• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Miall schreef:
    Woehoe, mijne ook. Cause I'm bored.


    Heaven is a place that we all have

    mt


    Fate whispers to the wolf: 'You cannot whithstand the storm' and the wolf whispers back, 'I am the storm.'

    Oh mijn god, het einde van seizoen 2. Damn... no way.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Oh mijn god, het einde van seizoen 2. Damn... no way.


    Jep, dat dacht ik dus ook ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Jep, dat dacht ik dus ook ^^

    Zou er een derde komen? Het moet wel... of is het nu zo dat
    alles opnieuw begint zegmaar. Of dat ze de hele wereld dus uitroeien nu?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het einde van seizoen 2? Bedoel je niet het einde van de eerste aflevering van seizoen twee? c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    Het einde van seizoen 2? Bedoel je niet het einde van de eerste aflevering van seizoen twee? c:


    Nee, echt het einde van seizoen 2 ^^
    Heb hem vandaag en gister helemaal bekeken.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 15:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Nee, echt het einde van seizoen 2 ^^
    Heb hem vandaag en gister helemaal bekeken.


    Ohja, Netflix post het altijd in een keer. Nice. ^^


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    ANTI schreef:
    (...)

    Ohja, Netflix post het altijd in een keer. Nice. ^^


    Hahah. Betaal er niet voor hoor, voor je dat denkt ;'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Nee, echt het einde van seizoen 2 ^^
    Heb hem vandaag en gister helemaal bekeken.


    Einde van seizoen 2? Die Is er toch nog niet? Ik had de eerste aflevering van seizoen 2 gezien en de rest was er nog niet.
    Tenminste, je bedoeld toch de stukje waar Chuck en de anderen met de auto naar buiten reden toch? Nadat ze die mannetje bij de hek gedood hadden. Want dan ja, het gaat de hele wereld denk ik besmetten :'o


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Damn it, had ik maar netflix. Ben zo benieuwd


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Einde van seizoen 2? Die Is er toch nog niet? Ik had de eerste aflevering van seizoen 2 gezien en de rest was er nog niet.
    Tenminste, je bedoeld toch de stukje waar Chuck en de anderen met de auto naar buiten reden toch? Nadat ze die mannetje bij de hek gedood hadden. Want dan ja, het gaat de hele wereld denk ik besmetten :'o


    Well now I spoiled stuff for you ... ik heb het hele seizoen gezien. Het staat compleet op Netflix. Net de laatste aflevering gezien.

    Maar ik ga nu even de hond uitlaten. Lees de rest zo wel.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)

    Hahah. Betaal er niet voor hoor, voor je dat denkt ;'D


    Wij wel en ik vind dat het eigenlijk wel waard, lol. Maar we delen dan ook met drie mensen en iedereen betaald mee, dus uiteindelijk betaal je niet zoveel.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wij wel en ik vind dat het eigenlijk wel waard, lol. Maar we delen dan ook met drie mensen en iedereen betaald mee, dus uiteindelijk betaal je niet zoveel.

    Ah ja, dat kan ook hahah.
    Maar zelf vind ik dat er te weinig aanbod op de Nederlandse Netflix is om er zelf voor te betalen.

    [ bericht aangepast op 3 juli 2016 - 15:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Ah ja, dat kan ook hahah.
    Maar zelf vind ik dat er te weinig aanbod op de Nederlandse Netflix is om er zelf voor te betalen.


    Ah, voor mij niet. 8D Er staan echt veel series op die ik allemaal volg. Suits, OITNB, Daredevil, Teen Wolf, Continuüm, Black Sails, Between, AHS, Arrow, Downton Abby. Dan vergeet ik er vast nog een paar.


    Your make-up is terrible