• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga zo ook posten met Arabella. c:


    i tried to buy your pretty heart, but the price too high

    Aiden komt naar Ivy :Y)

    Ik heb de eerste aflevering overigens niet uit kunnen kijken want er kwam iets tussen )': Ik haat cliffhangers. Ik zette het op een afschuwelijke cliffhanger op stop. morgen dan maar verder.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Aiden komt naar Ivy :Y)

    Ik heb de eerste aflevering overigens niet uit kunnen kijken want er kwam iets tussen )': Ik haat cliffhangers. Ik zette het op een afschuwelijke cliffhanger op stop. morgen dan maar verder.


    Niiiice. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Gepost. En mijn vingers zijn dood want ik typte het op mijn telefoon die.een liefde voor autocorrectie heeft. Niet veel, maar zo Is Aid eenmaal ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik vind de serie leuk, maar ik kan de helft van de acteur niet uitstaan, haha.


    Your make-up is terrible

    Mijn post is er!

    Saide gaat nu iedereen de mond snoeren want anders krijgt hij migraine.


    Heaven is a place that we all have

    Mijn post staat weer! Ik heb zo'n spierpijn. D:


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Aiden is gepost ^^ ik ga nu een post voor Jule typen c:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Man, ik raak zo erg het overzicht kwijt D:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Man, ik raak zo erg het overzicht kwijt D:


    Julian en Acis zijn bij de tatoeage shop, Ivy en Aiden zitten op een bankje ver van de pleintje weg, Dante en Saide zitten gewoon op het plein te kletsen en voor de rest weet ik het niet ^^ als je wilt kan ik wachten met Julian zodat jij weer kan gaan posten c':


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Nee, nee hoeft niet. Maar ik weet het gewoon even niet meer. Er is zoveel bij gekomen en ik kan niet alles lezen, aangezien ik na twee stukjes al niet meer weet wat er gebeurt is en het zoveel tekst is. Mijn hoofd kan dat niet aan, dus meh. Ligt niet aan jullie en niet aan mij, maar aan mijn hoofd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    Nee, nee hoeft niet. Maar ik weet het gewoon even niet meer. Er is zoveel bij gekomen en ik kan niet alles lezen, aangezien ik na twee stukjes al niet meer weet wat er gebeurt is en het zoveel tekst is. Mijn hoofd kan dat niet aan, dus meh. Ligt niet aan jullie en niet aan mij, maar aan mijn hoofd.


    Oh, sorry om dat te horen :c

    Maar hey, als er veel gepost wordt, betekent het dat het een leuke RPG is ;')


    Heaven is a place that we all have

    RichardSHarmon schreef:
    Nee, nee hoeft niet. Maar ik weet het gewoon even niet meer. Er is zoveel bij gekomen en ik kan niet alles lezen, aangezien ik na twee stukjes al niet meer weet wat er gebeurt is en het zoveel tekst is. Mijn hoofd kan dat niet aan, dus meh. Ligt niet aan jullie en niet aan mij, maar aan mijn hoofd.


    Hm misschien kan ik wel even een korte samenvatting geven, van wat ik nog weet, haha. De Trents stonden dus zoals je weet op het plein, het volk toe te spreken. Arabella had een grote mond en wilde ervoor zorgen dat de jongeren zich wat verzette tegen de Trents. Dan heeft Genevieve zich bemoeit en heeft zij weer het volk kinda bedaard met haar korte toespraak. Dan kwam Acis en Julian en zij maakten beide opmerkingen over hun loze beloftes, dat ze niet de baas zijn etc. OHJA! En Ivy kreeg het bovendien moeilijk, moest kinda huilen en is dus weggelopen - Aiden heeft haar vergezeld. Hm. Dan zijn Acis en Julian het afgetrapt en gewoon naar het plaatselijke tattooshopje te wandelen. Oh en Dante en Saide staan gewoon op het plein maar Saide is van plan om eventueel helemaal loco te gaan en te zeggen waar het op staat. ^^

    I guess dat dat het belangrijkste was? Ik hoop dat je nu een beetje meer overzicht hebt, haha. ;p

    [ bericht aangepast op 5 juli 2016 - 22:47 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Hm misschien kan ik wel even een korte samenvatting geven, van wat ik nog weet, haha. De Trents stonden dus zoals je weet op het plein, het volk toe te spreken. Arabella had een grote mond en wilde ervoor zorgen dat de jongeren zich wat verzette tegen de Trents. Dan heeft Genevieve zich bemoeit en heeft zij weer het volk kinda bedaard met haar korte toespraak. Dan kwam Acis en Julian en zij maakten beide opmerkingen over hun loze beloftes, dat ze niet de baas zijn etc. OHJA! En Ivy kreeg het bovendien moeilijk, moest kinda huilen en is dus weggelopen - Aiden heeft haar vergezeld. Hm. Dan zijn Acis en Julian het afgetrapt en gewoon naar het plaatselijke tattooshopje te wandelen. Oh en Dante en Saide staan gewoon op het plein maar Saide is van plan om eventueel helemaal loco te gaan en te zeggen waar het op staat. ^^

    I guess dat dat het belangrijkste was? Ik hoop dat je nu een beetje meer overzicht hebt, haha. ;p

    Zo hey, zelfs dit kan ik niet begrijpen. Ik denk dat ik maar naar bed moet gaan en mijn hoofd even rust moet geven. Klote hoofd. UGH.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RichardSHarmon schreef:
    (...)
    Zo hey, zelfs dit kan ik niet begrijpen. Ik denk dat ik maar naar bed moet gaan en mijn hoofd even rust moet geven. Klote hoofd. UGH.


    Hm, dat is misschien een goed idee. Je moet je ook niet teveel inspannen ofzo als je hoofd even heel vol aanvoelt. Je moet het trouwens ook niet erg vinden ofzo. Wij zullen je wel wat helpen! In ieder geval: alvast slaapwel!


    Rise and rise again until lambs become lions