• In het stadje Pretty Lake wonen 8,243 inwoners, waarvan 1,000 onder de tweeëntwintig.
    Wanneer een mysterieus virus uitbreekt, sterven binnen drie dagen alle inwoners die ouder zijn dan tweeëntwintig, waardoor kinderen en jongeren ineens op zichzelf staan. Hun ouders, broers, zussen, ooms, tantes, opa's en oma's zijn overleden en de stad is nu van hen. Zij moeten alles op orde houden, maar wat weten kinderen en jongeren nou van orde? Wanneer de regering er achter komt besluiten ze Pretty Lake in quarantaine te zetten. Het dorp wordt afgezet met een hek, met daarlangs militairen, zodat er niemand het dorp in of uit kan.
    Al snel beginnen de kinderen en jongeren zich gevangen te voelen en willen ze er weg, maar ondertussen is er ook nog een strijd tussen twee families. Dit begint al snel uit de hand te lopen en het kleine beetje orde dat er is, verdwijnt. Het dorp begint een ravage te worden en langzaam veranderd het in een, wat lijkt, oorlogsgebied. De regering zend berichten uit naar de mobieltjes, televisies, tablets etc. met de mededeling dat ze bezig zijn met een onderzoek naar het mysterieuze virus, maar wat de kinderen en jongeren niet weten is dat de regering hier achter zit...

    - Pretty Lake
    - Dag 6
    - Populatie 998


    Personages:
    7 - 16
    RichardSHarmon | Sammy Davidson | 16 | 1.4
    Lisadragonrider | Lily Harrison | 12 | 1.6
    tapette | Renesmee Wakefield | 10 | 1.4
    17 - 21
    Assassin | Dante Morrison | 21 | 1.2
    Aerate | Saide Kyan | 20 | 1.5
    Panix | Realene Volkov | 18 | 1.6
    SphinxX | Aiden Harrison | 18 |
    shairell | Dakota Volturi | 17 | 1.7
    Familie Rover: 3/3
    Anakin | Acis Rover | 21 | 1.3
    ANTI | Arabella Rover | 19 | 1.4
    tapette | Vincent Rover | 17 | 1.4
    SphinxX | Julian Rover | 18 | 1.6
    Familie Trent: 3/3
    RichardSHarmon | Gregory Trent Jr. | 19 | 1.2
    Miall | Ivy Lavan Trent | 18 | 1.5
    Morticia | Genevieve Trent | 20 | 1.4


    Wil je meedoen? Ga dan naar het rollentopic en meld je aan!

    [ bericht aangepast op 2 juli 2016 - 19:10 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dat dacht ik ook maar de probleem is: ik weet niet wat ze moeten doen :') ik bedoel, Julian zei al tegen Acis dat Ivy en Aiden aan de overkant zaten, maar dat boeide hem zo te zien niet.


    Acis zou niet bepaald uit zichzelf zonder reden opeens ruzie zoeken of een gesprekje aanknopen met Ivy haha. :'D So yeah. Hij moet gewoon een reden hebben ofzo.


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Acis zou niet bepaald uit zichzelf zonder reden opeens ruzie zoeken of een gesprekje aanknopen met Ivy haha. :'D So yeah. Hij moet gewoon een reden hebben ofzo.


    Dacht ik al, haha :') ik ga wel wat bedenken met Aid zodat de vier in aanmerking komen :p


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Dacht ik al, haha :') ik ga wel wat bedenken met Aid zodat de vier in aanmerking komen :p


    Ik ben heel benieuwd. :Y)


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Mag ik het laten regenen in mijn post? Want dan kunnen Aiden en Ivy naar de dichtstbijzijnde shop gaan vluchten die toevallig de winkel Is waar de Rovers zitten, haha c: Ik kan niet beters verzinnen ^^ of anders ga ik eens verder brainstormen voor een post.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Het gaat al snel regenen en de eerste donder is in de lucht te horen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    ^ Yessss, dat gaat Genevieve leuk vinden! Thanks mate.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik weet echt niets te posten met Greg :c


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Hoe bedoel je? Er is best iets wat je erin kan verwerken, hoeft niet zo lang te zijn. (: Je kunt er ook in verwerken dat hij er bijv. geen zin meer in heeft, daar weggaat en tegen Saide / Genevieve gaat praten.

    Aerate schreef:
    (...)
    Kom naar je homie Saide C:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Gepost. Well, stomme post, sorry ^^ tegenwoordig heb ik moeite met het typen van posts. Oh well, ze lopen richting de shop toe. Je mag ze wel naar binnen laten lopen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Wie wacht op wie en wie heeft er niemand om mee te posten nog?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Hey, ja um, ik heb dus gepost met Greg. Het is niet veel, maar hij is in de villa aan het drinken, dus als iemand hem wilt joinen mag dat ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Swampert schreef:
    Wie wacht op wie en wie heeft er niemand om mee te posten nog?


    Mensen wachten op mij, oeps. Ik kan straks een reactie typen, heb twee dagen inwerkdagen gehad bij m'n nieuwe werk dus het was vermoeiend. :') Vandaag weer gewerkt. ^^


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het gaat iets moeilijker voor me worden om de komende 8/9 dagen (vanaf vandaag tot volgende week dinsdag/woensdag) te posten omdat ik last minute op een kampeertrip ga. Ik ga dus nauwelijks kunnen posten. Omdat ik echter niet wil dat deze rpg doodbloedt en dat jullie op mijn posts moeten wachten, heb ik aan SphinxX gevraagd of zij in haar volgende post wil schrijven dat Acis ergens naartoe gaat. Dan kan ik dus makkelijk inspringen wanneer ik terug ben. c:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2016 - 11:36 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Iemand, haal Greg uit dat huis voor hij neer schade aan gaat richten :')


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Gen en Dante zijn onderweg. :Y) To the rescue!


    Your make-up is terrible