• Miami's Giorti Beach

    Giorti Beach
    Giorti Beach is een youth resort voor iedereen die interesse heeft in een vakantie met zon, zee, strand, sex, drugs, drank, discotheken en strandfeesten. Het resort bestaat uit drie, redelijk luxe hotels, aan de linker en rechter kant van het resort en in het midden. Hiervoor bevinden zich zwembaden.

    Giorti Beach bevat naast de hotels ook twee (winkel)paden. Naast het linker hotel bevindt zich een korte winkelstraat met winkels waar je onder andere strand en feestkleding kunt kopen, drank kunt kopen, souvenirs kunt kopen, noem maar op. Het rechterpad lijdt naar twee discotheken en drie cafés.
    De combinatie van hotels, zwembaden en winkelpaden maakt Giorti Beach al snel aantrekkelijk. Maar het punt wat echt de bezoekers trekt, is het stuk strand van Miami wat bij het resort zit (overigens afgezet, zodat het niet toegankelijk is voor niet-resort bezoekers). Dit strand bevat strandtenten en strandbarren. In de zee kan ook gezwommen worden.

    Giorti Beach is een youth resort (voor jongeren tussen de 16 en 25 jaar, onder de 21 is het niet mogelijk om drank te halen) voor alle party animals, maar toch ook weer voor de verschillende soorten mensen. Elk hotel heeft zijn eigen ding en komen andere soorten personen. Maar hierdoor is het resort wel toegankelijker voor een grotere groep mensen. Iedereen kan er vriendschappen en liefdes opbouwen, omdat mensen met dezelfde eigenschappen en karakter sneller voor dezelfde soort hotels zullen kiezen, dus sneller met elkaar in contact komen.

    Deze combinaties maken dat Giorti Beach op het moment in de top 5 staat van beste jeugd vakantie bestemmingen. Genoeg redenen om hier een bezoekje aan te gaan brengen en de vakantie van je leven te krijgen.

    Proto Giorti, Detero Giorti and Trito Giorti
    Hotelgasten
    Gasten van Proto Giorti
    • Ciara Ó Dubhghaill — Avalance — 1.3
    • Delia Rodante Zagorakis — Cicatrice — 1.2
    • Eleonora Arabella Peruzzi — ANTI — 1.5
    • Sofia Deimos — Sempre — 1.4
    • Bethany Caitlin Frice Sunrises — 1.4
    • Matthew Jean Harrisons — SphinxX — 1.4
    • Franklin Ricardo Velásquez — Panix — 1.4

    Gasten van Detero Giorti
    • gereserveerd voor sIoane
    • Ashton Leah Graclet — Canagan — 1.4
    • Damian Cyril Haynes — Raccoon — 1.4
    • Candice Øydis Lindström — Camhanaich — 1.3
    • Luke Cedric Connell — Aemilin — 1.4
    • Alexandru Vandici Dragos — ANTI — 1.3


    Gasten van Trito Giorti
    • Michelle Daina Graham — Poshlost — 1.4
    • Olivia 'Liv' Robinson — _AnneFleur_ — 1.3
    • Lydia Dyn-Gomez — Chikara — 1.4
    • gereserveerd voor Dalis (vrouw)
    • Kyra Grenville — Velaris — 1.4
    • Xavier Michel Charbonneau — Avalance — 1.5
    • Florence Da Sangallo — Tapette — 1.4
    • Christopher Kelani Montgomery — Camhanaich — 1.5
    • gereserveerd voor Aemilin
    • gereserveerd voor Cicatrice



    How to join Giorti Beach?
    Je kunt je bij deze RPG kun je je aanmelden op de gewone manier: laat hier een bericht achter met de informatie over jouw persoon. Reserveren mag, maar is niet verplicht.
    Het zou leuk zijn als je je rol zo uitgebreid mogelijk maakt. Zo weten anderen ook meer over jouw rol, en zelf vind je het waarschijnlijk ook fijn om veel informatie te weten over andere personen, zodat je er eventueel vrienden mee kunt worden.

    Benoem in ieder geval het volgende:
    • Naam
    • Leeftijd
    • Woonplaats en land
    • Gekozen hotel
    • Innerlijk
    • Uiterlijk (voeg eventueel foto's toe, dat geeft nog een iets duidelijker beeld)

    Om je rol uit te bereiden kun je het volgende er ook nog bij zetten, dit is niet verplicht:
    • Geschiedenis, familie en afkomst
    • Relaties die je met andere deelnemers hebt bedacht
    • Extra weetjes, zoals wat je persoon in het normale leven doet als werk, of je persoon liever naar een café of discotheek gaat ...

    Als je zelf nog meer dingen erbij wilt beschrijven, mag dat natuurlijk altijd!


    Rules
    • De huisregels van quizlet
    • Relaties en vriendschappen mogen afgesproken worden, maar werk ze al niet tot helemaal in de nopjes uit. Houd het open, zodat het nog redelijk spontaan blijft.
    • 16+ is toegestaan, benoem dit alleen wel even bovenaan je post.
    • Topics worden alleen door Milou (Aemilin) en Camilla (Camhanaich) gestart.
    • Als je bent begonnen aan een rol, en je toch wilt stoppen, schrijf je personage dan op een nette manier uit, laat hem niet zomaar wegvallen. Beschrijf dan dat je personage 'weg moet', o.i.d. .


    Extra
    • Er is geen maximum aantal personages dat je mag hebben. Houd er wel rekening mee dat je ze allemaal actief moet houden.
    • Dat je je personage actief moet houden, betekend niet dat je elke dag moet schrijven. Het gaat erom dat je niet veel langer dan een week niks schrijft.
    • Personages kunnen niet belangrijkere rollen hebben, iedereen is gelijk aan elkaar. Het is dus niet mogelijk dat een personage 'leider van die hotelvleugel' kan worden, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    • Personages kunnen in deze RPG niet ergens werken, ze kunnen dus geen barman o.i.d. worden, aangezien ze op vakantie zijn.
    • Giorti Beach was het idee van Milou, Camilla is degene die helpt met het uitwerken en extra ideeën toevoegen. Als je meer vragen hebt, kun je bij ons beide terecht.


    Topics
    rollentopic
    • speeltopic komt volgende week

    WE SHOULD FUCKING PARTY TOGEHTER.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 18:31 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Raccoon schreef:
    Damian is ook open voor Relaties!


    Maybe dat Damian en Luke vrienden worden?


    take risks

    Raccoon schreef:
    Damian is ook open voor Relaties!

    Ik heb Candice en Christopher voor hem ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Raccoon schreef:
    Damian is ook open voor Relaties!


    Ik heb Sofia voor hem!


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Hehe, same. Christopher is echt een prachtige naam. Dat is leuk, hij zal haar ook interessant vinden omdat ze een mooie vrouw is en omdat ze schildert. Hij houdt zelf ook erg van kunst, en is fotograaf.

    @SphinxX, het strand lijkt me leuker aangezien Candice er praktisch woont ^^


    Haha okey, dan ontmoeten ze wel bij het strand en raken daarna wel goed bevriend met elkaar ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Delia. De karakters van Delia en Olivia verschillen erg van elkaar. Olivia heeft respect voor het beroep dat Delia heeft, zelf zou ze het nooit durven.

    Candice. Net als Candice zal Olivia veel op het strand te vinden zijn, hier kunnen de twee misschien aan de praat raken??

    Alexandru. Ik heb geen idee behalve dat Olivia hem interessant kan vinden.

    Ciara. Misschien dat Olivia haar een beetje probeert te pushen nieuwe dingen uit te proberen/nieuwe avonturen aan te gaan?

    Michelle. Michelle en Olivia verblijven beide in hetzelfde hotel en studeren allebei journalistiek, misschien een goede vriendschap?

    Damian. ?

    Luke. Luke en Olivia hebben hier en daar wat overeenkomsten in karakter, ?

    Florence. Olivia denkt dat het een heel aardig meisje is, maar zal niet echt met haar omgaan door het leeftijdsverschil.

    Sofia. Ik weet het niet echt, misschien kan Sofia haar wat over Spanje vertellen idk

    Lydia. Ook hier weet ik het niet

    Kyra. Ik denk dat de twee het samen wel goed kunnen vinden.

    Mattew.

    Ashton.

    Bethany.

    Franklin.

    Xavier.

    Christopher

    Eleonora.


    Dit is het begin, als iemand ideeën heeft hoor ik het graag want ik ben hier echt slecht in....
    in ieder geval maak ik hem vanavond of morgen af.


    chaos makes the muse

    Matthew staat nog open voor relaties (: vrienden mag altijd, maar ook een haat-relatie of een crush ^^ Matty heeft tot nu toe twee vrouwelijke vrienden.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aemilin schreef:
    (...)

    Maybe dat Damian en Luke vrienden worden?


    Is goed! :3

    @Camhanaich en @ Sempre

    Ik denk dat Damian hen ook wel zal mogen, hebben jullie misschien een voorstel? :3

    (ik ben namelijk niet goed met relaties verzinnen )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha okey, dan ontmoeten ze wel bij het strand en raken daarna wel goed bevriend met elkaar ^^

    Klinkt helemaal goed! Ik heb ook nog Christopher voor hem c:

    @_AnneFleur_, dat voor Olivia en Candice is goed, dan babbelen ze wel op het strand.

    Ik maak anders dan ook wel zo'n lijstje voor Candice en Christopher ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ohhh dan kunnen ze samen gaan wandelen en schilderen en tekenen. Cutee. Ze zitten alleen niet in hetzelfde hotel geloof ik, maar misschien kunnen we doen dat ze elkaar hebben leren kennen bij een expositie die ergens was georganiseerd en dat ze sindsdien veel met elkaar optrekken? Ik denk namelijk wel dat er een instant klik tussen de twee zou kunnen zijn.


    Ja, dat is wel een leuk idee. c: Doen we!


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Ik heb Kyra's innerlijk even een stukje uitgeschreven ^^.

    Ik zoek eigenlijk sowieso iemand voor haar die ook nog wel een beetje actief wilt blijven tijdens de vakantie, en niet enkel op het strand wilt liggen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Camhanaich schreef:
    (...)
    Klinkt helemaal goed! Ik heb ook nog Christopher voor hem c:

    @_AnneFleur_, dat voor Olivia en Candice is goed, dan babbelen ze wel op het strand.

    Ik maak anders dan ook wel zo'n lijstje voor Candice en Christopher ^^


    Misschien kunnen we zo doen dat Christopher en Matthew al vrienden van elkaar waren en toen ze op het strand zaten, Candice in de verte zagen zitten en dat Christopher hem aanmoedigde om met haar te praten ofzo, dat ze elkaar door hem leren kennen zeg maar :') idk, is maar een idee :'D


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Indrukkenlijstje Michelle Diana Graham

    « DELIA RODANTE ZAGORAKIS »
    Michelle zou haar zeker respecteren vanwege haar baan in het leger, en ze zou haar waarschijnlijk uit haar schulp proberen te trekken gezien ze nogal gesloten is.
    « MADDOX CHARRIS »
    TBA
    « CANDICE ØYDIS LINDSTRÖM »
    Ze kan Candice's ambitie waarderen en haar spontaniteit ook, maar haar narcisme en haar vooroordelen zouden een complete afknapper zijn. Als ze dat on the low kan houden, kunnen ze misschien eens samen yoga'en? hehe.
    « ALEXANDRU VANDICI DRAGOS »
    Ik denk dat Michelle en Alexandru het wel kunnen vinden, beide zijn ze creatief en nemen ze geen blad voor hun mond, en ze houden beiden wel van een challenge, lijkt me.
    « CIARA Ó DUBHGHAILL »
    Michelle en Ciara verschillen nogal erg, maar ik denk wel dat ze het wel kunnen vinden. Als Michelle eens rust nodig heeft, zal ze misschien naar Ciara komen.
    « DAMIAN CYRIL HAYNES »
    Ik denk dat Michelle vast gevoelig zal zijn voor zijn charisma, en ik denk dat ze het wel goed kunnen vinden. Misschien kunnen ze eens samen sporten? (;
    « LUKE CEDRIC CONNELL »
    Beiden hebben ze wel een passie voor dansen, hoewel verschillende stijlen. Misschien kunnen we hier iets mee?
    « FLORENCE DA SANGALLO »
    Ik denk dat Florence ietwat te jong en te lief is voor Michelle, maar ze zal haar zeker niet buitensluiten.
    « LYDIA DYN-GOMEZ »
    Ik denk dat Michelle en Lydia elkaar wel zouden mogen, beiden zijn ze avontuurlijk en impulsief en ik zie de twee nog wel samen in de problemen komen, haha.
    « KYRA GRENVILLE »
    Kyra en Michelle kunnen het wel goed vinden denk ik, qua karakter lijken ze nogal op elkaar.
    « MATTHEW JEAN HARRISONS »
    Ik denk dat, vanwege zijn woedeuitbarstingen, Michelle zich om hem zal bekommeren, en hem misschien proberen te helpen ondanks dat het nutteloos is.
    « ASHTON LEAH GRACLET »
    Ik zie de twee wel overeen komen (: Ze komen wel overeen qua karakter en misschien kunnen ze elkaar zijn tegengekomen bij een rondje joggen 's ochtends?
    « BETHANY CAITLIN FRICE »
    Ze is misschien een beetje te naïef voor haar, maar ze zou haar wel een lieverd kunnen vinden. Misschien is ze wel een slechte invloed (;
    « FRANKLIN RICARDO VELÁSQUEZ »
    Ze zal hem waarschijnlijk een beetje te stil vinden voor haar liking, maar ze zal die stilte wel opvullen met haar eigen gezwets. Ik denk dat ze wel overeen kunnen komen.
    « XAVIER MICHEL CHARBONNEAU »
    Het feit dat hij snel dingen opgeeft zal ze niet kunnen waarderen, dat neemt niet weg dat zehet niet kunnen vinden. Beiden zijn ze muziekliefhebbers en ze zal zijn accent waarschijnlijk enig vinden.
    « CHRISTOPHER KELANI MONTGOMERY »
    Beiden zijn ze van een eiland en hebben ze een passie voor boeken/schrijven en de Engelse taal, ik denk dat ze het wel goed kunnen vinden. Misschien kennen ze elkaar van de hotelbar in Trito?
    « ELEONORA ARABELLA PERUZZI »
    TBA


    Italic is zeker. Die wat al afgesproken waren heb ik eruit gelaten, om verwarring voor mezelf te voorkomen haha.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 17:18 ]


    tya

    Ik zoek iemand (een soort muze) voor Christophers foto's, hij wil namelijk een speciale reeks maken van Miami. c:


    Up with the sun. Gone with the wind.

    ^ I got Kyra?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ga even een indrukken lijstje maken, dat is iets handiger. Ik ben het trouwens met alle voorstellen eens!


    I promise you I will learn from my mistakes.