• Miami's Giorti Beach

    Giorti Beach
    Giorti Beach is een youth resort voor iedereen die interesse heeft in een vakantie met zon, zee, strand, sex, drugs, drank, discotheken en strandfeesten. Het resort bestaat uit drie, redelijk luxe hotels, aan de linker en rechter kant van het resort en in het midden. Hiervoor bevinden zich zwembaden.

    Giorti Beach bevat naast de hotels ook twee (winkel)paden. Naast het linker hotel bevindt zich een korte winkelstraat met winkels waar je onder andere strand en feestkleding kunt kopen, drank kunt kopen, souvenirs kunt kopen, noem maar op. Het rechterpad lijdt naar twee discotheken en drie cafés.
    De combinatie van hotels, zwembaden en winkelpaden maakt Giorti Beach al snel aantrekkelijk. Maar het punt wat echt de bezoekers trekt, is het stuk strand van Miami wat bij het resort zit (overigens afgezet, zodat het niet toegankelijk is voor niet-resort bezoekers). Dit strand bevat strandtenten en strandbarren. In de zee kan ook gezwommen worden.

    Giorti Beach is een youth resort (voor jongeren tussen de 16 en 25 jaar, onder de 21 is het niet mogelijk om drank te halen) voor alle party animals, maar toch ook weer voor de verschillende soorten mensen. Elk hotel heeft zijn eigen ding en komen andere soorten personen. Maar hierdoor is het resort wel toegankelijker voor een grotere groep mensen. Iedereen kan er vriendschappen en liefdes opbouwen, omdat mensen met dezelfde eigenschappen en karakter sneller voor dezelfde soort hotels zullen kiezen, dus sneller met elkaar in contact komen.

    Deze combinaties maken dat Giorti Beach op het moment in de top 5 staat van beste jeugd vakantie bestemmingen. Genoeg redenen om hier een bezoekje aan te gaan brengen en de vakantie van je leven te krijgen.

    Proto Giorti, Detero Giorti and Trito Giorti
    Hotelgasten
    Gasten van Proto Giorti
    • Ciara Ó Dubhghaill — Avalance — 1.3
    • Delia Rodante Zagorakis — Cicatrice — 1.2
    • Eleonora Arabella Peruzzi — ANTI — 1.5
    • Sofia Deimos — Sempre — 1.4
    • Bethany Caitlin Frice Sunrises — 1.4
    • Matthew Jean Harrisons — SphinxX — 1.4
    • Franklin Ricardo Velásquez — Panix — 1.4

    Gasten van Detero Giorti
    • gereserveerd voor sIoane
    • Ashton Leah Graclet — Canagan — 1.4
    • Damian Cyril Haynes — Raccoon — 1.4
    • Candice Øydis Lindström — Camhanaich — 1.3
    • Luke Cedric Connell — Aemilin — 1.4
    • Alexandru Vandici Dragos — ANTI — 1.3


    Gasten van Trito Giorti
    • Michelle Daina Graham — Poshlost — 1.4
    • Olivia 'Liv' Robinson — _AnneFleur_ — 1.3
    • Lydia Dyn-Gomez — Chikara — 1.4
    • gereserveerd voor Dalis (vrouw)
    • Kyra Grenville — Velaris — 1.4
    • Xavier Michel Charbonneau — Avalance — 1.5
    • Florence Da Sangallo — Tapette — 1.4
    • Christopher Kelani Montgomery — Camhanaich — 1.5
    • gereserveerd voor Aemilin
    • gereserveerd voor Cicatrice



    How to join Giorti Beach?
    Je kunt je bij deze RPG kun je je aanmelden op de gewone manier: laat hier een bericht achter met de informatie over jouw persoon. Reserveren mag, maar is niet verplicht.
    Het zou leuk zijn als je je rol zo uitgebreid mogelijk maakt. Zo weten anderen ook meer over jouw rol, en zelf vind je het waarschijnlijk ook fijn om veel informatie te weten over andere personen, zodat je er eventueel vrienden mee kunt worden.

    Benoem in ieder geval het volgende:
    • Naam
    • Leeftijd
    • Woonplaats en land
    • Gekozen hotel
    • Innerlijk
    • Uiterlijk (voeg eventueel foto's toe, dat geeft nog een iets duidelijker beeld)

    Om je rol uit te bereiden kun je het volgende er ook nog bij zetten, dit is niet verplicht:
    • Geschiedenis, familie en afkomst
    • Relaties die je met andere deelnemers hebt bedacht
    • Extra weetjes, zoals wat je persoon in het normale leven doet als werk, of je persoon liever naar een café of discotheek gaat ...

    Als je zelf nog meer dingen erbij wilt beschrijven, mag dat natuurlijk altijd!


    Rules
    • De huisregels van quizlet
    • Relaties en vriendschappen mogen afgesproken worden, maar werk ze al niet tot helemaal in de nopjes uit. Houd het open, zodat het nog redelijk spontaan blijft.
    • 16+ is toegestaan, benoem dit alleen wel even bovenaan je post.
    • Topics worden alleen door Milou (Aemilin) en Camilla (Camhanaich) gestart.
    • Als je bent begonnen aan een rol, en je toch wilt stoppen, schrijf je personage dan op een nette manier uit, laat hem niet zomaar wegvallen. Beschrijf dan dat je personage 'weg moet', o.i.d. .


    Extra
    • Er is geen maximum aantal personages dat je mag hebben. Houd er wel rekening mee dat je ze allemaal actief moet houden.
    • Dat je je personage actief moet houden, betekend niet dat je elke dag moet schrijven. Het gaat erom dat je niet veel langer dan een week niks schrijft.
    • Personages kunnen niet belangrijkere rollen hebben, iedereen is gelijk aan elkaar. Het is dus niet mogelijk dat een personage 'leider van die hotelvleugel' kan worden, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    • Personages kunnen in deze RPG niet ergens werken, ze kunnen dus geen barman o.i.d. worden, aangezien ze op vakantie zijn.
    • Giorti Beach was het idee van Milou, Camilla is degene die helpt met het uitwerken en extra ideeën toevoegen. Als je meer vragen hebt, kun je bij ons beide terecht.


    Topics
    rollentopic
    • speeltopic komt volgende week

    WE SHOULD FUCKING PARTY TOGEHTER.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 18:31 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Canagan schreef:
    Boh, dat zijn een hoop pagina's. :') Dus in plaats van ze terug te lezen waar ik op dit moment te moe voor ben ga ik gewoon nogmaals vragen of er iemand nog een relatie wil met Ashton - of mocht deze al aangegeven zijn.


    Ik heb Lydia?


    nothing like the rain, when you're in outer space

    Chikara schreef:
    (...)

    Ik heb Lydia?


    Hadden we al iets besproken, of nog niet ?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sunrises schreef:
    Ik ben het ook eens met alle voorstellen ^^
    @Misschien kunnen we van Bethany en Ciara goeie vriendinnen maken ?

    Ja, dat zie ik nog wel voor me!


    I promise you I will learn from my mistakes.

    Pfoe wat zijn er veel rollen zeg. Ik ben eigenlijk aan het twijfelen of ik nog wel meedoe, ze lijken allemaal zo veel op elkaar. (En eerlijk is eerlijk, ook mijn eigen personage is niet wat je erg origineel noemt). Dus ik denk dat ik of heel mijn eigen personage ga omgooien of mezelf ga uitschrijven want ik weet eigenlijk niet of dit zo wel gaat werken..

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 13:09 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Pfoe wat zijn er veel rollen zeg. Ik ben eigenlijk aan het twijfelen of ik nog wel meedoe, ze lijken allemaal zo veel op elkaar. (En eerlijk is eerlijk, ook mijn eigen personage is niet wat je erg origineel noemt). Dus ik denk dat ik of heel mijn eigen personage ga omgooien of mezelf ga uitschrijven want ik weet eigenlijk niet of dit zo wel gaat werken..


    You have to stay, pretty please?
    Al snap ik wel een beetje wat je bedoelt, met name dat er behoorlijk veel rollen zijn en dat weleens voor een rommeltje kán zorgen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Sempre schreef:
    Pfoe wat zijn er veel rollen zeg. Ik ben eigenlijk aan het twijfelen of ik nog wel meedoe, ze lijken allemaal zo veel op elkaar. (En eerlijk is eerlijk, ook mijn eigen personage is niet wat je erg origineel noemt). Dus ik denk dat ik of heel mijn eigen personage ga omgooien of mezelf ga uitschrijven want ik weet eigenlijk niet of dit zo wel gaat werken..


    Same ;x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    Pfoe wat zijn er veel rollen zeg. Ik ben eigenlijk aan het twijfelen of ik nog wel meedoe, ze lijken allemaal zo veel op elkaar. (En eerlijk is eerlijk, ook mijn eigen personage is niet wat je erg origineel noemt). Dus ik denk dat ik of heel mijn eigen personage ga omgooien of mezelf ga uitschrijven want ik weet eigenlijk niet of dit zo wel gaat werken..


    Ik snap wel wat je bedoelt, maar goed, iedereen die een beetje een normale rol wil krijgt al snel dat ze op elkaar gaan lijken. Maar goed, je kunt het ook positief inzien: zo zijn er wel mensen die goed bij jou persoon passen, dus waar je maybe contact mee kan krijgen. En het is een heel groot resort, dus behalve de mensen die meedoen zijn er, logisch gezien, nog veel meer mensen ofc. Je hoeft ook niet iedereen te kennen die meedoet (:


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    Ik snap wel wat je bedoelt, maar goed, iedereen die een beetje een normale rol wil krijgt al snel dat ze op elkaar gaan lijken. Maar goed, je kunt het ook positief inzien: zo zijn er wel mensen die goed bij jou persoon passen, dus waar je maybe contact mee kan krijgen. En het is een heel groot resort, dus behalve de mensen die meedoen zijn er, logisch gezien, nog veel meer mensen ofc. Je hoeft ook niet iedereen te kennen die meedoet (:


    Dat van de rollen begrijp ik, dat gebeurt nu eenmaal, maar dat is opzich wel jammer. Ik denk alleen dat je met deze hoeveelheid aan rollen je vooral gaat krijgen dat veel mensen het gevoel hebben dat ze er buiten vallen of geen aansluiting kunnen vinden. Althans, dat is hoe ik zulke RPG's vaak ervaar want het is nu al lastig om het topic bij te houden en ertussen te komen.

    Ik weet nog niet wat ik ga doen, ik vind het idee van het RPG echt heel leuk, maar ik heb er gewoon wat twijfels bij.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik vind het persoonlijk zelf vaak nogal saai als veel personages op elkaar lijken + mensen hoeven echt niet hetzelfde te zijn, om vrienden te zijn of om met elkaar om te gaan :')


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sempre schreef:
    (...)

    Dat van de rollen begrijp ik, dat gebeurt nu eenmaal, maar dat is opzich wel jammer. Ik denk alleen dat je met deze hoeveelheid aan rollen je vooral gaat krijgen dat veel mensen het gevoel hebben dat ze er buiten vallen of geen aansluiting kunnen vinden. Althans, dat is hoe ik zulke RPG's vaak ervaar want het is nu al lastig om het topic bij te houden en ertussen te komen.

    Ik weet nog niet wat ik ga doen, ik vind het idee van het RPG echt heel leuk, maar ik heb er gewoon wat twijfels bij.


    Ik doe zelf nog niet echt heel lang aan rpg'en (twee weken, oeps) en heb er dan ook nog niet echt ervaring mee. Maar als het werkelijk zo is dat mensen dat gevoel gaan krijgen, ga ik even met camilla overleggen om een stop op de rollen te gooien, zodat het niet te druk wordt (:


    take risks

    Velaris schreef:
    Ik vind het persoonlijk zelf vaak nogal saai als veel personages op elkaar lijken + mensen hoeven echt niet hetzelfde te zijn, om vrienden te zijn of om met elkaar om te gaan :')


    Neee da klopt, maar ik kan ook moeilijk gaan zeggen van: 'maak je rol anders dan anderen', wat soms moeilijker gezegd is dan gedaan, aangezien mensen vaak een vriendelijk persoon willen en je dan snel dezelfde soort eigenschappen krijgt enzoo. Maar oke, op andere raakvlakken zouden ze wel wat meer van elkaar kunnen verschillen om het wat leuker te maken


    take risks

    Ik denk dat als er nu gewoon een stop komt op vrouwelijke personages (die zijn er volgens mij in overvloed, haha!) dat het wel goed komt (:


    tya

    Poshlost schreef:
    Ik denk dat als er nu gewoon een stop komt op vrouwelijke personages (die zijn er volgens mij in overvloed, haha!) dat het wel goed komt (:


    Jaa, dit gaan we waarschijnlijk nu ook doen, haha (: , aangezien er nog wel wat mannen bij zouden kunnen
    --
    Cadi Victoire Whelan is nu bijna klaar, de meeste informatie heb ik nu in ieder geval, ga nu bezig met het lijstje van haar en luke (:


    take risks

    Ik heb Sofia laten vallen en Niamh aangemaakt. Alle besproken relaties voor Sofia komen dus ook te vervallen en in plaats daarvan ben ik op zoek naar relaties voor Niamh!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    Ik heb Sofia laten vallen en Niamh aangemaakt. Alle besproken relaties voor Sofia komen dus ook te vervallen en in plaats daarvan ben ik op zoek naar relaties voor Niamh!

    Ik heb mede-Hawaiiaan Christopher en Candice?


    Up with the sun. Gone with the wind.