• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Assassin schreef:
    (...)

    Oud klasgenoot van Dante en Saide?


    @Anakin


    Heaven is a place that we all have

    Sounds good to me! Goede of slechte verbintenis?

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 20:33 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Wel, Acis is Rover en basically zijn 60% percent van Saides vrienden Trent. Dus hij mag hem wel maar dan ook weer niet.


    Heaven is a place that we all have

    Speeltopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aerate schreef:
    Wel, Acis is Rover en basically zijn 60% percent van Saides vrienden Trent. Dus hij mag hem wel maar dan ook weer niet.


    Hm, half-en-half vrienden ofzo. I dunno what to call it, haha. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Ik ben ook inspiratieloos. ;c Maar ik ben de serie nu aan 't kijken. :'D


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Ik ga vandaag trouwens niet meer kunnen posten en morgen spijtig genoeg ook niet omdat ik naar de Harry Potter Exhibition ga. Dus da's wel weer awesome. :'D


    Rise and rise again until lambs become lions

    Zullen we anders doen dat de Trents een bijeenkomst op het plein hebben geregeld om vragen te beantwoorden en een voorlichting te geven over hoe ze het beste kunnen handelen met het eten en zo?
    Zij zijn tenslotte nu "de baas" van het dorp.

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 20:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Zullen we anders doen dat de Trents een bijeenkomst op het plein hebben geregeld om vragen te beantwoorden en een voorlichting te geven over hoe ze het beste kunnen handelen met het eten en zo?
    Zij zijn tenslotte nu "de baas" van het dorp.


    Sounds good to me! En dan neemt Greg de leiding, I presume?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Sounds good to me! En dan neemt Greg de leiding, I presume?


    Sure ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik vind het goed. ;3 Dan ga ik straks beginnen aan een post, maar ik ben ondertussen ook nog radio aan het draaien.


    Your make-up is terrible

    Ik maak nu de post met Greg en laat hem al dingen zeggen. Jullie mogen dit ook in jullie post bewerken, zelfs als ze later aan komen lopen. Zolang ik nog geen tweede post heb gemaakt hebben ze niets gemist, hahah.

    Zou leuk zijn als een aantal personages vragen stellen aan hem, laat hem maar lekker zweten c:

    Overigens even een vraagje:
    Ik schrijf er in dat hij naar zijn zussen naast zich kijkt. Als zij er niet zijn mag dit genegeerd worden!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 21:26 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Ik maak nu de post met Greg en laat hem al dingen zeggen. Jullie mogen dit ook in jullie post bewerken, zelfs als ze later aan komen lopen. Zolang ik nog geen tweede post heb gemaakt hebben ze niets gemist, hahah.

    Zou leuk zijn als een aantal personages vragen stellen aan hem, laat hem maar lekker zweten c:

    Overigens even een vraagje:
    Ik schrijf er in dat hij naar zijn zussen naast zich kijkt. Als zij er niet zijn mag dit genegeerd worden!


    Dominante Ivy zal er sowieso zijn. c;


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    (...)

    Dominante Ivy zal er sowieso zijn. c;

    Top!
    De post is er c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Woehoe, mijne ook. Cause I'm bored.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.