• Miami's Giorti Beach

    Giorti Beach
    Giorti Beach is een youth resort voor iedereen die interesse heeft in een vakantie met zon, zee, strand, sex, drugs, drank, discotheken en strandfeesten. Het resort bestaat uit drie, redelijk luxe hotels, aan de linker en rechter kant van het resort en in het midden. Hiervoor bevinden zich zwembaden.

    Giorti Beach bevat naast de hotels ook twee (winkel)paden. Naast het linker hotel bevindt zich een korte winkelstraat met winkels waar je onder andere strand en feestkleding kunt kopen, drank kunt kopen, souvenirs kunt kopen, noem maar op. Het rechterpad lijdt naar twee discotheken en drie cafés.
    De combinatie van hotels, zwembaden en winkelpaden maakt Giorti Beach al snel aantrekkelijk. Maar het punt wat echt de bezoekers trekt, is het stuk strand van Miami wat bij het resort zit (overigens afgezet, zodat het niet toegankelijk is voor niet-resort bezoekers). Dit strand bevat strandtenten en strandbarren. In de zee kan ook gezwommen worden.

    Giorti Beach is een youth resort (voor jongeren tussen de 16 en 25 jaar, onder de 21 is het niet mogelijk om drank te halen) voor alle party animals, maar toch ook weer voor de verschillende soorten mensen. Elk hotel heeft zijn eigen ding en komen andere soorten personen. Maar hierdoor is het resort wel toegankelijker voor een grotere groep mensen. Iedereen kan er vriendschappen en liefdes opbouwen, omdat mensen met dezelfde eigenschappen en karakter sneller voor dezelfde soort hotels zullen kiezen, dus sneller met elkaar in contact komen.

    Deze combinaties maken dat Giorti Beach op het moment in de top 5 staat van beste jeugd vakantie bestemmingen. Genoeg redenen om hier een bezoekje aan te gaan brengen en de vakantie van je leven te krijgen.

    Proto Giorti, Detero Giorti and Trito Giorti
    Hotelgasten
    Gasten van Proto Giorti
    • Ciara Ó Dubhghaill — Avalance — 1.3
    • Delia Rodante Zagorakis — Cicatrice — 1.2
    • Eleonora Arabella Peruzzi — ANTI — 1.5
    • Sofia Deimos — Sempre — 1.4
    • Bethany Caitlin Frice Sunrises — 1.4
    • Matthew Jean Harrisons — SphinxX — 1.4
    • Franklin Ricardo Velásquez — Panix — 1.4

    Gasten van Detero Giorti
    • gereserveerd voor sIoane
    • Ashton Leah Graclet — Canagan — 1.4
    • Damian Cyril Haynes — Raccoon — 1.4
    • Candice Øydis Lindström — Camhanaich — 1.3
    • Luke Cedric Connell — Aemilin — 1.4
    • Alexandru Vandici Dragos — ANTI — 1.3


    Gasten van Trito Giorti
    • Michelle Daina Graham — Poshlost — 1.4
    • Olivia 'Liv' Robinson — _AnneFleur_ — 1.3
    • Lydia Dyn-Gomez — Chikara — 1.4
    • gereserveerd voor Dalis (vrouw)
    • Kyra Grenville — Velaris — 1.4
    • Xavier Michel Charbonneau — Avalance — 1.5
    • Florence Da Sangallo — Tapette — 1.4
    • Christopher Kelani Montgomery — Camhanaich — 1.5
    • gereserveerd voor Aemilin
    • gereserveerd voor Cicatrice



    How to join Giorti Beach?
    Je kunt je bij deze RPG kun je je aanmelden op de gewone manier: laat hier een bericht achter met de informatie over jouw persoon. Reserveren mag, maar is niet verplicht.
    Het zou leuk zijn als je je rol zo uitgebreid mogelijk maakt. Zo weten anderen ook meer over jouw rol, en zelf vind je het waarschijnlijk ook fijn om veel informatie te weten over andere personen, zodat je er eventueel vrienden mee kunt worden.

    Benoem in ieder geval het volgende:
    • Naam
    • Leeftijd
    • Woonplaats en land
    • Gekozen hotel
    • Innerlijk
    • Uiterlijk (voeg eventueel foto's toe, dat geeft nog een iets duidelijker beeld)

    Om je rol uit te bereiden kun je het volgende er ook nog bij zetten, dit is niet verplicht:
    • Geschiedenis, familie en afkomst
    • Relaties die je met andere deelnemers hebt bedacht
    • Extra weetjes, zoals wat je persoon in het normale leven doet als werk, of je persoon liever naar een café of discotheek gaat ...

    Als je zelf nog meer dingen erbij wilt beschrijven, mag dat natuurlijk altijd!


    Rules
    • De huisregels van quizlet
    • Relaties en vriendschappen mogen afgesproken worden, maar werk ze al niet tot helemaal in de nopjes uit. Houd het open, zodat het nog redelijk spontaan blijft.
    • 16+ is toegestaan, benoem dit alleen wel even bovenaan je post.
    • Topics worden alleen door Milou (Aemilin) en Camilla (Camhanaich) gestart.
    • Als je bent begonnen aan een rol, en je toch wilt stoppen, schrijf je personage dan op een nette manier uit, laat hem niet zomaar wegvallen. Beschrijf dan dat je personage 'weg moet', o.i.d. .


    Extra
    • Er is geen maximum aantal personages dat je mag hebben. Houd er wel rekening mee dat je ze allemaal actief moet houden.
    • Dat je je personage actief moet houden, betekend niet dat je elke dag moet schrijven. Het gaat erom dat je niet veel langer dan een week niks schrijft.
    • Personages kunnen niet belangrijkere rollen hebben, iedereen is gelijk aan elkaar. Het is dus niet mogelijk dat een personage 'leider van die hotelvleugel' kan worden, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    • Personages kunnen in deze RPG niet ergens werken, ze kunnen dus geen barman o.i.d. worden, aangezien ze op vakantie zijn.
    • Giorti Beach was het idee van Milou, Camilla is degene die helpt met het uitwerken en extra ideeën toevoegen. Als je meer vragen hebt, kun je bij ons beide terecht.


    Topics
    • rollentopic
    • speeltopic komt volgende week

    WE SHOULD FUCKING PARTY TOGEHTER.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 18:31 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Sempre schreef:
    Ik heb Sofia laten vallen en Niamh aangemaakt. Alle besproken relaties voor Sofia komen dus ook te vervallen en in plaats daarvan ben ik op zoek naar relaties voor Niamh!


    Ik heb eventueel Ashton, mocht je willen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Ik heb mede-Hawaiiaan Christopher en Candice?

    Misschien dat Christopher en Niamh elkaar van vroeger kennen.. En Candice houdt van surfen dus ik gok dat ze elkaar daar wel tegen komen? Ik weet alleen niet in hoevere het tussen die twee zal klikken haha.

    Canagan schreef:
    (...)
    Ik heb eventueel Ashton, mocht je willen.

    Ik denk eigenlijk niet dat Ashton en Niamh snel met elkaar in contact zullen komen als ik zo kijk zie ik namelijk niet direct wat raakvlakken..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Aemilin schreef:
    (...)

    Neee da klopt, maar ik kan ook moeilijk gaan zeggen van: 'maak je rol anders dan anderen', wat soms moeilijker gezegd is dan gedaan, aangezien mensen vaak een vriendelijk persoon willen en je dan snel dezelfde soort eigenschappen krijgt enzoo. Maar oke, op andere raakvlakken zouden ze wel wat meer van elkaar kunnen verschillen om het wat leuker te maken


    Ik wil anders wel een tweede rol maken, een rustige tikkeltje vervelende jongen ? (;


    chaos makes the muse

    Sempre schreef:
    (...)
    Ik denk eigenlijk niet dat Ashton en Niamh snel met elkaar in contact zullen komen als ik zo kijk zie ik namelijk niet direct wat raakvlakken..

    Nou ja, dat ligt er een beetje aan van welk eiland ze komt. Het lijkt me best leuk als ze elkaar eventueel al kennen. Watbetreft Candice denk ik wel dat ze elkaar tegenkomen met surfen aangezien het haar grootste passie is, het ligt eraan hoe snel ze door iets geraakt is rond haar.


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Nou ja, dat ligt er een beetje aan van welk eiland ze komt. Het lijkt me best leuk als ze elkaar eventueel al kennen. Watbetreft Candice denk ik wel dat ze elkaar tegenkomen met surfen aangezien het haar grootste passie is, het ligt eraan hoe snel ze door iets geraakt is rond haar.
    '

    Ja, precies. Ik heb het nog niet echt gespecificeerd maar ik dacht zelf aan Maui, maar ik kan het ook veranderen naar het eiland waar Christopher vandaan komt, als dat het wat leuker maakt. En inderdaad, Candice zal ze daar wel tegenkomen. Niamh is opzich best emotioneel maar dat heeft niet te maken met opmerkingen die op haar persoon gericht zijn maar meer om haar normen en waarden.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    _AnneFleur_ schreef:
    (...)

    Ik wil anders wel een tweede rol maken, een rustige tikkeltje vervelende jongen ? (;


    Als je dat leuk vindt, heel graag (; , detero giorti verwacht ik? ;') :Y)


    take risks

    Aemilin schreef:
    (...)

    Als je dat leuk vindt, heel graag (; , detero giorti verwacht ik? ;') :Y)


    Is goed! Ik maak hem vandaag of morgen. (:


    chaos makes the muse

    Indruklijstje Luke Cedric Connell


    Delia Rodante Zagorakis: Ik zie geen reden waarom ze haat aan elkaar zouden hebben, maar ook niet snel een vriendschap opbloeien. Maybe dat ze elkaar gewoon vaag kennen omdat ze aan dezelfde activiteit meededen, of gewoon niet :')

    Candice Øydis Lindström: Candice zou wel Lukes type kunnen zijn voor in een discotheek, zegmaar, voor 1 of meer avonden. Of Luke haar ooit volledig zal vertrouwen, idk, maar ze zouden wel vrienden kunnen worden i think so.

    Alexandru Vandici Dragos
    : Alexandru en Luke slapen in hetzelfde hotel. Of ze verder veel contact met elkaar zullen hebben, geen idee, maar misschien dat ze elkaar kennen omdat ze de kamer naast elkaar hebben en een keer samen teruggingen van een feestje?

    Ciara Ó Dubhghaill: Luke zal zeker geen haat aan haar hebben, maar ik denk ook niet dat die twee goed samen door een deur gaan, aangezien Luke even als voorbeeld) juist wel van spontane en impulsieve beslissingen is en Ciara niet.

    Olivia Robinson: Luke en Olivia zitten niet in hetzelfde hotel, maar ik zie geen redenen waarom het geen vrienden zouden kunnen zijn. Ze zijn wel redelijk voor dezelfde redenen (als ik het goed heb) naar giorti gekomen, om even geen gezeur te hebben. Maybe dat ze elkaar ergens bij het inslaan van spullen o.id. hebben ontmoet?

    Michelle Daina Graham
    : Omdat ze beiden een passie hebben voor dansen, ook al is het een ander soort, denk ik dat dit wel kan leiden tot een vriendschap.

    Damian Cyril Haynes: Damian en Luke delen wel redelijk hetzelfde karakter. Maybe dat ze vrienden kunnen zijn?

    Florence DaSangallo: Ik zie geen reden tot vrienschap, maar ook zeker geen reden tot haat tussen luke en florence. Misschien dat ze elkaar gewoon niet kennen?

    Lydia Dyn-Gomez: Lydia en Luke delen wel redelijk hetzelfde karakter. Maybe dat dit een vrienschap kan worden, of juist niet, dat het daarom botst? Idk wat leuk is haahah

    Kyra Grenville: Ik denk dat Luke en Kyra zeker voor een avond in een disco goed door 1 bocht gaan, maar idk of iets meer ook kan, ik weet niet of een vriendschap zo goed werkt tussen hen.

    Matthew Jean Harrisons: Matthew en Luke zijn vrienden, meer is nog niet bekend hahaha

    Ashton Leah Graclet: Ik denk dat Luke en Ashton het wel redelijk met elkaar kunnen vinden. Wellicht dat ze ook vrienden kunnen worden, ik weet niet hoe Ashton over Luke denkt :')

    Bethany Caitlin Frice: Luke en Bethany zullen elkaar niet vanuit het hotel kennen, maar Bethany is wel het type waar Luke een crush op zou kunnen krijgen, aangezien hij in dat geval niet van zeer drukke mensen houdt, en voor mijn gevoel is Bethany niet erg druk. Ik weet alleen niet hoe jij hierover denkt en of bethany het dan weet of niet :')

    Franklin Ricardo Velásquez: Ik zie niet zo snel dat Luke en Franklin met elkaar omgaan. Maybe dat ze elkaar slechts een paar keer voorbij hebben zien lopen en gewoon weten wie de ander is, maar niet echt een mening over elkaar hebben?

    Xavier Michel Charbonneau: Ik heb werkelijk geen idee, volgensmij is alles mogelijk tussen die twee, en ik weet niet wat voor relaties jij nog zoekt voor Xavier :')

    Christopher Kelani Montgomery: Maybe gewone of zeer goeie vrienden? ehhe #camiloi

    Eleonora Arabella Peruzzi
    : Bij Eleonora heb ik eigenlijk ook geen idee :')

    Charlotte Chloe Desserano
    : Luke en Charlotte hebben redelijk hetzelfde karakter. Wellicht dat ze aan dezelfde activiteiten meedoen en vaak bij elkaar inzitten?

    Niamh Keahi: Ik heb geeeen idee, misschien heb jij ideeen?


    Voor zover ik weet ben ik niemand vergeten :')

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 16:42 ]


    take risks

    MT! Ik heb Jordyn ook gepost, dus zij staat ook zo goed als open voor relaties. Laat dan ook gelijk even weten waar je eventueel aan zat te denken, als je wilt. :Y)


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Indrukkenlijstje Michelle Diana Graham

    « DELIA RODANTE ZAGORAKIS »
    Michelle zou haar zeker respecteren vanwege haar baan in het leger, en ze zou haar waarschijnlijk uit haar schulp proberen te trekken gezien ze nogal gesloten is.
    « ALEXANDRU VANDICI DRAGOS »
    Ik denk dat Michelle en Alexandru het wel kunnen vinden, beide zijn ze creatief en nemen ze geen blad voor hun mond, en ze houden beiden wel van een challenge, lijkt me.
    « CIARA Ó DUBHGHAILL »
    Michelle en Ciara verschillen nogal erg, maar ik denk wel dat ze het wel kunnen vinden. Als Michelle eens rust nodig heeft, zal ze misschien naar Ciara komen.
    « LUKE CEDRIC CONNELL »
    Beiden hebben ze wel een passie voor dansen, hoewel verschillende stijlen. Ze dansen graag samen en leren graag van elkaars ‘‘stijlen’’.
    « FLORENCE DA SANGALLO »
    Ik denk dat Florence ietwat te jong en te lief is voor Michelle, maar ze zal haar zeker niet buitensluiten.
    « LYDIA DYN-GOMEZ »
    Ik denk dat Michelle en Lydia elkaar wel zouden mogen, beiden zijn ze avontuurlijk en impulsief en ik zie de twee nog wel samen in de problemen komen, haha.
    « MATTHEW JEAN HARRISONS »
    Ik denk dat, vanwege zijn woedeuitbarstingen, Michelle zich om hem zal bekommeren, en hem misschien proberen te helpen ondanks dat het nutteloos is.
    « ASHTON LEAH GRACLET »
    Ik zie de twee wel overeen komen (: Ze komen wel overeen qua karakter en misschien kunnen ze elkaar zijn tegengekomen bij een rondje joggen 's ochtends?
    « BETHANY CAITLIN FRICE »
    Ze is misschien een beetje te naïef voor haar, maar ze zou haar wel een lieverd kunnen vinden. Misschien is ze wel een slechte invloed (;
    « FRANKLIN RICARDO VELÁSQUEZ »
    Ze zal hem waarschijnlijk een beetje te stil vinden voor haar liking, maar ze zal die stilte wel opvullen met haar eigen gezwets. Ik denk dat ze wel overeen kunnen komen.
    « XAVIER MICHEL CHARBONNEAU »
    Het feit dat hij snel dingen opgeeft zal ze niet kunnen waarderen, dat neemt niet weg dat zehet niet kunnen vinden. Beiden zijn ze muziekliefhebbers en ze zal zijn accent waarschijnlijk enig vinden.
    « CHRISTOPHER KELANI MONTGOMERY »
    Michelle en Christopher komen elkaar vaker tegen in Trito, Michelle vindt hem ontzettend interessant omdat hij toch anders is dan andere jongens.
    « ELEONORA ARABELLA PERUZZI »
    TBA
    « CHARLOTTE CHLOE DESSERANO »
    TBA
    « CADI VICTOIRE WHELAN »
    Ik denk dat Cadi en Michelle het wel kunenn vinden. Ze zijn beide niet op hun mondje gevallen en houden van sporten. Misschien kunnen ze dat eens samen doen?
    « NIAMH KEAHI »
    Ik zie Niamh en Michelle wel goede vrienden worden. Michelle zal haar af en toe misschien een beetje té dromerig vinden, maar voor zover ik zie hebben ze dezelfde interesses. En of course, houdt Michelle ook van reggea.
    « JORDYN CASSANDRA NORWOOD »
    Ik denk niet dat ze overweg kunnen. Het pessimisme van Jordyn zou haar te veel tegenstaan.


    Italic is zeker. Ik heb hem even volledig bijgewerkt (: Ik hoop dat ik niemand ben vergeten! Ik heb even de reacties/indrukken nagelezen en heb ze hierin aangepast!


    tya

    Je vergeet olivia (:


    chaos makes the muse

    _AnneFleur_ schreef:
    Je vergeet olivia (:

    Oh lol (': of course. Sorry!


    tya

    Poshlost schreef:
    (...)
    Oh lol (': of course. Sorry!


    Haha maakt niet uit


    chaos makes the muse

    Dat van Luke en Michelle was al zeker, maar ik vind het sporten van Cadi en Michelle ook een goed & leuk ideee!


    take risks

    Poshlost schreef:
    Indrukkenlijstje Michelle Diana Graham

    « DELIA RODANTE ZAGORAKIS »
    Michelle zou haar zeker respecteren vanwege haar baan in het leger, en ze zou haar waarschijnlijk uit haar schulp proberen te trekken gezien ze nogal gesloten is.
    « ALEXANDRU VANDICI DRAGOS »
    Ik denk dat Michelle en Alexandru het wel kunnen vinden, beide zijn ze creatief en nemen ze geen blad voor hun mond, en ze houden beiden wel van een challenge, lijkt me.
    « CIARA Ó DUBHGHAILL »
    Michelle en Ciara verschillen nogal erg, maar ik denk wel dat ze het wel kunnen vinden. Als Michelle eens rust nodig heeft, zal ze misschien naar Ciara komen.
    « LUKE CEDRIC CONNELL »
    Beiden hebben ze wel een passie voor dansen, hoewel verschillende stijlen. Ze dansen graag samen en leren graag van elkaars ‘‘stijlen’’.
    « FLORENCE DA SANGALLO »
    Ik denk dat Florence ietwat te jong en te lief is voor Michelle, maar ze zal haar zeker niet buitensluiten.
    « LYDIA DYN-GOMEZ »
    Ik denk dat Michelle en Lydia elkaar wel zouden mogen, beiden zijn ze avontuurlijk en impulsief en ik zie de twee nog wel samen in de problemen komen, haha.
    « MATTHEW JEAN HARRISONS »
    Ik denk dat, vanwege zijn woedeuitbarstingen, Michelle zich om hem zal bekommeren, en hem misschien proberen te helpen ondanks dat het nutteloos is.
    « ASHTON LEAH GRACLET »
    Ik zie de twee wel overeen komen (: Ze komen wel overeen qua karakter en misschien kunnen ze elkaar zijn tegengekomen bij een rondje joggen 's ochtends?
    « BETHANY CAITLIN FRICE »
    Ze is misschien een beetje te naïef voor haar, maar ze zou haar wel een lieverd kunnen vinden. Misschien is ze wel een slechte invloed (;
    « FRANKLIN RICARDO VELÁSQUEZ »
    Ze zal hem waarschijnlijk een beetje te stil vinden voor haar liking, maar ze zal die stilte wel opvullen met haar eigen gezwets. Ik denk dat ze wel overeen kunnen komen.
    « XAVIER MICHEL CHARBONNEAU »
    Het feit dat hij snel dingen opgeeft zal ze niet kunnen waarderen, dat neemt niet weg dat zehet niet kunnen vinden. Beiden zijn ze muziekliefhebbers en ze zal zijn accent waarschijnlijk enig vinden.
    « CHRISTOPHER KELANI MONTGOMERY »
    Michelle en Christopher komen elkaar vaker tegen in Trito, Michelle vindt hem ontzettend interessant omdat hij toch anders is dan andere jongens.
    « ELEONORA ARABELLA PERUZZI »
    TBA
    « CHARLOTTE CHLOE DESSERANO »
    TBA
    « CADI VICTOIRE WHELAN »
    Ik denk dat Cadi en Michelle het wel kunenn vinden. Ze zijn beide niet op hun mondje gevallen en houden van sporten. Misschien kunnen ze dat eens samen doen?
    « NIAMH KEAHI »
    Ik zie Niamh en Michelle wel goede vrienden worden. Michelle zal haar af en toe misschien een beetje té dromerig vinden, maar voor zover ik zie hebben ze dezelfde interesses. En of course, houdt Michelle ook van reggea.
    « JORDYN CASSANDRA NORWOOD »
    Ik denk niet dat ze overweg kunnen. Het pessimisme van Jordyn zou haar te veel tegenstaan.


    Italic is zeker. Ik heb hem even volledig bijgewerkt (: Ik hoop dat ik niemand ben vergeten! Ik heb even de reacties/indrukken nagelezen en heb ze hierin aangepast!


    Misschien kunnen Michelle en Lydia vriendinnen zijn? Ook omdat ze elkaar vaak zien aangezien ze in hetzelfde hotel verblijven.


    nothing like the rain, when you're in outer space