• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wat een stress. Megs, you need to chill your ass.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Burritho schreef:
    (...)

    Hoelang moet je nog?


    Vier keer, maar ik wil niet meer. Arthur[een van de koks] was zo kut bezig en ik had het gevoel dat ik niets goed deed, terwijl ik precies deed wat er van me gevraagd werd... Ik was er alleen niet helemaal bij met mijn hoofd, omdat Arthur vet chago was en ik me dat heel erg aantrek, maar ik had het gevoel dat ik het erger maakte en dat mijn aanwezigheid niet getolereerd werd. Dit heb ik al een aantal weken.
    En Henk[andere kok] merkte het en vroeg telkens of het goed ging, maar dat maakt het niet beter. :\

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 23:36 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom komen nu, in de drukste periode voor de vakantie, leuke RPG's? :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I am a good boy.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom gebeurd dit net wanneer ik wil gaan slapen?..


    — Inner peace, it's hard to find. —

    It's 1 and I'm drunk and You're pretty and why did i break up with you. I miss you so much


    kindness is never a burden.

    Shit. Shitshitshitshit


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Life update half zes opstaan op een zaterdag wordt geen hobby that's for sure


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    ohgod im crying again


    Heaven is a place that we all have

    Waarom zeggen jullie nou niks terug? Wat heb ik fout gedaan dat jullie me niet meer aardig vinden?

    Maybe if you stop pushing people away, you'll be loved more.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 10:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Juist. Als het kind van mijn zusje er is, gaat het op zolder slapen en hebben we geen kamers meer over. Dus waar gaat mijn vriend slapen? In mijn bed en ik moet bij mijn zusje op de kamer. Bij mijn zusje, die elke keer als haar kind huilt er uit moet en dus over mij heen moet stappen. Dikke doei. Het kind slaapt maar bij haar op de kamer en mijn vriend blijft mooi op zolder slapen.

    Ik ga zo weinig slaap krijgen als dat kind er is. Misschien moet ik helemaal stoppen met school nu, ik zie me volgend jaar ook niet halen..

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 10:13 ]

    SadTech schreef:
    (...)

    Vier keer, maar ik wil niet meer. Arthur[een van de koks] was zo kut bezig en ik had het gevoel dat ik niets goed deed, terwijl ik precies deed wat er van me gevraagd werd... Ik was er alleen niet helemaal bij met mijn hoofd, omdat Arthur vet chago was en ik me dat heel erg aantrek, maar ik had het gevoel dat ik het erger maakte en dat mijn aanwezigheid niet getolereerd werd. Dit heb ik al een aantal weken.
    En Henk[andere kok] merkte het en vroeg telkens of het goed ging, maar dat maakt het niet beter. :\


    Ah. Begrijpelijk dat je niet terug wilt. Wat rot zeg :c. Maar probeer nog even die vier keer door te zetten, dan ben er vanaf.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Grimmie schreef:
    Juist. Als het kind van mijn zusje er is, gaat het op zolder slapen en hebben we geen kamers meer over. Dus waar gaat mijn vriend slapen? In mijn bed en ik moet bij mijn zusje op de kamer. Bij mijn zusje, die elke keer als haar kind huilt er uit moet en dus over mij heen moet stappen. Dikke doei. Het kind slaapt maar bij haar op de kamer en mijn vriend blijft mooi op zolder slapen.

    Ik ga zo weinig slaap krijgen als dat kind er is. Misschien moet ik helemaal stoppen met school nu, ik zie me volgend jaar ook niet halen..


    Waarom slapen jij en je vriend niet bij elkaar?


    i put the fun in funeral

    Mijn ouders willen weer een hond maar ik wil er geen... Eigenlijk wel maar ik heb geen zin in nog meer hoofdpijn door dat geblaf.


    — Inner peace, it's hard to find. —