deert het ook niet <3


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Waarom jat altijd iedereen in huis mijn pennen? mweh


    "Ignite, my love. Ignite."