• Miami's Giorti Beach

    Giorti Beach
    Giorti Beach is een youth resort voor iedereen die interesse heeft in een vakantie met zon, zee, strand, sex, drugs, drank, discotheken en strandfeesten. Het resort bestaat uit drie, redelijk luxe hotels, aan de linker en rechter kant van het resort en in het midden. Hiervoor bevinden zich zwembaden.

    Giorti Beach bevat naast de hotels ook twee (winkel)paden. Naast het linker hotel bevindt zich een korte winkelstraat met winkels waar je onder andere strand en feestkleding kunt kopen, drank kunt kopen, souvenirs kunt kopen, noem maar op. Het rechterpad lijdt naar twee discotheken en drie cafés.
    De combinatie van hotels, zwembaden en winkelpaden maakt Giorti Beach al snel aantrekkelijk. Maar het punt wat echt de bezoekers trekt, is het stuk strand van Miami wat bij het resort zit (overigens afgezet, zodat het niet toegankelijk is voor niet-resort bezoekers). Dit strand bevat strandtenten en strandbarren. In de zee kan ook gezwommen worden.

    Giorti Beach is een youth resort (voor jongeren tussen de 16 en 25 jaar, onder de 21 is het niet mogelijk om drank te halen) voor alle party animals, maar toch ook weer voor de verschillende soorten mensen. Elk hotel heeft zijn eigen ding en komen andere soorten personen. Maar hierdoor is het resort wel toegankelijker voor een grotere groep mensen. Iedereen kan er vriendschappen en liefdes opbouwen, omdat mensen met dezelfde eigenschappen en karakter sneller voor dezelfde soort hotels zullen kiezen, dus sneller met elkaar in contact komen.

    Deze combinaties maken dat Giorti Beach op het moment in de top 5 staat van beste jeugd vakantie bestemmingen. Genoeg redenen om hier een bezoekje aan te gaan brengen en de vakantie van je leven te krijgen.

    Proto Giorti, Detero Giorti and Trito Giorti
    Hotelgasten
    Gasten van Proto Giorti
    • Ciara Ó Dubhghaill — Avalance — 1.3
    • Delia Rodante Zagorakis — Cicatrice — 1.2
    • Eleonora Arabella Peruzzi — ANTI — 1.5
    • Sofia Deimos — Sempre — 1.4
    • Bethany Caitlin Frice Sunrises — 1.4
    • Matthew Jean Harrisons — SphinxX — 1.4
    • Franklin Ricardo Velásquez — Panix — 1.4

    Gasten van Detero Giorti
    • gereserveerd voor sIoane
    • Ashton Leah Graclet — Canagan — 1.4
    • Damian Cyril Haynes — Raccoon — 1.4
    • Candice Øydis Lindström — Camhanaich — 1.3
    • Luke Cedric Connell — Aemilin — 1.4
    • Alexandru Vandici Dragos — ANTI — 1.3


    Gasten van Trito Giorti
    • Michelle Daina Graham — Poshlost — 1.4
    • Olivia 'Liv' Robinson — _AnneFleur_ — 1.3
    • Lydia Dyn-Gomez — Chikara — 1.4
    • gereserveerd voor Dalis (vrouw)
    • Kyra Grenville — Velaris — 1.4
    • Xavier Michel Charbonneau — Avalance — 1.5
    • Florence Da Sangallo — Tapette — 1.4
    • Christopher Kelani Montgomery — Camhanaich — 1.5
    • gereserveerd voor Aemilin
    • gereserveerd voor Cicatrice



    How to join Giorti Beach?
    Je kunt je bij deze RPG kun je je aanmelden op de gewone manier: laat hier een bericht achter met de informatie over jouw persoon. Reserveren mag, maar is niet verplicht.
    Het zou leuk zijn als je je rol zo uitgebreid mogelijk maakt. Zo weten anderen ook meer over jouw rol, en zelf vind je het waarschijnlijk ook fijn om veel informatie te weten over andere personen, zodat je er eventueel vrienden mee kunt worden.

    Benoem in ieder geval het volgende:
    • Naam
    • Leeftijd
    • Woonplaats en land
    • Gekozen hotel
    • Innerlijk
    • Uiterlijk (voeg eventueel foto's toe, dat geeft nog een iets duidelijker beeld)

    Om je rol uit te bereiden kun je het volgende er ook nog bij zetten, dit is niet verplicht:
    • Geschiedenis, familie en afkomst
    • Relaties die je met andere deelnemers hebt bedacht
    • Extra weetjes, zoals wat je persoon in het normale leven doet als werk, of je persoon liever naar een café of discotheek gaat ...

    Als je zelf nog meer dingen erbij wilt beschrijven, mag dat natuurlijk altijd!


    Rules
    • De huisregels van quizlet
    • Relaties en vriendschappen mogen afgesproken worden, maar werk ze al niet tot helemaal in de nopjes uit. Houd het open, zodat het nog redelijk spontaan blijft.
    • 16+ is toegestaan, benoem dit alleen wel even bovenaan je post.
    • Topics worden alleen door Milou (Aemilin) en Camilla (Camhanaich) gestart.
    • Als je bent begonnen aan een rol, en je toch wilt stoppen, schrijf je personage dan op een nette manier uit, laat hem niet zomaar wegvallen. Beschrijf dan dat je personage 'weg moet', o.i.d. .


    Extra
    • Er is geen maximum aantal personages dat je mag hebben. Houd er wel rekening mee dat je ze allemaal actief moet houden.
    • Dat je je personage actief moet houden, betekend niet dat je elke dag moet schrijven. Het gaat erom dat je niet veel langer dan een week niks schrijft.
    • Personages kunnen niet belangrijkere rollen hebben, iedereen is gelijk aan elkaar. Het is dus niet mogelijk dat een personage 'leider van die hotelvleugel' kan worden, als jullie begrijpen wat ik bedoel.
    • Personages kunnen in deze RPG niet ergens werken, ze kunnen dus geen barman o.i.d. worden, aangezien ze op vakantie zijn.
    • Giorti Beach was het idee van Milou, Camilla is degene die helpt met het uitwerken en extra ideeën toevoegen. Als je meer vragen hebt, kun je bij ons beide terecht.


    Topics
    rollentopic
    • speeltopic komt volgende week

    WE SHOULD FUCKING PARTY TOGEHTER.

    [ bericht aangepast op 25 juni 2016 - 18:31 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Ik zal morgen mijn beide lijstjes plaatsen


    chaos makes the muse

    ANTI schreef:
    — Delia Rodante Zagorakis: Alexandru zal haar wel aantrekkelijk en interessant vinden, vooral omdat ze uit één van zijn favoriete landen komt.
    — Matthew Jean Harrisons
    — Franklin Ricardo Velásquez
    — Bethany Caitlin Frice

    — Ashton Leah Graclet
    — Luke Cedric Connell
    — Michelle Daina Graham
    — Lawrence Grayson Moore

    — Michelle Daina Graham
    — Olivia 'Liv' Robinson: Ik denk wel dat deze twee goede vrienden zouden kunnen worden. Alex zal haar in ieder geval erg sympathiek vinden.
    — Lydia Dyn-Gomez
    — Charlotte Chloe Desserano
    — Florence Da Sangallo
    — Christopher Kelani Montgomery: zn bae natuurlijk #chrisandru
    — Cadi Victoire Whelan
    — Jordyn Cassandra Norwood


    ALEXANDRU VANDICI DRAGOS

    Drumul spre iad e pavat cu intentii bune.

    #Chrisandru

    Christopher zoekt alles nog!

    Candice heb ik laten vallen

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 21:01 ]


    Up with the sun. Gone with the wind.

    Finally posted Jon. Iemand geïnteresseerd in een relatie met hem?


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    sIoane schreef:
    Finally posted Jon. Iemand geïnteresseerd in een relatie met hem?

    Christopher ^^


    Up with the sun. Gone with the wind.

    sIoane schreef:
    Finally posted Jon. Iemand geïnteresseerd in een relatie met hem?

    Michelle? c:


    tya

    sIoane schreef:
    Finally posted Jon. Iemand geïnteresseerd in een relatie met hem?


    Franklin?


    Life is not an mp3, where you can play what you want but life is a radio, where you have to enjoy whats' being played.

    Wat heb ik gemist c': ik denk maar dat ik even wat terug moet gaan lezen.

    Matthew heeft ook niet echt een relatie met iemand op dit moment. Wie wilt nog?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Wat heb ik gemist c': ik denk maar dat ik even wat terug moet gaan lezen.

    Matthew heeft ook niet echt een relatie met iemand op dit moment. Wie wilt nog?

    Op de vorige pagina staat ergens Michelle's indrukkenlijstje!


    tya

    Oh, ik zie nu dat Jon het hoogstwaarschijnlijk met een heleboel rollen goed zou kunnen vinden met Michelle en Damian op de eerste plaatsen (ik heb nog niet het hele topic gelezen. Verder denk ik dat hij het minder zou kunnen vinden met oppervlakkige of rustige mensen.


    you don't love me the way that i love you // Heizer is nu Fagerman

    Poshlost schreef:
    (...)
    Op de vorige pagina staat ergens Michelle's indrukkenlijstje!


    Ik heb het net gelezen ^^ ze kan hem idd helpen ja, misschien kunnen ze zelfs vrienden worden :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    @sloane: Heb je enig ideetje voor ze? Ik lees zo je rol even ^^
    @SphinxX: Good! I like it. Heb je enig idee voor hoe ze elkaar hebben leren kennen? Misschien als hij z'n temper weer eens kwijt is geraakt en zij hem een pleistertje op moet doen? (cat) hehehe.


    tya

    Jon is very cute!
    Zou het cliché zijn om mijn mannelijke personage ook biseksueel te maken? Ik vind het namelijk echt bij hem passen maar er zijn al best veel bi'tjes zie ik, hehe.

    Faceclaim for reference, Mazzi maz


    tya

    • Delia Rodante Zagorakis - Olivia zal Delia zeker respecteren voor het feit dat ze in het leger zit, ondanks dat Olivia best veel doet en durft zou ze dat nooit durven.
    • Eleonora Arabella Peruzzi - Olivia zal haar graag mogen
    • Jon Wilder McCants - Ze zal hem waarderen om zijn intelligentie en hem zeker aardig vinden.
    • Matthew Jean Harrisons - Olivia zal hem wel aardig vinden, maar wat afstandelijk en zijn aggresiviteit wat vinden tegenvallen.
    • Franklin Ricardo Velásquez - Olivia zal zijn realisme erg kunnen waarderen en hem mysterieus vinden.
    • Bethany Caitlin Frice - Olivia zal haar wel aardig vinden, maar omdat ze qua karakter erg van elkaar verschillen weet ze niet of ze echt vriendinnen kunnen worden.
    • Ashton Leah Graclet- Ik denk dat de twee het wel kunnen vinden met elkaar.
    • Luke Cedric Connell - Luke en Olivia hebben een aantal karaktertrekjes gemeen en zijn om dezelfde reden naar Giorti Beach gekomen, ze kunnen makkelijk bevriend raken.
    • Alexandru Vandici Dragos - Olivia zal hem zeker aardig en interessant vinden, ze zouden misschien vrienden kunnen worden.
    Lawrence Grayson Moore - Olivia zal hem interessant vinden, niet meer niet minder.
    • Michelle Daina Graham - Michelle en Olivia verblijven in hetzelfde hotel en studeren beiden journalistiek, daarnaast zal Olivia Michelle zeker aardig vinden en vriendinnen met haar worden.
    • Lydia Dyn-Gomez - Olivia en Lydia zullen elkaar af en toe wel tegenkomen omdat ze in hetzelfde hotel verblijven.
    • Charlotte Chloe Desserano - Olivia zal haar aardig vinden.
    • Florence Da Sangallo - Olivia zal Florence aardig vinden, maar door het leeftijdverschil geen echte vriendschap met haar aangaan.
    • Christopher Kelani Montgomery
    - Heb jij een idee?
    • Cadi Victoire Whelan - Doordat het karakter van Cadi op veel punten overeenkomt met dat van Olivia kunnen de twee misschien vriendinnen zijn?
    • Jordyn Cassandra Norwood - Olivia zal zeker met haar overweg kunnen.


    Hier de indrukken van Olivia, Lawrence is niet zo'n allemansvriend dus die houd ik even open.

    Ik hoop dat ik niemand ben vergeten!


    chaos makes the muse

    Poshlost schreef:
    @sloane: Heb je enig ideetje voor ze? Ik lees zo je rol even ^^
    @SphinxX: Good! I like it. Heb je enig idee voor hoe ze elkaar hebben leren kennen? Misschien als hij z'n temper weer eens kwijt is geraakt en zij hem een pleistertje op moet doen? (cat) hehehe.


    Haha ja, dat is wel een leuk idee :'D Tijdens een feestje misschien ^^ dat hij in een gevecht komt te zitten en dat ze hem hiermee gaat helpen ofzo . Matty wilt het niet, maar hij kan eenmaal zijn woedde niet onder controle houden ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    sIoane schreef:
    Finally posted Jon. Iemand geïnteresseerd in een relatie met hem?


    Ik heb Jordyn voor je?


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.