• Miami's Giorti Beach

    Giorti Beach
    Giorti Beach is een youth resort voor iedereen die interesse heeft in een vakantie met zon, zee, strand, sex, drugs, drank, discotheken en strandfeesten. Het resort bestaat uit drie, redelijk luxe hotels, aan de linker en rechter kant van het resort en in het midden. Hiervoor bevinden zich zwembaden.

    Giorti Beach bevat naast de hotels ook twee (winkel)paden. Naast het linker hotel bevindt zich een korte winkelstraat met winkels waar je onder andere strand en feestkleding kunt kopen, drank kunt kopen, souvenirs kunt kopen, noem maar op. Het rechterpad lijdt naar twee discotheken en drie cafés.
    De combinatie van hotels, zwembaden en winkelpaden maakt Giorti Beach al snel aantrekkelijk. Maar het punt wat echt de bezoekers trekt, is het stuk strand van Miami wat bij het resort zit (overigens afgezet, zodat het niet toegankelijk is voor niet-resort bezoekers). Dit strand bevat strandtenten en strandbarren. In de zee kan ook gezwommen worden.

    Giorti Beach is een youth resort (voor jongeren tussen de 16 en 25 jaar, onder de 21 is het niet mogelijk om drank te halen) voor alle party animals, maar toch ook weer voor de verschillende soorten mensen. Elk hotel heeft zijn eigen ding en komen andere soorten personen. Maar hierdoor is het resort wel toegankelijker voor een grotere groep mensen. Iedereen kan er vriendschappen en liefdes opbouwen, omdat mensen met dezelfde eigenschappen en karakter sneller voor dezelfde soort hotels zullen kiezen, dus sneller met elkaar in contact komen.

    Deze combinaties maken dat Giorti Beach op het moment in de top 5 staat van beste jeugd vakantie bestemmingen. Genoeg redenen om hier een bezoekje aan te gaan brengen en de vakantie van je leven te krijgen.

    Proto Giorti, Detero Giorti and Trito Giorti
    Hotelgasten
    Gasten van Proto Giorti
    • Ciara Ó Dubhghaill — Avalance — 1.3
    • Delia Rodante Zagorakis — Cicatrice — 1.2
    • Eleonora Arabella Peruzzi — ANTI — 1.5
    • Sofia Deimos — Sempre — 1.4
    • Bethany Caitlin Frice Sunrises — 1.4
    • Matthew Jean Harrisons — SphinxX — 1.4
    • Franklin Ricardo Velásquez — Panix — 1.4

    Gasten van Detero Giorti
    • gereserveerd voor sIoane
    • Ashton Leah Graclet — Canagan — 1.4
    • Damian Cyril Haynes — Raccoon — 1.4
    • Candice Øydis Lindström — Camhanaich — 1.3
    • Luke Cedric Connell — Aemilin — 1.4
    • Alexandru Vandici Dragos — ANTI — 1.3


    Gasten van Trito Giorti
    • Michelle Daina Graham — Poshlost — 1.4
    • Olivia 'Liv' Robinson — _AnneFleur_ — 1.3
    • Lydia Dyn-Gomez — Chikara — 1.4
    • gereserveerd voor Dalis (vrouw)
    • Kyra Grenville — Velaris — 1.4
    • Xavier Michel Charbonneau — Avalance — 1.5
    • Florence Da Sangallo — Tapette — 1.4
    • Christopher Kelani Montgomery — Camhanaich — 1.5
    • gereserveerd voor Aemilin
    • gereserveerd voor Cicatrice



    How to join Giorti Beach?
    Je kunt je bij deze RPG kun je je aanmelden op de gewone manier: laat hier een bericht achter met de informatie over jouw persoon. Reserveren mag, maar is niet verplicht.
    Het zou leuk zijn als je je rol zo uitgebreid mogelijk maakt. Zo weten anderen ook meer over jouw rol, en zelf vind je het waarschijnlijk ook fijn om veel informatie te weten over andere personen, zodat je er eventueel vrienden mee kunt worden.

    Benoem in ieder geval het volgende:
    • Naam
    • Leeftijd
    • Woonplaats en land
    • Gekozen hotel
    • Innerlijk
    • Uiterlijk (voeg eventueel foto's toe, dat geeft nog een iets duidelijker beeld)

    Om je rol uit te bereiden kun je het volgende er ook nog bij zetten, dit is niet verplicht:
    • Geschiedenis, familie en afkomst
    • Relaties die je met andere deelnemers hebt bedacht
    • Extra weetjes, zoals wat je persoon in het normale leven doet als werk, of je persoon liever naar een café of discotheek gaat ...

    Als je zelf nog meer dingen erbij wilt beschrijven, mag dat natuurlijk altijd!


    Rules
    • De huisregels van quizlet
    • Relaties en vriendschappen mogen afgesproken worden, maar werk ze al niet tot helemaal in de nopjes uit. Houd het open, zodat het nog redelijk spontaan blijft.
    • 16+ is toegestaan, benoem dit alleen wel even bovenaan je post.
    • Topics worden alleen door Milou (Aemilin) en Camilla (Camhanaich) gestart.
    • Als je bent begonnen aan een rol, en je toch wilt stoppen, schrijf je personage dan op een nette manier uit, laat hem niet zomaar wegvallen. Beschrijf dan dat je personage 'weg moet', o.i.d. .


    Extra
    • Er is geen maximum aantal personages dat je mag hebben. Houd er wel rekening mee dat je ze allemaal actief moet houden.
    • Dat je je personage actief moet houden, betekend niet dat je elke dag moet schrijven. Het gaat erom dat je niet veel langer dan een week niks schrijft.
    • Personages kunnen niet belangrijkere rollen hebben, iedereen is gelijk aan elkaar. Het is dus niet mogelijk dat een personage 'leider van die hotelvleugel' kan worden, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    • Personages kunnen in deze RPG niet ergens werken, ze kunnen dus geen barman o.i.d. worden, aangezien ze op vakantie zijn.
    • Giorti Beach was het idee van Milou, Camilla is degene die helpt met het uitwerken en extra ideeën toevoegen. Als je meer vragen hebt, kun je bij ons beide terecht.


    Topics
    rollentopic
    • speeltopic komt volgende week

    WE SHOULD FUCKING PARTY TOGEHTER.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 18:31 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Velaris schreef:
    ^ I got Kyra?

    Ah fijn! Ik zal haar in gedachte houden. c:

    Ik ga zo naar boven en dan update ik meteen het topic, was net voetbal aan het kijken.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    Ik zoek iemand (een soort muze) voor Christophers foto's, hij wil namelijk een speciale reeks maken van Miami. c:


    Ik heb Delia? :3


    kip is lekker daarom heet ik drumstick

    Het topic is trouwens aangepast! Ik ben de helft alweer vergeten lol

    Candice's relaties & meningen
    Libra | 21 | Australian | Detero
    Italic is een voorstel


    Ciara Ó Dubhghaill —
    Delia Rodante Zagorakis —
    Eleonora Arabella Peruzzi —
    Sofia Deimos —
    Bethany Caitlin Frice —
    Matthew Jean Harrisons —
    Franklin Ricardo Velásquez —

    Ashton Leah Graclet —
    Damian Cyril Haynes —
    Luke Cedric Connell —
    Alexandru Vandici Dragos —

    Michelle Daina Graham —
    Olivia 'Liv' Robinson —
    Lydia Dyn-Gomez —
    Kyra Grenville —
    Xavier Michel Charbonneau —
    Florence Da Sangallo —


    Christophers relaties & meningen
    Pisces | 22 | Hawaiian | Trito
    Italic is een voorstel/mening


    Ciara Ó Dubhghaill —
    Delia Rodante Zagorakis —
    Eleonora Arabella Peruzzi —
    Sofia Deimos —
    Bethany Caitlin Frice —
    Matthew Jean Harrisons —
    Franklin Ricardo Velásquez —

    Ashton Leah Graclet —
    Damian Cyril Haynes —
    Luke Cedric Connell —
    Alexandru Vandici Dragos —

    Michelle Daina Graham —
    Olivia 'Liv' Robinson —
    Lydia Dyn-Gomez —
    Kyra Grenville —
    Xavier Michel Charbonneau —
    Florence Da Sangallo —

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 18:51 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Dit is een begin. Bij Ciara zijn het voornamelijk voorstellen en met Xavier ben ik nog bezig. Als je nog voorstellen hebt, zeg het maar!

    Ciara Ó Dubhghaill

    • Delia Rodante Zagorakis - Cicatrice - 1.2~ Ciara zal Delia vast en zeker aardig vinden. Ze verblijven ook in hetzelfde hotel, dus ze zouden elkaar daar kunnen ontmoeten.
    • Eleonora Arabella Peruzzi - ANTI - 1.5~ Hmm, ik heb eigenlijk niet echt een idee, al zou Ciara haar wel aardig vinden denk ik.
    • Sofia Deimos - Sempre 1.4~ Ciara slaapt in de hotelkamer naast die van Sofia, en de bruinharige dame is zich de eerste avond al aan haar komen voorstellen. De blondine zou liegen als ze zei dat ze niet al meteen een crush op haar had.
    • Matthew Jean Harrisons - SphinxX - 1.4~ Volgens mij zou Ciara wel een beetje bang/geïntimideerd kunnen zijn van hem. Anyway, hij lijkt me niet het type waarmee ze snel een gesprek zal durven aanknopen, al ziet hij er volgens haar wel niet verkeerd uit.
    • Franklin Ricardo Velásquez - Panix - 1.4~ Nahw, Franklin is echt een schatje. Hij lijkt me echt iemand bij wie Ciara graag in de buurt is.
    • Bethany Caitlin Frice - Sunrises - 1.4~ De twee verblijven in hetzelfde hotel, dus daar zouden ze elkaar wel kunnen tegenkomen. Bethany lijkt me in iedergeval iemand waarmee Ciara heel goed bevriend kan zijn.
    • Ashton Leah Graclet - canagan 1.4~ De twee zijn redelijk tegengestelde types, maar opzich zou Ciara haar wel mogen.
    • Damian Cyril Haynes - raccoon - 1.4~ De twee zijn totaal verschillende types en zouden volgens mij totaal niet overeen komen. Ciara zou hem misschien wat arrogant vinden en hij zou haar waarschijnlijk saai vinden.
    • Candice Øydis Lindström - camhanaich - 1.3~  Ik heb hierbij ook nog geen idee over een relatie tussen deze twee. Ze zitten beiden in verschillende hotels dus het meest waarschijnlijke is als ze elkaar tegenkomen op een feestje waar Ciara van haar vriendinnen mee naartoe moest.
    • Luke Cedric Connell - Aemilin - 1.4~ I don't really know, but, volgens mij zouden ze echt niet twee handen op één buik zijn.
    • Alexandru Vandici Dragos - ANTI - 1.3~ I have no idea.
    • Michelle Daina Graham - Poshlost - 1.4~ Volgens mij zal  Ciara lichtelijk geïntimeerde zijn door deze jongedame, aangezien ze een vele sterker karakter heeft dan zij. Dit betekent niet dat ze haar niet mag, want dat zou ze zeker wel. Ciara vindt het dan ook niet erg als de dame een gesprek met haar aanknoopt.
    • Olivia 'Liv' Robinson - _AnneFleur_ - 1.3~ Ciara zou Olivia echt wel mogen denk ik. Het lijkt me dan ook iets als Olivia haar een beetje mee op sleeptouw neemt in haar avonturen?
    • Lydia Dyn-Gomez - Chikara - 1.4~ Ciara zal sowieso van de jongedame haar muzieksmaak houden, en over het algemeen zal ze haar ook best wel mogen. Het lijkt me wel wat dat Lydia haar overhaalt om wat meer los te gaan.
    • Kyra Grenville - Velaris - 1.4~ Misschien kunnen ze elkaar tegenkomen op een beach volleyball toernooi? Geen idee, maar dit lijkt me één van de weinige manieren waarop ze elkaar kunnen ontmoeten.
    • Florence Da Sangallo - Tapette - 1.4~ Florence lijkt me echt iemand waarmee Ciara heel goed overweg kan. Er zou zeker wel een vriendschap inzitten voor de twee!
    • Christopher Kelani Montgomery - Camhanaich - 1.5~ Ciara kende de jongeman al wel, van toen hij het vorige jaar op vakantie was in Ierland. Sindsdien hebben ze dan ook contact gehouden via SMS.


    Xavier Michel Charbonneau
    • Delia Rodante Zagorakis - Cicatrice - 1.2
    • Eleonora Arabella Peruzzi - ANTI - 1.5
    • Sofia Deimos - Sempre 1.4
    • Matthew Jean Harrisons - SphinxX - 1.4
    • Franklin Ricardo Velásquez - Panix - 1.4
    • Bethany Caitlin Frice - Sunrises - 1.4
    • Ashton Leah Graclet - canagan 1.4
    • Damian Cyril Haynes - raccoon - 1.4
    • Candice Øydis Lindström - camhanaich - 1.3~ Wel, Candice gaat graag joggen en Xavier gaat graag joggen, dus misschien kunnen ze elkaar tegenkomen tijdens het joggen? Dat ze bijvoorbeeld tegen elkaar op botsen?
    • Luke Cedric Connell - Aemilin - 1.4
    • Alexandru Vandici Dragos - ANTI - 1.3
    • Michelle Daina Graham - Poshlost - 1.4
    • Michelle Daina Graham - Poshlost - 1.4
    • Olivia 'Liv' Robinson - _AnneFleur_ - 1.3
    • Lydia Dyn-Gomez - Chikara - 1.4
    • Kyra Grenville - Velaris - 1.4~ Aangezien ze in hetzelfde hotel verblijven, zouden ze elkaar best weleens op de gang tegen kunnen komen. Het lijkt me wel dat Xavier wat met haar gaat flirten, als de romanticus die hij is. "Daarnaast is het meisje erg zorgzaam. Als ze met iemand uitgaat en vervolgens weer naar huis gaan, dan zal ze die persoon terug brengen naar zijn of haar voordeur om zeker van te zijn dat diegene veilig thuis is gekomen. Wanneer de persoon in kwestie erg dronken is, dan zal ze kort mee naar binnen gaan, om te zorgen dat die persoon in bed belandt en een glas water met twee paracetamollen neer zetten alvast voor de volgende dag." Het lijkt me eigenlijk ook wel grappig als er zoiets gebeurd.
    • Florence Da Sangallo - Tapette - 1.4
    • Christopher Kelani Montgomery - Camhanaich - 1.5~ Christopher lijkt me wel iemand waarmee Xavier graag omgaat. Ze zitten in hetzelfde hotel, dus ze zouden elkaar op die manier wel kunnen ontmoeten?
    Edit:De twee hebben elkaar ontmoet in de lift en zijn sindsdien best goed bevriend met elkaar.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 20:23 ]


    I promise you I will learn from my mistakes.

    (Er gebeurt zo veel in dit topic ahaha) Lydia zoekt nog relaties! Ik zal haar meningen & relaties morgen posten.


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Tot nu toe vind ik alle relatie voorstellen m.b.t. Franklin prima c:
    Zal morgen ook zo'n lijstje in elkaar flansen.


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Ik ga morgen in het topic ook van die activiteiten veranderen zegmaar, zoals beach volleybal enzo!
    --
    @Raccoon: Damian en Luke slapen in hetzelfde hotel, maybe dat ze de kamer naast elkaar hebben en elkaar zo hebben leren kennen?

    @Poshlost: Misschien dat het dansen Michelle en Luke wel samen kan brengen! Ze slapen ook in hetzelfde hotel en maybe dat ze elkaar dan tijdens dansen ergens hebben ontmoet, en dat Luke Michelle ook probeert om wat van zijn stijl te leren, of andersom.

    @Sempre: Luke zal nooit twee verschillende mensen op 1 avond doen, maar wil, zeker in het begin, ook niet alles met 1 persoon doen. Wat bijvoorbeeld wel zou kunnen is dat hij de ene avond Sofia versierde en de andere Lydia, dat zou wat meer bij hem passen (:

    @SphinxX: Maybe Luke en Matthew? Luke probeerde ook nog goeie vrienden te zoeken in het resort, en matt lijkt me wel het type goede vriend. Ze zitten dan wel niet in hetzelfde hotel en hebben niet dezelfde eigenschappen, maar misschien dat ze elkaar hier juist ook wel weer goed mee kunnen aanvullen.
    --
    Ik ga zometen nog proberen Lukes geschiedenis toe te voegen en morgen maak ik ook even zo'n indrukkenlijstje en ga ik proberen te werken aan mijn toekomstige vrouwelijke karakter van trito giorti, die al wel een fc heeft maar nog geen naam :')


    take risks

    Boh, dat zijn een hoop pagina's. :') Dus in plaats van ze terug te lezen waar ik op dit moment te moe voor ben ga ik gewoon nogmaals vragen of er iemand nog een relatie wil met Ashton - of mocht deze al aangegeven zijn.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Canagan schreef:
    Boh, dat zijn een hoop pagina's. :') Dus in plaats van ze terug te lezen waar ik op dit moment te moe voor ben ga ik gewoon nogmaals vragen of er iemand nog een relatie wil met Ashton - of mocht deze al aangegeven zijn.


    Ik heb Franklin voor je? c:


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Aemilin schreef:
    Ik ga morgen in het topic ook van die activiteiten veranderen zegmaar, zoals beach volleybal enzo!
    --
    @Raccoon: Damian en Luke slapen in hetzelfde hotel, maybe dat ze de kamer naast elkaar hebben en elkaar zo hebben leren kennen?

    @Poshlost: Misschien dat het dansen Michelle en Luke wel samen kan brengen! Ze slapen ook in hetzelfde hotel en maybe dat ze elkaar dan tijdens dansen ergens hebben ontmoet, en dat Luke Michelle ook probeert om wat van zijn stijl te leren, of andersom.

    @Sempre: Luke zal nooit twee verschillende mensen op 1 avond doen, maar wil, zeker in het begin, ook niet alles met 1 persoon doen. Wat bijvoorbeeld wel zou kunnen is dat hij de ene avond Sofia versierde en de andere Lydia, dat zou wat meer bij hem passen (:

    @SphinxX: Maybe Luke en Matthew? Luke probeerde ook nog goeie vrienden te zoeken in het resort, en matt lijkt me wel het type goede vriend. Ze zitten dan wel niet in hetzelfde hotel en hebben niet dezelfde eigenschappen, maar misschien dat ze elkaar hier juist ook wel weer goed mee kunnen aanvullen.
    --
    Ik ga zometen nog proberen Lukes geschiedenis toe te voegen en morgen maak ik ook even zo'n indrukkenlijstje en ga ik proberen te werken aan mijn toekomstige vrouwelijke karakter van trito giorti, die al wel een fc heeft maar nog geen naam :')


    Tegenpolen trekken elkaar aan :') En Matt heeft nog wel een mannelijke vriend nodig aangezien hij die nog niet heeft ^^ so yeah. Friends?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Tegenpolen trekken elkaar aan :') En Matt heeft nog wel een mannelijke vriend nodig aangezien hij die nog niet heeft ^^ so yeah. Friends?


    Yeaah allright :Y) en dan zien we wel wat voor vrienden ze worden :')


    take risks

    Panix schreef:
    (...)

    Ik heb Franklin voor je? c:


    Sure. ^^ Had je toevallig al een idee?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Aemilin schreef:
    (...)

    Yeaah allright :Y) en dan zien we wel wat voor vrienden ze worden :')


    Afschuwelijke vrienden. we shall see. Ik bedoel, zo verschillend zijn ze toch ook al weer niet van elkaar? Of wel?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Afschuwelijke vrienden. we shall see. Ik bedoel, zo verschillend zijn ze toch ook al weer niet van elkaar? Of wel?


    neee denk dat het qua karakter eigenlijk nog wel mee valt, ze zijn denkik alleen voor andere dingen naar het giorti beach gekomen :') Maar niet dat dat wat uitmaaakt, misschien komen ze elkaar wel gewoon ooit tegen tijdens de actviteiten ahahah

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 0:04 ]


    take risks

    Ik ben het ook eens met alle voorstellen ^^
    @Misschien kunnen we van Bethany en Ciara goeie vriendinnen maken ?