• Omdat ik het gewoon echt niet kon laten..
    Gebaseerd op de gelijknamige serie. Je hoeft de serie niet gezien te hebben om mee te doen.

    Start 2 juli na 12:00. Je kunt je daarna gewoon nog aanmelden om mee te doen!



    In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - 21 mei, 2016
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    SadTech | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    SadTech | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Invullen:
    Naam:
    Leeftijd: (zie personages voor leeftijden)
    Uiterlijk:
    Innerlijk: (steekwoorden is in principe genoeg)
    Relaties:
    Extra's: (schrijf hier bijvoorbeeld waar je personage woont, hoe het gezin was, wat zijn/haar hobby's zijn etc.)

    Informatie:
    • Er is een ruzie gaande tussen twee families: De Trents en de Rovers. Dit is vooral omdat de Rovers familie niet veel geld hebben en daarom allerlei dingen stelen en de Trents de 'bazen' van het dorp zijn. Het is dus een machtsspelletje dat de twee families met elkaar spelen en dit heeft invloed op het dorp zelf tijdens deze 'crisis'. (Wil je een Trent of Rover spelen? Vraag dit dan. Er is een limiet op het aantal familieleden).
    • Om het dorp heen is een groot elektrisch hek geplaatst. Hierlangs staan militairen die ervoor zorgen dat niemand Pretty Lake in en uit komt. Later in het RPG zal de stroom uitvallen, waardoor het hek ermee stopt en de bewakers verdwijnen, maar ontsnappen is nog niet mogelijk aangezien er overal mijnen liggen. Ik zal melden wanneer dit gebeurd.
    • Zodra iemand de leeftijd van tweeëntwintig aantikt, zal deze dezelfde dag nog sterven. Wanneer is een raadsel.
    • Later in het RPG is het mogelijk nog extra rollen aan te maken, omdat er een situatie voor gaat doen. Dit zal tijdig worden uitgelegd!

    Regels:
    Er is geen minimum aantal woorden, maar schrijf wel een redelijk stukje[bijv. 50 woorden] zodat andere ook inspiratie kunnen opdoen voor hun post
    • Er is geen limiet aan de totale personages (op de twee families na)
    Je mag meerdere personages, maar denk er wel aan dat je ze niet gaat verwaarlozen
    Probeer wat meer verschillende leeftijden te gebruiken!
    • OOC tussen haakjes, maar het liefst in het praattopic
    Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd!
    • We blijven ook gewoon vriendelijk tegen elkaar en gaan elkaar niet uitdagen
    • Het is mogelijk om NPC's te doden, maar OP's laten we leven als er geen toestemming is om te doden. Ook ernstig verwonden moet eerst overlegd worden
    Wissel af. Ga wat meer naar andere personages en laat andere ook toe in een gesprek die jullie samen voeren
    • Of je nou in een van de families thuishoort of niet, je hebt contact met iedereen en iedereen wordt erbij betrokken. We sluiten niemand buiten

    Heb je vragen? Stel ze gerust, ik ben bereid ze te beantwoorden!
    Ik hoop trouwens dat de mensen die mee doen ook echt blijven, want het is nooit leuk als mensen ineens stoppen. Als je je uitschrijft, maak dan een laatste post of vraag aan iemand of die jouw personage kan doden of dood vindt.

    Topics:
    Praattopic
    Story

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 20:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dan heb ik

    1: Die loopt zeg maar dood
    2: Nog niemand heeft gereageerd
    3: Deze


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ja, mag ik een rol 7-16?
    Meisje, als het mogelijk is.


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Zeg. Spam eens niet zo. Je kunt je post ook aanpassen en geduld hebben tot ik het zie. Geez. Eigenlijk wil ik nee zeggen, maar ja. Dit RPG heeft altijd plek.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 18:33 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Je vind me irritant, maar aangezien je toch ja zegt, beschouw ik dat als een reden niet irritant te zijn.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 19:46 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Dakota Sanne Volturi
    fc: lights poxleitner||Let's embrace the point of no return



    Naam:
    Dakota:Dakota is een Amerikaanse jongensnaam en betekent "Vriend; bondgenoot. Tribal naam".
    Sanne:Sanne is een Nederlandse meisjesnaam en betekent "lelie".
    Volturi:Volturi is een niet veel voorkomende achternaam, betekenis is onbekend.

    Leeftijd: (zie personages voor leeftijden)
    17 jaar, 19 mei 1999
    Uiterlijk:


    Haarkleur: Zwart
    Haarstijl: Lang, wat afgeknipt en een scheiding.
    Oogkleur: Bruin
    Piercings/tattoos: Ze heeft op allebei haar armen wel een tatoo, en een neuspiercing.
    KledingStyle: Stoer, veel zwart, eigenlijk net niet gothic.
    Extra: Ze heeft veel make-up, vooral op haar ogen.


    Innerlijk: (steekwoorden is in principe genoeg)
    Positief


    Verantwoordelijk
    Meelevendheid
    Kalm/Rustig
    Zorgzaam
    Avontuurlijk
    Bedachtzaam
    Betrouwbaar
    Oprecht



    Negatief

    Onzichtbaar
    Gewoon
    Agressief
    Bot
    Afstandelijk
    Ongeduldig
    Grenzeloos
    Te empathisch / het gevoel van de ander overnemen


    Relaties:
    ??
    Extra's: (schrijf hier bijvoorbeeld waar je personage woont, hoe het gezin was, wat zijn/haar hobby's zijn etc.)
    Woonplaats:
    - Rijtjeshuis
    - Inrichting: Ouderwets

    Gezin
    Dilana ''Didi'' Volturi//Moeder//Advocaat//49 Jaar
    Willem ''Wil'' Balk//Vader//Jager//50 Jaar

    Voordat Dakota geboren werd, was haar vader al dood.
    Hij zou nu eigenlijk al 50 jaar zijn, maar kon dat niet meer worden.
    Haar moeder was de hele dag weg, en Dakota was toen alleen thuis.
    Toen haar moeder ook stierf, voelt Dakota zich nu eigenlijk vrij.

    Hobby's
    Moeder// Achter de computer werken
    Vader// Door het bos wandelen.

    Mijn// Gitaar spelen en zingen, of gewoon tekenen.

    [ bericht aangepast op 1 juli 2016 - 20:44 ]


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Is ze goed gekeurd?


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Ik wou graag nog een meisje bij de familie Trent, maar dan word het te veel en ik kan beter niet tegen mensen ingaan :P
    Dan word het 1 jongen&1 meisje bij 7-16, en een bij 17-21, maak niet uit waar wie je bij wie zet.


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Het is vast geen probleem als ik mijn vorige bericht afzeg, ik ga het druk hebben.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 20:38 ]


    ''Bad Girls Are The Best Girls.''

    Nikki zei dat jullie nog mensen zoeken c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Nikki zei dat jullie nog mensen zoeken c: ?

    Altijd welkom!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is het goed als ik dan gewoon twee oude rollen bij elkaar gooi c: ?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Velaris schreef:
    Is het goed als ik dan gewoon twee oude rollen bij elkaar gooi c: ?

    Van mij mag het ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Toppie, dan doe ik dat morgenavond c:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Gaat het levend worden als ik hieraan meedoe?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Lolicia schreef:
    Gaat het levend worden als ik hieraan meedoe?

    I doubt it, eigenlijk, jammer genoeg. :<


    Quiet the mind, and the soul will speak.