• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    Wedden dat als ik hetzelfde doe, ìk de aansteller ben?

    // Als ik al aan school denk krijg ik een paniekaanval. Dat lijkt me niet gezond.

    Buuhh écht geen zin in vandaag. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nope. Nope Nope.
    ik ben zo bang boor vandaag, asfdgbklrbj. Yeey, een toets maken waar ik altijd een onvoldoende voor haal en voor de andere twee heb ik niet geleerd yeey


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    GOT spoilers everywhere. *duikt weg*


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik wil heel gemene dingen zeggen. Maar als ik dat doe krijg ik het Karma vast terug.

    // Zoveel stressen om naar school te moeten is toch niet gezond meer?

    // Last van hormonen ofzo? Wauw, wat ben jij een kreng.

    Leuk zo'n tic dat je drinkt en dat het gaat morsen, omdat je niet even kon wachten. (cat)

    [ bericht aangepast op 27 juni 2016 - 9:02 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gisteren werd mij een gladjes schobbelaar aangeboden van het huis. Ze zagen mij voor een keer niet als 14 aan yes yes yes


    "Ignite, my love. Ignite."


    Ik lig vurt lol. :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mijn leraar had gezegd dat als je vragen had dat je naar de les moest komen. Ik ben er, maar niemand anders en geen leraar. Echt top dit.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wanneer de huisarts op maandag al helemaal volgepland is en de eerst volgende afspraak op je stagedag is, wat niet kan, en je dus pas donderdag terecht kan. Fijn. O well, ik heb in ieder geval de afspraak gemaakt. Dat is al een hele stap in de goede richting.

    // Paniekaanval #6 vandaag..

    Katten hebben zulke schattige pootjes asdfghjkl <3


    26 - 02 - '16

    8,1. Yesss.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    De SE stof was hoofdstuk 4, 5 EN 6?!! Oh gawd..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    asdfghjkl. mijn zus studeert vandaag af. ik ben echt blij voor haar. c:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Seriously...


    — Inner peace, it's hard to find. —