• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ANTI schreef:
    Ik wilde eigenlijk ook alweer reageren maar het lijkt me handiger totdat ik wacht op de rest. c:


    Same, haha.


    Your make-up is terrible

    saide zag dante en dacht van dayum.


    Heaven is a place that we all have

    Aerate schreef:
    saide zag dante en dacht van dayum.


    Hahaha. 8D Zal ik Dante naar hem toe laten gaan?


    Your make-up is terrible

    Ik heb met Greg gereageerd c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    tapette schreef:
    Jongens, lazen jullie nou over Renesmee heen, of heb ik verkeerd gelezen?

    Het lijkt me handiger dit in het praattopic te zetten, waarvoor het bedoeld is. Nee, Genevieve (en Greg zeker ook niet) heeft daar niet overheen gekeken, maar ik heb simpelweg niet alles opgeschreven, omdat het dan zo lang zou worden. Het is dus omschreven als "rumoer". Genevieve reageert op iedereen die heeft gepraat.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 18:31 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    (...)

    Hahaha. 8D Zal ik Dante naar hem toe laten gaan?


    okaayyy.


    Heaven is a place that we all have

    @Tapette: Zou je wel even willen wachten met reageren? (Ik weet dat ik niet de TS ben, maar anderen wachten namelijk ook gewoon. Het zou niet eerlijk zijn mocht er iemand gewoonweg door mogen schrijven.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik ga mijn post niet aanpassen nu, tapette.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een vaste volgorde aanmaken is ook zo kinderlijk. :'D
    Zal ik reageren, peeps?


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Miall schreef:
    Een vaste volgorde aanmaken is ook zo kinderlijk. :'D
    Zal ik reageren, peeps?


    Dat klopt, maar ik zei dat ik mijn post zou aanpassen en daar kon ze niet op wachten, dus nu ga ik dat niet meer kunnen doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nou, het lijkt me wel irritant als je niet kan of mag reageren, omdat je niet weet wanneer iemand anders reageert. Als je eenmaal klaar bent met schrijven en iemand heeft voor jou net gereageerd, is het vervelend als je dat weer aan moet passen. Dat is nu eenmaal altijd zo met posts waarin veel mensen voorkomen, dus het is misschien beter het niet zo lang te maken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als je om kwart voor 3 in de midsag nog slaapt ven je wel erg lui :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Op Jules en Acis moeten jullie trouwens niet wachten. Ik heb samen met SphinxX besloten om ze niet naar het pleintje te laten gaan omdat we beide deze volgende dagen even druk zijn. Zo moeten jullie niet op onze posts wachten want da's nu niet bepaald leuk, haha.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 21:18 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Bedankt voor het melden!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Happy birthday to moi. (cool)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.