• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bonafide schreef:
    Ik snap niet hoe je bereid bent om een shitload aan tijd en geld en moeite aan een kind uit te geven, maar niet om je sigaretten weg te leggen.


    Anderzijds was het vroeger best normaal en die kinderen werden/worden ook best oud? ok?


    Bam! dit is 3kb

    Eten schreef:
    (...)

    Anderzijds was het vroeger best normaal en die kinderen werden/worden ook best oud? ok?


    + het is veel slechter voor de baby als de moeder alleen maar gestrest is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SadTech schreef:
    (...)

    + het is veel slechter voor de baby als de moeder alleen maar gestrest is.


    Idd. Lekker laten roken.



    //
    Belgen en hun mening over Nederlanders :c vet jammer
    http://www.dumpert.nl/mediabase/6815699/afcc4a0b/shots_fired_.html

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 21:30 ]


    Bam! dit is 3kb

    Laat maar zitten. Ik heb geen zin in de discussie. Roken is slecht. Klaar.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 21:37 ]

    Grimmie schreef:
    (...)
    Was het vroeger bekend hoe slecht roken is en wat de gevolgen zijn? Er was nog geen enkel onderzoek naar gedaan in die tijd.


    nee, maar bedoel dat die kinderen ook gewoon oud werden/worden, ondanks de onwetendheid over roken


    Bam! dit is 3kb

    SadTech schreef:
    (...)

    + het is veel slechter voor de baby als de moeder alleen maar gestrest is.


    dat is niet helemaal hoe biologie werkt maar okay


    i put the fun in funeral

    Vandaag is op geen enkele manier een productieve dag geweest door dat examen en op dit punt weet ik niet eens meer of ik nog een poging moet doen en dan straks het allemaal eruit ga huilen van frustratie of gewoon moet opgeven als een zoutzak want allebei de opties lijken me kut


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Grimmie schreef:
    Laat maar zitten. Ik heb geen zin in de discussie. Roken is slecht. Klaar.


    Is het ook, maar goed. Ik praat over vroeger. Zelf zou ik nooit een sigaret aanraken.

    [ bericht aangepast op 24 juni 2016 - 22:00 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ik wil het spel zonder grenzen weer eens op televisie, Nederland verloor altijd maar het was wel gaaf


    Bam! dit is 3kb

    Waarom zijn er mensen op de gang aan het chillen en muziek aan het luisteren? Ga lekker een leven zoeken, je woont in het centrum van Breda, er moeten toch wel interessantere plekken zijn, damn.


    Caution first, always.

    Het is slechter om naar buiten te gaan als er auto's rijden, eigenlijk. (cat) Er zijn eigenlijk zoveel dingen slecht. Te veel, waardoor erover discussiëren best nutteloos wordt.


    Your make-up is terrible

    Kindjes die mee zingen als je als Elsa Laat het los staat te zingen zijn zoooo schattig. Oh dit was echt leuk. En sommigen hadden ook echt frozen shirts en aaaah. Eerste solo optreden ooit was een succes.


    Happy Birthday my Potter!

    Mijn tenen zijn blauw. Dat is hoe koud ik het heb!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I. will. crush you.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik weet niet of dit geniaal is of een rip-off van Gaarder.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28