• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    What would Emma do?

    SadTech schreef:
    (...)

    Ooh ja dat is de huilaflevering, zijn er zoveel, maar bij die moest ik echt even bijkomen. Hallelujah!

    Maar klopt, dit seizoen is zo goed, maar zoooo een hel!


    Nee, motel Calfornia is de creepy aflevering wanneer ze in dat motel zitten met als die zelfmoorden en dat alle wolfjes op hol slaan.

    Hmm, ik vond vijf persoonlijk tegen vallen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Nee, motel Calfornia is de creepy aflevering wanneer ze in dat motel zitten met als die zelfmoorden en dat alle wolfjes op hol slaan.

    Hmm, ik vond vijf persoonlijk tegen vallen.


    Ah ja, maar bij die aflevering heb ik lopen janken. Vooral het einde, hahah.

    Oh, ik vind hem erg tof juist, haha


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    AAAAAHH SPOILERS *-*

    Haha nah kidding. Ik ben daar al voorbij. Moet seizoen 5b nog steeds kijken..


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    SadTech schreef:
    (...)

    Ah ja, maar bij die aflevering heb ik lopen janken. Vooral het einde, hahah.

    Oh, ik vind hem erg tof juist, haha


    Dat einde is inderdaad echt killing maar zo mooi.

    Ik vond het eerste deel wel tof, alleen het tweede deel was heel langdradig voor mijn gevoel.


    "Ignite, my love. Ignite."

    God Shawn Mendes waarom heb je zulke emotionele liedjes! (Random emotional shit en zo, daaaamn. I need to stop this.)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bruch schreef:
    AAAAAHH SPOILERS *-*

    Haha nah kidding. Ik ben daar al voorbij. Moet seizoen 5b nog steeds kijken..


    Valt mee. Er wordt niet gezegd wat er precies gebeurd en of er mensen dood gaan of niet. :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Burritho schreef:
    (...)

    Valt mee. Er wordt niet gezegd wat er precies gebeurd en of er mensen dood gaan of niet. :Y)

    Ik wilde heel lullig zijn heheh. Doe het maar niet :W


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Burritho schreef:
    (...)

    Valt mee. Er wordt niet gezegd wat er precies gebeurd en of er mensen dood gaan of niet. :Y)


    Dat ook haha. Anders had ik dan ook wel gezegd "guyss, er zijn mensen die het nog willen kijken O_o"


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Ze stuurde mij een berichtje! Wauw.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Volgens mij zie ik je wel zitten. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bruch schreef:
    (...)

    Dat ook haha. Anders had ik dan ook wel gezegd "guyss, er zijn mensen die het nog willen kijken O_o"


    PARRISH <3

    // voor ik t topic onder spam.
    Zeg, Geek, waar blijft mijn bluetooth muziekbox voor onder de douche? Grrr
    En de kettinkjes voor mamma en mij!

    God, dat getik van die klok maakt me anxious. Snel mijn oordoppen indoen.

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 22:42 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Now You See Me 2 is echt zo geweldig.


    "Ignite, my love. Ignite."

    3-0!!!

    VIER - NUL

    [ bericht aangepast op 26 juni 2016 - 22:47 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Yes, de melatonine werkt vet snel vandaag. Slaap lekker mensen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dit is geen fantopic, hé? (cat)

    Fucking 4,5 uur onderweg geweest en dat is alleen nog maar de trein. Ik ga de komende maanden niet meer naar Duitsland.


    Your make-up is terrible